Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Hvor mange har de mon spillet i snit hos FCN :D?
    Især dem der præsterer bedst ... Mathias Jensen og Magnus Kofod f.eks...
    Hvis spillerne er gode nok, kan sammen og passer ind i konceptet, så præsterer de også.

    Hvis spillerne ikke er gode nok, uanset hvor gode venner de er ... så kommer de ikke til at præstere godt nok (især hvis ikke passer til spillestilen).
    Men hvis man nu bare er ihærdig nok, så kan man da godt koge vand ved at blive ved med at hælde kopper med 50 grader varmt vand sammen.

    Det kræver bare vedholdenhed, kontinuitet og tro på processen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Hvor mange har de mon spillet i snit hos FCN :D?
    Især dem der præsterer bedst ... Mathias Jensen og Magnus Kofod f.eks...
    Hvis spillerne er gode nok, kan sammen og passer ind i konceptet, så præsterer de også.

    Hvis spillerne ikke er gode nok, uanset hvor gode venner de er ... så kommer de ikke til at præstere godt nok (især hvis ikke passer til spillestilen).
    I Brøndby er det vel kun Nørregaard og Pukki som har rundet 50 kampe

    edit : Rønnow også
    Last edited by Magge; 01-09-2017, 13:07.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Ja. og samtidig er det bekymrende at JH mener, at der skal noget helt ekstraordinært udenlandsk til for at forstærke truppen - den har sgu mange svage punkter, men kunne opgradere på. Der er naturligvis er par poster hvor der skal ekstra høj kvalitet til, for at det vil give mening at signe en spiller. Men flere steder ville det give mening at forbedre 3-5% på en plads. Joao er et oplagt eksempel - han er jo decideret pinlig at se på i superligaen. Han er vel tæt på ligaens ringeste spiller.

    Det virker lidt som om, at JH ikke er en mand der agerer - han reagerer kun (hvis han da overhovedet gør det....., hvis han gjorde havde han vel reagereret på de manglende målchancer i de første 7-8 kampe med at hente noget offensivt kvalitet ind)

    Det er klart, at antallet af spillere, der vil til OB er væsentligt mindre, end spillere der vil til BIF og FCK. Men derudover burde konkurrencen med de andre hold i ligaen da være nogenlunde lige og det burde derfor være muligt at hente en eller to forstærkninger inden for budgettet.

    Og lige en ting mere. Nu begynder JH og KN lige pludselig at fremhæve, at kun fire spillere har spillet mere end 50 kampe for OB. Det er jo ikke noget nyt. Det virker som en efterrationalisering, som man i stedet burde have brugt til at indse, at det her hold ikke hører til i top 6! Det ville have klædt JH og KN at bruge det som argument for at OB ikke ender i top 6 i stedet for efterfølgende at bruge det til at argumentere for hvorfor det ikke ser så godt ud med top 6 planerne.
    Hvor mange har de mon spillet i snit hos FCN :D?
    Især dem der præsterer bedst ... Mathias Jensen og Magnus Kofod f.eks...
    Hvis spillerne er gode nok, kan sammen og passer ind i konceptet, så præsterer de også.

    Hvis spillerne ikke er gode nok, uanset hvor gode venner de er ... så kommer de ikke til at præstere godt nok (især hvis ikke passer til spillestilen).

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rdinaere-emner

    Jeg er ikke med på transfer-raseriet. Hvis truppen er god nok, er den god nok. Men så stå ved den, i stedet for det her pjat.
    At gå ud og sige dagen derpå, at "vi prøvede at få en ekstraordinær spiller" er det samme som at sige til sine børn: "Far prøvede at købe pizza, og det var godt nok tæt på. Men nu bliver det altså rugbrødsmadder." JH bør måske lige checke Yodas gamle: "Do. Or do not. There is no try."
    det er mig en gåde at der stadig findes folk som har troværdighed til den mand .

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rdinaere-emner

    Jeg er ikke med på transfer-raseriet. Hvis truppen er god nok, er den god nok. Men så stå ved den, i stedet for det her pjat.
    At gå ud og sige dagen derpå, at "vi prøvede at få en ekstraordinær spiller" er det samme som at sige til sine børn: "Far prøvede at købe pizza, og det var godt nok tæt på. Men nu bliver det altså rugbrødsmadder." JH bør måske lige checke Yodas gamle: "Do. Or do not. There is no try."

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-09-...ransfervinduet

    Hvad er der galt med fodbold Danmark?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rdinaere-emner

    Jeg er ikke med på transfer-raseriet. Hvis truppen er god nok, er den god nok. Men så stå ved den, i stedet for det her pjat.
    At gå ud og sige dagen derpå, at "vi prøvede at få en ekstraordinær spiller" er det samme som at sige til sine børn: "Far prøvede at købe pizza, og det var godt nok tæt på. Men nu bliver det altså rugbrødsmadder." JH bør måske lige checke Yodas gamle: "Do. Or do not. There is no try."
    Ja. og samtidig er det bekymrende at JH mener, at der skal noget helt ekstraordinært udenlandsk til for at forstærke truppen - den har sgu mange svage punkter, men kunne opgradere på. Der er naturligvis er par poster hvor der skal ekstra høj kvalitet til, for at det vil give mening at signe en spiller. Men flere steder ville det give mening at forbedre 3-5% på en plads. Joao er et oplagt eksempel - han er jo decideret pinlig at se på i superligaen. Han er vel tæt på ligaens ringeste spiller.

    Det virker lidt som om, at JH ikke er en mand der agerer - han reagerer kun (hvis han da overhovedet gør det....., hvis han gjorde havde han vel reagereret på de manglende målchancer i de første 7-8 kampe med at hente noget offensivt kvalitet ind)

    Det er klart, at antallet af spillere, der vil til OB er væsentligt mindre, end spillere der vil til BIF og FCK. Men derudover burde konkurrencen med de andre hold i ligaen da være nogenlunde lige og det burde derfor være muligt at hente en eller to forstærkninger inden for budgettet.

    Og lige en ting mere. Nu begynder JH og KN lige pludselig at fremhæve, at kun fire spillere har spillet mere end 50 kampe for OB. Det er jo ikke noget nyt. Det virker som en efterrationalisering, som man i stedet burde have brugt til at indse, at det her hold ikke hører til i top 6! Det ville have klædt JH og KN at bruge det som argument for at OB ikke ender i top 6 i stedet for efterfølgende at bruge det til at argumentere for hvorfor det ikke ser så godt ud med top 6 planerne.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rdinaere-emner

    Jeg er ikke med på transfer-raseriet. Hvis truppen er god nok, er den god nok. Men så stå ved den, i stedet for det her pjat.
    At gå ud og sige dagen derpå, at "vi prøvede at få en ekstraordinær spiller" er det samme som at sige til sine børn: "Far prøvede at købe pizza, og det var godt nok tæt på. Men nu bliver det altså rugbrødsmadder." JH bør måske lige checke Yodas gamle: "Do. Or do not. There is no try."

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Det er en skandale at OB ikke har hentet en midtbanespiller og en ny træner i vinduet. Frustrerende i hvertfald
    Du mangler da noget? Hvad med en ny sportsdirektør🤔

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Det er en skandale at OB ikke har hentet en midtbanespiller og en ny træner i vinduet. Frustrerende i hvertfald

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Nu har jeg ikke hørt podcasten endnu, men en del tyder på, at Jesper Hansen endnu engang påstår, at han på trods af at ingen fans eller medier har haft så meget som en lille mistanke om det, har forhandlet med tre spillere fra en høj hylde. Jeg synes godt nok, at det er for nemt at fyre af. Nævn et navn, kom med en grund, ellers tror jeg simpelthen ikke på det. Jeg har seriøst lyst til at ringe til Mcgeady og hans agent for at spørge, om han overhovedet aner, hvem Jesper Hansen er.
    Jeg tweede Mcgeady sidste år og spurgte ham om han havde været tæt på OB. Han svarede aldrig desværre

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    men selv hvis det er rigtigt.....hvorfor så spørge på spillere der tydeligvis er udenfor vores rækkevidde? Helsingør havde en del glimrende spillere der nok havde været til at komme i nærheden af.....bare for at nævne et eksempel.
    FCK ville sælge Kusk for % millioner. Det kunne vi helt sikkert godt have klaret, hvis Kusk ville genforenes med Kent. Vores sportsdirektør har lavet en sindsygt dårligt arbejde - ved ikke at arbejde. JH arbejds stil passer ikke til OB og da hans evner ikke overstiger Peter Plys, så står vi skidt. Jeg tror heller ikke vi rykket ud - men det kan ske. Vi ender ikke i nærheden at top 6 - det burde selv JH kunne se.
    Tip til NT. Hvis der ikke er flere penge at gøre godt med, så gælder det endnu mere end sædvanlig om, at få mest muligt ud af mindst. JH får intet ud af meget. Han har dobbelt budget af andre, og alligevel har han sammensat et dyr hold, som ikke fungere til spille stilen. JH må væk, og efterhånder begynder jeg også at tvivle på at KN er manden som bringer os tilbage som en fast del af top 6.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Så er der dømt begravelse.
    Når jeg snart er tilbage i Danmark bliver det mit tredje og endelige forsøg på at komme af med mit for store tobaksmisbrug.
    Jeg benytter anledningen til at kæmpe mig ud af en negativ afhængighed. OB.

    Om senest to uger har jeg skrevet sidste besked her. Ja nogle vil måske synes det er fint men vi var altså ikke mange med viden tilbage.
    Fuck Jesper Hansen. Fuck Kent Nielsen. Og den største fuckfinger til den ynkelige bestyrelse ved Niels Fucking Thorborg.
    Shame on you.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    men selv hvis det er rigtigt.....hvorfor så spørge på spillere der tydeligvis er udenfor vores rækkevidde? Helsingør havde en del glimrende spillere der nok havde været til at komme i nærheden af.....bare for at nævne et eksempel.
    Jeg kan heller ikke få det til at give nogen form for mening, så derfor betvivler jeg det. Men Jesper kan jo gøre min mistro til skamme så lidt som ingenting, og det synes jeg da helt sikkert, at han skal gøre, hvis jeg altså tager fejl..

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Nu har jeg ikke hørt podcasten endnu, men en del tyder på, at Jesper Hansen endnu engang påstår, at han på trods af at ingen fans eller medier har haft så meget som en lille mistanke om det, har forhandlet med tre spillere fra en høj hylde. Jeg synes godt nok, at det er for nemt at fyre af. Nævn et navn, kom med en grund, ellers tror jeg simpelthen ikke på det. Jeg har seriøst lyst til at ringe til Mcgeady og hans agent for at spørge, om han overhovedet aner, hvem Jesper Hansen er.
    men selv hvis det er rigtigt.....hvorfor så spørge på spillere der tydeligvis er udenfor vores rækkevidde? Helsingør havde en del glimrende spillere der nok havde været til at komme i nærheden af.....bare for at nævne et eksempel.

    Leave a comment:

Working...
X