Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

    Jeg synes vi skal starte en tråd for transfervinduet til sommer. Nogle der har nogle rygter/ønsker for kommende tranfervindue?

    Jeg har en meget pålidelig kilde, som fortæller mig at vi allerede nu har signet en ny målmand pr. 1/7.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    #2
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Jeg synes vi skal starte en tråd for transfervinduet til sommer. Nogle der har nogle rygter/ønsker for kommende tranfervindue?

    Jeg har en meget pålidelig kilde, som fortæller mig at vi allerede nu har signet en ny målmand pr. 1/7.
    Spændende. Hvad siger din kilde om niveauet.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Jeg synes vi skal starte en tråd for transfervinduet til sommer. Nogle der har nogle rygter/ønsker for kommende tranfervindue?

      Jeg har en meget pålidelig kilde, som fortæller mig at vi allerede nu har signet en ny målmand pr. 1/7.
      spændende - omend en lidt gratis omgang.....

      aner ikke om vi har signet allerede nu - men vil vurdere at sandsynligheden for at vi lander en ny inden 1/7 er RET høj ;)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        spændende - omend en lidt gratis omgang.....

        aner ikke om vi har signet allerede nu - men vil vurdere at sandsynligheden for at vi lander en ny inden 1/7 er RET høj ;)
        Han skulle været signet, og jeg har også fået et navn. Men har lovet at vente lidt med at offentliggøre noget.
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
          Han skulle været signet, og jeg har også fået et navn. Men har lovet at vente lidt med at offentliggøre noget.
          O.k., et løfte er et løfte.
          Men hvad tænker du: vil vi glæde os eller bliver vi skuffet?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            Han skulle været signet, og jeg har også fået et navn. Men har lovet at vente lidt med at offentliggøre noget.
            Er det noget man skal glæde sig over?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              O.k., et løfte er et løfte.
              Men hvad tænker du: vil vi glæde os eller bliver vi skuffet?
              Jeg synes det er lidt en skuffende signing. Det er uden tvivl en målmand der er købt ind som gardering for Sten. Jeg ser ham ikke som fast 1.valg på noget tidspunkt. Han har været rygtet til OB før. For et par år siden
              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
              Lou Holtz

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Jeg synes det er lidt en skuffende signing. Det er uden tvivl en målmand der er købt ind som gardering for Sten. Jeg ser ham ikke som fast 1.valg på noget tidspunkt. Han har været rygtet til OB før. For et par år siden
                I så fald er jeg ikke skuffet, for det kan jo indikere at vi beholder Sten! Og det er i min optik ingen dårlig ting :)
                We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                  I så fald er jeg ikke skuffet, for det kan jo indikere at vi beholder Sten! Og det er i min optik ingen dårlig ting :)
                  Den køber jeg også gerne. Omend det ville være fedt med en kvalitets reserve, er det nok ikke en luksus vi kan tillade os at have, eller overtale særligt mange til at tage nu. Få hellere investeret de ekstra penge i markspillere.

                  Edit: Jeg tror i øvrigt, at det er Thomas Mikkelsen der bliver hentet.
                  Last edited by Sheed; 29-03-2017, 17:52.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                    I så fald er jeg ikke skuffet, for det kan jo indikere at vi beholder Sten! Og det er i min optik ingen dårlig ting :)
                    Der går jeg med. Bedre glasset er halvt fyldt end halvt tomt. ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Jeg tror det er Ulrik Lind som er på vej tilbage.

                      Comment


                        #12
                        Var Steffen Rasmussen ikke rygtet for et par år siden? Det ville godt nok være en skuffende signing. Mon ikke han slutter og lukker i AGF?

                        Comment


                          #13
                          Han var her til prøvetræning og kontrakten udløber til sommer.
                          http://www.transfermarkt.com/billy-o...spieler/217755

                          Comment


                            #14
                            Gætter på Thomas Mikkelsen fra Fredericia.

                            http://www.transfermarkt.com/thomas-.../spieler/23523

                            Comment


                              #15
                              Hvad er med ham her, Scott Sterling?
                              https://m.youtube.com/watch?v=rXLsnObeS_Q
                              Sweat, blood and tears. I forhold til ham er Lasse Nielsen et skvat.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X