Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Jeg har hørt fra pålidelig kilde at JH har haft møde med Steinlein fra FcM, kunne det være Raffa der er på vej.
    Nej, det kunne det ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
      Jeg har hørt fra pålidelig kilde at JH har haft møde med Steinlein fra FcM, kunne det være Raffa der er på vej.
      Taler vi evt. indkøb/lejeaftaler fra FCMs overskudslager, er spillere som Halsti, Munksgaard, Anderson, i bedste fald Kroon nok mere realistiske.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        Jeg har hørt fra pålidelig kilde at JH har haft møde med Steinlein fra FcM, kunne det være Raffa der er på vej.
        Håber jeg godt nok ikke. Synes Thorup bruger Duelund og Kroon for lidt, en af dem kan vi da sikkert nok finde plads til.........

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Taler vi evt. indkøb/lejeaftaler fra FCMs overskudslager, er spillere som Halsti, Munksgaard, Anderson, i bedste fald Kroon nok mere realistiske.
          Tænker præcis det samme. Defensiv back-up, hvis Tverskov tager tid om at komme tilbage - Halsti eller Munksgaard. Halsti er også central midt. Offensivspillere giver vel reelt kun mening, hvis nogen af vore er på vej væk (desværre).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
            Jeg har hørt fra pålidelig kilde at JH har haft møde med Steinlein fra FcM, kunne det være Raffa der er på vej.
            Jeg kan bekræfte denne historie. Håber at kunne give jer lidt flere detaljer i løbet af weekenden. Der skal jeg tilbringe noget kvalitetstid med min kilde
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
              Jeg har hørt fra pålidelig kilde at JH har haft møde med Steinlein fra FcM, kunne det være Raffa der er på vej.
              Ikke utænkeligt at Steinlein prøver at få ham afsat

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ikke utænkeligt at Steinlein prøver at få ham afsat
                Men utænkeligt, at vi bider på :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ikke utænkeligt at Steinlein prøver at få ham afsat
                  Hvem er Raffa

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                    Hvem er Raffa
                    Van der Vaart

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Men utænkeligt, at vi bider på :)
                      Det håber jeg. VdV spillede omkring 1200 minutter førsteholdfodbold i de sidste TO år. De to år før i HSV var også skuffende, de hentede ham som det store håb at føre holdet til bedre tider men gik i nedrykningsrelegation hvert år. Det lykkedes ikke rigtigt til ham at sætte sit præg på noget der. Ham var aldrig den "to-vej-spiller" vi har brug for ved siden af JJT, men altid en offensiv midtbanespiller. I kombination med JJT ville det ikke fungere. Og på bekostning af JJT's spilletid vil jeg ikke har en tidligere stjernespiller på vej ned som spiller for os en sæson på lejekontrakt før ham rejser videre. Der ligger ingen fremtid i det og tvivler meget om det hjælper i nutid. Derudover var der flere interviews hvor han fortæller om skuffelse i hensigt af niveauet i dansk fodbold og stemningen på stadioner så jeg tvivler om ham er stadig rigtig motiveret.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Men utænkeligt, at vi bider på :)
                        Enig..

                        MEN HVOR ER DET FEDT AT DER ENDELIG KOM GANG I RYGTEBØRSEN!!!!!!!!!!!

                        JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Enig..

                          MEN HVOR ER DET FEDT AT DER ENDELIG KOM GANG I RYGTEBØRSEN!!!!!!!!!!!

                          JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                          👍👍👍
                          And one more: Der siges at PSG vil slippe af med Julian Draxler ... ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            
                            And one more: Der siges at PSG vil slippe af med Julian Draxler ... ;-)
                            Haha

                            Kunne det være Simon Kroon måske?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Enig..

                              MEN HVOR ER DET FEDT AT DER ENDELIG KOM GANG I RYGTEBØRSEN!!!!!!!!!!!

                              JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                              Haha

                              Comment


                                FCM skulle jo angiveligt var interesseret i at leje en rumænsk spiller der både kan gøre sig på kanten og i angrebet. Det er jo ikke utænkeligt, at de sonderer terrænnet efter andre spillere der kan løfte lignende opgaver, måske en der heller ikke er i så høj kurs i sin nuværende klub pt.

                                Comment

                                Working...
                                X