Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Richard
    replied
    Mobning af egne spillere.. Se det lyder jo så langt ude, at hvis det reelt var dét som afgjorde JMs skæbne i Sverige, så må vi da håbe at mobberen har lært noget af den tid..
    Av Chuck.. Det var et værre rygte.

    Leave a comment:


  • Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg spurgte en spiller som jeg har en lille forbindelse til.

    "Hej ***
    Tænker det nok er et lidt betændt spørgsmål, men der går rygter om problemer i omklædningsrummet.
    Har det noget på sig på nogen måde?
    Forventer selvfølgelig ikke at du svarer detaljeret på det, det er bare hvis det er helt ude i skoven så kunne det jo dementeres med fordel .

    Det skulle være noget mellem træneren og en eller flere spillere ...".

    og fik dette svar.

    "Haha sku ikke noget jeg har lagt mærke til. Der er vel altid nogle, der er utilfredse med træneren, i og med alle i truppen, ikke kan starte inde..".

    Tænker min troværdighed er okay her, da jeg ikke ville være SÅ ked af hvis der VAR et eller andet :D, dog ikke med den pågældende spiller, eller i forhold til mobning (det er altid noget lort).

    Jeg må gerne citere ham for det, så hvis i ønsker det kan i få navnet.
    Selv du må tro mig her Kielberg :D.
    Så lad os da høre hvem det er, så vi kan få den latterlige historie slået til jorden med det samme :-)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Må indrømme jeg gik ud folk vidste hvad jeg mente 😆
    Jeg spurgte en spiller som jeg har en lille forbindelse til.

    "Hej ***
    Tænker det nok er et lidt betændt spørgsmål, men der går rygter om problemer i omklædningsrummet.
    Har det noget på sig på nogen måde?
    Forventer selvfølgelig ikke at du svarer detaljeret på det, det er bare hvis det er helt ude i skoven så kunne det jo dementeres med fordel .

    Det skulle være noget mellem træneren og en eller flere spillere ...".

    og fik dette svar.

    "Haha sku ikke noget jeg har lagt mærke til. Der er vel altid nogle, der er utilfredse med træneren, i og med alle i truppen, ikke kan starte inde..".

    Tænker min troværdighed er okay her, da jeg ikke ville være SÅ ked af hvis der VAR et eller andet :D, dog ikke med den pågældende spiller, eller i forhold til mobning (det er altid noget lort).

    Jeg må gerne citere ham for det, så hvis i ønsker det kan i få navnet.
    Selv du må tro mig her Kielberg :D.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Enig! Man kan ikke bare kaste sådan en potentiel bombe, uden at være mere konkret. Ellers skal man være for god til at poste i første omgang. Så er jeg ligeglad med løfter til kilder. Svesken på disken tak.
    Må indrømme jeg gik ud folk vidste hvad jeg mente 😆

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det er du simpelthen nødt til at uddybe. Hvad er helt præcis ved at gentage sig fra Sverige?
    Mobning af egne spillere.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det er du simpelthen nødt til at uddybe. Hvad er helt præcis ved at gentage sig fra Sverige?
    Enig! Man kan ikke bare kaste sådan en potentiel bombe, uden at være mere konkret. Ellers skal man være for god til at poste i første omgang. Så er jeg ligeglad med løfter til kilder. Svesken på disken tak.

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Det er, mere eller mindre, fra selve omklædningsrummet, ja 😔
    Det er du simpelthen nødt til at uddybe. Hvad er helt præcis ved at gentage sig fra Sverige?

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er da noget af et postulat Chuck. Noget du selv har overværet når du har været nede og skrue på bruserne?
    Det er, mere eller mindre, fra selve omklædningsrummet, ja 😔

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er da noget af et postulat Chuck. Noget du selv har overværet når du har været nede og skrue på bruserne?
    Det skete da han tabte sæben!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Kommer an på hvad du læser i mit indlæg jo, Søren? 😜
    Men nogle af de ting vi har hørt fra Sverige, skulle være ved at gentage sig i Ådalen 😳
    Det er da noget af et postulat Chuck. Noget du selv har overværet når du har været nede og skrue på bruserne?

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    skal jeg hænge dig op på den vurdering?
    Kommer an på hvad du læser i mit indlæg jo, Søren? 😜
    Men nogle af de ting vi har hørt fra Sverige, skulle være ved at gentage sig i Ådalen 😳

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    skal jeg hænge dig op på den vurdering?
    Alting har vel en ende som ansat i en fodboldklub? Kun et spørgsmål om tid

    Men tror også at Jacobs tid bliver set som succes når man en dag om mange år bladrer igennem OBs historie bog

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    https://m.facebook.com/events/257938141561971

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Lige indtil det knækker 😳
    skal jeg hænge dig op på den vurdering?

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Vi har lige nu et træner set Up som flugter langt bedre med klubbens DNA. Det gør os ikke til medalje aspiranter, men det har rykket os positivt
    Lige indtil det knækker 😳

    Leave a comment:

Working...
X