Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: AC Horsens - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    MOM i Tipsbladet. Just saying....
    Det kan man sgu heller ikke bruge til ret meget. Tipsbladet ville være en af de sidste som jeg ville bruge som indikator for en mom kåring, bud på startopstillinger, eller resultatet af en kamp. De må sgu have en fejlrate på noget der ligner 98%. Jeg håber sgu ikke de selv oddser på det bævl de oplister på deres optakter.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Thomasen var satme også sløj. Helt klart dér OB SKAL forstærke sig
      Er det en joke? JJT har generelt været rigtig dygtig i foråret og er én af vores egne drenge. Men det er en meget typisk OB-mentalitet; ingen tålmodighed med at indkøre unge spillere. Lad nu lige være med at dømme manden ude efter én dårlig kamp!

      Comment


        #18
        Jjt.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Synes i høj grad, at problemet ligger i angrebet - og det er vel åbenlyst for enhver. Vi mangler simpelthen flere dimensioner i det offensive spil!

          Og nå ja. MOM går til Tingager.
          Enig. Det er edermame en travesti, at man har to angribere, der nu har præsteret så dårligt, i så lang tid, i så mange kampe, uden at de hverken vil eller kan blive sat af, fordi konkurrence-situationen er komplet til grin.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Er det en joke? JJT har generelt været rigtig dygtig i foråret og er én af vores egne drenge. Men det er en meget typisk OB-mentalitet; ingen tålmodighed med at indkøre unge spillere. Lad nu lige være med at dømme manden ude efter én dårlig kamp!
            Hold op med at gøre det til noget unikt "OB", at der er kort snor til unge spillere. Det findes i spandevis hos alle andre klubber i DK med et vist ambitionsniveau.

            Ellers enig.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Jbl

              Comment


                #22
                Desler.

                Jönsson lignede ""efterårs-Jönsson", og AK lignede sig selv, bare ringere.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Desler
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Barrett
                    Generelt var der ikke rigtig nogen gode præstationer. Specielt offensivt var det tamt. Angriberne var forfærdelige, Jjt havde ofte meget plads, men lykkedes med for lidt. Casper og Jønsson var der nærmest bare, men fik ikke sat sig igennem. 4-backen gjorde det fint og Gryte skal skifte støvler!!

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Hold op med at gøre det til noget unikt "OB", at der er kort snor til unge spillere. Det findes i spandevis hos alle andre klubber i DK med et vist ambitionsniveau.

                      Ellers enig.

                      MvH ChrisOB
                      Måske. Jeg ser dog større tålmodighed i for eksempel Aalborg. Men ændrer nu ikke ved min pointe om at det er hul i hovedet at dømme JJT ude på baggrund af en dårlig kamp i Horsens, når han generelt har været rigtig stærk.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Måske. Jeg ser dog større tålmodighed i for eksempel Aalborg. Men ændrer nu ikke ved min pointe om at det er hul i hovedet at dømme JJT ude på baggrund af en dårlig kamp i Horsens, når han generelt har været rigtig stærk.
                        +1
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          +1
                          + 1 mere
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Måske. Jeg ser dog større tålmodighed i for eksempel Aalborg. Men ændrer nu ikke ved min pointe om at det er hul i hovedet at dømme JJT ude på baggrund af en dårlig kamp i Horsens, når han generelt har været rigtig stærk.
                            Den sidste del var jeg også enig med dig i.

                            Men ikke at OB hverken reelt eller i overført betydning skulle være "unik" i forhold til længden af snor overfor unge spillere. Det er ganske simpel indbildning, imo.

                            I øvrigt har vi vel kun læst én, der decideret skrev, at vi skulle forstærke os på JJs position. Så helt slemt er det vel heller ikke?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              + 1 mere
                              Hvem har egentlig dømt ham ude ligefrem? Ingen shinede i kampen, og ganske få gjorde det acceptabelt. JJT er en ung spiller, og så vil der være udfald af og til.. Lad os bare blive enige om at dette var ikke blandt hans mere mindeværdige kampe.., op på hesten igen, for han har sku overordnet set gjort det godt! Der vil komme kampe som denne igen, og igen, men med tiden vil der blive længere og længere mellem udfaldene. Det som dog er påtaleværdigt er at nærmest hele holdet har haft kollektiv off-day nu to gange i løbet at foråret, og det er ikke godt nok! Samtidig har nærmest hele holdet også haft on-dage i løbet af foråret og vi har spillet 6 kampe (hvis vi ser bort fra den mere dybtliggende problematik med at AK og Fester ikke får scoret selv).

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Den sidste del var jeg også enig med dig i.

                                Men ikke at OB hverken reelt eller i overført betydning skulle være "unik" i forhold til længden af snor overfor unge spillere. Det er ganske simpel indbildning, imo.

                                I øvrigt har vi vel kun læst én, der decideret skrev, at vi skulle forstærke os på JJs position. Så helt slemt er det vel heller ikke?

                                MvH ChrisOB
                                +100

                                Comment

                                Working...
                                X