Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Seejou King på prøve i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det har du ret i, såfremt NT stadig kan leve med JHs dårlige køb. NT kunne jo også lave er Leasy sponsorerat på 50 millioner om året hvis han gad. Personligt forstår jeg ikke at han kan leve med et så dårligt produkt som OB er pt. Det er stadig svært for sponsorer at afsætte fribilletter. Som er er pt, så er det kun en tur i skyboksen som der er lidt rift om.
    Ærlig talt tror jeg at han mere eller mindre er ligeglad med OB. Han er kun i klubben for at netværke, og på den måde forbedre hans egne muligheder og forbedre hans egne virksomheder, som rent faktisk skaffer ham profit. Fodboldklubber er meget, meget sjældent en god forretning, og da slet ikke i lille Danmark.

    Comment


      #17
      Det har du desværre nok ret i. Men man kunne jo drømme om en ejer, som ville satse på 5 fynboer på holdet, og så suppleret af andre gode profiler. Er sundt ungdoms arbejde ved siden af som fødekæde, ville være klasse. Men det er mere en drøm end realisme.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Det har du desværre nok ret i. Men man kunne jo drømme om en ejer, som ville satse på 5 fynboer på holdet, og så suppleret af andre gode profiler. Er sundt ungdoms arbejde ved siden af som fødekæde, ville være klasse. Men det er mere en drøm end realisme.
        Jeg synes nu det virker som om, at der så småt bliver investeret mere og mere i ungdomsafdelingen, med flere trænere osv. Det store ryk kommer nok først i forbindelse med nye træningsfaciliteter. Under alle omstændigheder, så bliver det jo ikke gjort på én dag, og det kommer til at tage år før vi ser effekten på førsteholdet.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jeg synes nu det virker som om, at der så småt bliver investeret mere og mere i ungdomsafdelingen, med flere trænere osv. Det store ryk kommer nok først i forbindelse med nye træningsfaciliteter. Under alle omstændigheder, så bliver det jo ikke gjort på én dag, og det kommer til at tage år før vi ser effekten på førsteholdet.
          De investeringer der gøres nu, har mere karakter af bare at holde os nogenlunde i sporet af de andre klubber, som vi er håbløst bagefter på talentudviklingsfronten. De penge der investeres nu, burde være en del af den kontinuerlige udvikling år for år, men det har OB bare forsømt i for mange år. De tiltag der er blevet gjort siden Tonny Hs indtog, har været pinedød nødvendige ift. at kunne fastholde noget troværdighed omkring vores talentarbejde og for at have et bare lidt interessant og visionært talentprogram for de fynske talenter, for virkeligheden er desværre, at du kan få en langt bedre fodboldopdragelse andre steder herhjemme.

          Hvis OB har en seriøs ambition om på sigt, at være en topklub herhjemme, og at en stor del af holdet skal bestå af egne talenter samtidig, er man nødt til at investere mange flere penge i det i de kommende år. At forsøge at bygge en fortælling op om et hold et fremtidigt tophold med mange fynske talenter, med et så middelmådigt talentarbejde, er ganske enkelt utroværdigt.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Vi er åbenbart en klub, der udelukkende kan kigge efter emner, som skal finde noget frem igen..:( Frustrerende, da det oftest er gemt temmelog godt væk. I dette tilfælde lyder lidt som en spiller, som mindst skal bygges op igen over en hel sæson, eller mere.., og så er spørgsmålet i øvrigt, om tidligere tiders styrke overhovedet genfindes.. Barret er netop inde i en fase, hvor jeg egentlig synes, at han tør mere, og lykkes med mere fra kamp til kamp. Selvfølgelig med enkelte udfald på linie med de fleste andre.. Joan og Tverskov, og nu Tingager også, er de som er mest stabile i deres præstationer.

            Så hvis Barrets udvikling ikke skal gå i stå, så skal han vel spille fast. Skal denne King så hentes som gardering? og er det overhovedet en opgradering? Han har jo ikke spillet regelmæssigt i lang tid.. Jeg forstår ikke denne interesse, men lad os nu se..
            Jeg forstår godt, at man gerne viser interesse i nye folk - tænk, hvis der kunne findes en opgradering et sted i verden - selv på pladser, hvor man i forvejen er rimeligt besat. Så er der jo bare en, der må vige pladsen for en bedre spiller - that's the name of the game i prof sport.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              De investeringer der gøres nu, har mere karakter af bare at holde os nogenlunde i sporet af de andre klubber, som vi er håbløst bagefter på talentudviklingsfronten. De penge der investeres nu, burde være en del af den kontinuerlige udvikling år for år, men det har OB bare forsømt i for mange år. De tiltag der er blevet gjort siden Tonny Hs indtog, har været pinedød nødvendige ift. at kunne fastholde noget troværdighed omkring vores talentarbejde og for at have et bare lidt interessant og visionært talentprogram for de fynske talenter, for virkeligheden er desværre, at du kan få en langt bedre fodboldopdragelse andre steder herhjemme.

              Hvis OB har en seriøs ambition om på sigt, at være en topklub herhjemme, og at en stor del af holdet skal bestå af egne talenter samtidig, er man nødt til at investere mange flere penge i det i de kommende år. At forsøge at bygge en fortælling op om et hold et fremtidigt tophold med mange fynske talenter, med et så middelmådigt talentarbejde, er ganske enkelt utroværdigt.
              Helt enig, og jeg synes da heller ikke mit indlæg giver udtryk for andet. Jeg har en forventning (og forhåbning) om, at vi lancerer et særdeles ambitiøst projekt for hele OB - både ungdomsafdelingen og det professionelle.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Helt enig, og jeg synes da heller ikke mit indlæg giver udtryk for andet. Jeg har en forventning (og forhåbning) om, at vi lancerer et særdeles ambitiøst projekt for hele OB - både ungdomsafdelingen og det professionelle.
                Ok, jeg forstod det mere som om, at du så de ting der var gjort som en satsning, hvor jeg så det mere som en naturlig udvikling og vedligeholdelse af den nuværende position i hierarkiet.

                Mht. det du nævner her, har jeg mere end forhåbning snarere end en reel forventning. I de mange år Thorborg efterhånden har siddet med magten, har man aldrig præsenteret eller italesat nogen specifik strategi, andet end at der er snakket om fynske talenter i stærkt floskuløse vendinger, og at man har meldt ambitiøse sportslige mål ud. Jeg må sige, at jeg ikke umiddelbart ser tegn i sol og måne på, at OB inden for en overskuelig fremtid, viser en nytænkende måde at bygge en sportslig organisation op på, eller lancerer en talentsatsning der kan have seriøse forhåbninger om at kunne konkurrere med top 5 på det felt herhjemme.

                Det er klart, at nogle nye faciliteter vil kunne give et kvalitetsløft for både senior- og talentafdelingen, men med mindre, at man kan opføre noget der vil være State of the Art ift. andre klubber herhjemme, vil det fortsat være vedligeholdelse af den nuværende position, og ikke en styrkelse af den, når man sammenligner med de mange klubber herhjemme, der er hestelængder foran på det parameter. Et sådan reelt tiltag, flyver jo også fortsat rundt i det uvisse, og med OBs historik omkrings sådanne beslutninger, forventer jeg ikke at se, at der bliver taget affære i nær fremtid.

                OB mangler en strategi og en gennemtænkt forretningsmodel økonomisk og sportsligt, hvis man vil være en del af toppen igen, men jeg kan altså ikke få øje på, at den er tilstede, eller skulle ligge lige for.
                Last edited by Sheed; 12-04-2017, 16:45.

                Comment


                  #23
                  King rejst videre

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...lukman-haruna/

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Dejligt de er begyndt at melde hurtigt ud. Det skal de have ros for, og så skal vi ikke tænke mere over dem.

                    Comment


                      #25
                      King tilbage og fik 77 min på reserveholdet idag

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        King tilbage og fik 77 min på reserveholdet idag
                        Mærkeligt? Hvor er han her igen.. Hvad endte reservekampen?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Mærkeligt? Hvor er han her igen.. Hvad endte reservekampen?
                          Vi taber 2-1. Lund scorer for os

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vi taber 2-1. Lund scorer for os
                            YouSee ville være enklere, hvis vi skriver med ham(please not!)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              YouSee ville være enklere, hvis vi skriver med ham(please not!)
                              Hvad har YouSee med sagen at gøre?

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Hvad har YouSee med sagen at gøre?

                                MvT
                                Måske et spil på hans navn? Er lidt i tvivl, forstår den ikke helt.. måske jeg bare er mandags-retarderet.

                                Comment

                                Working...
                                X