Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Så fik Silkeborg skrevet med Sloth. Ikke at jeg gerne så ham i OB, men det er vel sådan en type vi står og mangler.

    Kommer der til at ske noget? Meget i vores spil afhænger vel af, at der er en der kan tage over fra JJT som spilfordeler på midten, når førstnævnte er ude.

    Det virker til, at det er Casper Nielsen der skal spille den plads mod FCN, men jeg er ikke i tvivl om at Kent gerne så vi havde flere (eller bedre) valgmuligheder på den plads.
    Alle de andre konkurrende klubber har jo næsten handlet færdigt og det er vel kun BIF der mangler en midtbanespiller. Så er der ikke så meget konkurrence hvis der er en agent der kommer med en spiller han vil afsætte til det danske marked..
    Vi må se. Afhænger nok meget af hvad start vi får en om der kommer nogen og banker på vores dør

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Alle de andre konkurrende klubber har jo næsten handlet færdigt og det er vel kun BIF der mangler en midtbanespiller. Så er der ikke så meget konkurrence hvis der er en agent der kommer med en spiller han vil afsætte til det danske marked..
      Vi må se. Afhænger nok meget af hvad start vi får en om der kommer nogen og banker på vores dør
      Men det er skræmmende hvis det er en agent der skal komme med en tilfældig spiller. Ville nu foretrække en spillet der er scoutet til den position vi står og mangler.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Så fik Silkeborg skrevet med Sloth. Ikke at jeg gerne så ham i OB, men det er vel sådan en type vi står og mangler.

        Kommer der til at ske noget? Meget i vores spil afhænger vel af, at der er en der kan tage over fra JJT som spilfordeler på midten, når førstnævnte er ude.

        Det virker til, at det er Casper Nielsen der skal spille den plads mod FCN, men jeg er ikke i tvivl om at Kent gerne så vi havde flere (eller bedre) valgmuligheder på den plads.
        I så fald har Kent ikke været klar nok i mælet overfor JH. Jeg tænker det er en fælles beslutning, hvis man vil forsøge udelukkende med den nuværende trup. Ellers kan Kent da ikke se sig selv i spejlet, hvis det går galt.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Men det er skræmmende hvis det er en agent der skal komme med en tilfældig spiller. Ville nu foretrække en spillet der er scoutet til den position vi står og mangler.
          Virker bare ikke som om at de er proaktive lige pt.
          Og man står vel også bedre i en forhandlings situation hvis det er dem der banker på vores dør..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            I så fald har Kent ikke været klar nok i mælet overfor JH. Jeg tænker det er en fælles beslutning, hvis man vil forsøge udelukkende med den nuværende trup. Ellers kan Kent da ikke se sig selv i spejlet, hvis det går galt.
            Enig. Forstår dog ikke beslutningen for en træners synspunkt mm at det han foreløbigt har fået præsenteret har været så ligegyldigt at han accepterer at vi venter..
            Som træner burde man da altid søge stærkest trup muligt og ligge pres på klubben for dette

            Comment


              Kender ham ikke så godt men hans profil kunne da passe meget godt til os?

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...-fcns-koehler/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kender ham ikke så godt men hans profil kunne da passe meget godt til os?

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/v...-fcns-koehler/
                Nej, slet ikke i min optik. En type med stort løbepensum, som bare ikke er dygtig nok i det fremadrettede spil og til at spille så hurtigt, som man gerne vil i FCN. Er ikke lige typen vi mangler, synes jeg.
                Last edited by Sheed; 13-07-2017, 20:19.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Nej, slet ikke i min optik. En type med stort løbepensum, som bare ikke er dygtig nok i det fremadrettede spil og til at spille så hurtigt, som man gerne vil i FCN. Er ikke lige typen vi mangler, synes jeg.
                  Okay. Som sagt. Kender ham ikke så godt. Men hvis han ikke er super god i det fremadrettede spil er han nok ikke lige typen vi mangler..

                  Helsingør har lige skrevet med Adnan der tidligere var i FCN. Ham syntes jeg nu var meget god til tider som jeg husker det. Vi må se

                  Comment


                    Lyder ikke som om at vi skal forvente flere transfers

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...niveauet-i-ob/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lyder ikke som om at vi skal forvente flere transfers

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...niveauet-i-ob/
                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lyder ikke som om at vi skal forvente flere transfers

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...niveauet-i-ob/
                        Det er ikke kontinuiteten, det er den sportslig ledelse som må (skal?) løfte niveauet.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lyder ikke som om at vi skal forvente flere transfers

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...niveauet-i-ob/
                          SUK.....hvor længe skal vi trækkes med den mand?....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Det er ikke kontinuiteten, det er den sportslig ledelse som må (skal?) løfte niveauet.
                            Det magter den ikke. JH er på maks. af hans evner.

                            Desværre ser det ud til, at vi fortsat skal leve med en trup at langsommer spillere uden stor kreativitet. Det kan lige gå, når alle mand er klar, og når Jønne har en af de 10% af hans kampe hvor han rammer niveauet. Med en skade eller 2, så har vi et hold som godt kan få det svært mod de fleste hold, også toppen af 1. divisions hold vil kunne drille os.

                            Comment


                              Horsens foran 2-0 i Aarhus. Ville bare sige det, inden vi går helt i selvsving over, hvor dygtige de er i AGF.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Horsens foran 2-0 i Aarhus. Ville bare sige det, inden vi går helt i selvsving over, hvor dygtige de er i AGF.
                                Ikke overrasket. Klassisk AGF - De kunne købe Ronaldo og Messi, og stadigvæk floppe ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X