Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Stemmer Fra Aadalen
    replied
    Så er vi online med den store Jesper Hansen-snak.

    I udsendelsen sætter Jesper Hansen ord på mange forskellige emner. Her er et lille udpluk:


    2016/17-sæsonen:
    ”De mange kampe uden sejre i efteråret smadrede vores sæson. Det har ikke været godt nok,” siger Jesper Hansen.


    Det kommende transfervindue:
    ”Jeg forventer et stille vindue, men vi har nogle midler til at forstærke vores trup, og det vil vi også prøve at gøre,” siger Jesper Hansen.


    ”Victor Palsson har som en af de få i Esbjerg haft en god sæson, men han er ikke umiddelbart på vores liste i OB,” siger Jesper Hansen.


    De fire første år i OB:
    ”Det har været enormt turbulent med mange store og hårde beslutninger,” siger Jesper Hansen.


    Faciliteterne i Ådalen
    ”Jeg var chokeret over forholdene, da jeg kom til OB første gang,” siger Jesper Hansen.


    Forholdet til Odense Kommune:
    ”Der er ikke den dynamik, som der skal være i en så stor by som Odense. Jeg kunne godt savne noget mere dynamik og handlekraft,” siger Jesper Hansen.


    De 42 spillere, han har hentet til OB i sin tid som sportsdirektør:
    ”Inderst inde ved vi godt, hvem der har gjort det godt og hvem der ikke har gjort det godt,” siger Jesper Hansen.


    Jesper Hansens eget image:
    ”Jeg er meget bevidst om, at jeg ikke er nogen selskabspapegøje.”
    "Kent Nielsen og jeg har en udfordring i forhold til at sælge billetter."


    Desuden kommer vi også ind på:

    - OB's økonomi
    - Tilskuerkrisen
    - Scouting-arbejdet
    - Kommunikationen
    - Afskeden med klublegender som Steen Nedergaard og Lars Høgh
    - Forholdet til OB's fans
    - Forholdet til bestyrelsen
    - Kulturen i OB
    - Talentarbejdet
    - Fremtiden i OB
    - Mere mere.

    I kan høre udsendelsen her: https://soundcloud.com/obstemmer/jesper-hansen-special

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så er den oppe

    https://soundcloud.com/obstemmer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Jeg tror faktisk, at det blev lidt over halvanden time... :-)
    Så du siger at JH overhovedet ikke har travlt med at passe sit transfer vindue












    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Jeg tror faktisk, at det blev lidt over halvanden time... :-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Et hurtigt pip - den er på vej. Formentlig i løbet af formiddagen. Kan afsløre, at det bliver vores længste podcast til dato, men den kan naturligvis indtages i mindre bidder.
    Lyder som 1,5 time

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Et hurtigt pip - den er på vej. Formentlig i løbet af formiddagen. Kan afsløre, at det bliver vores længste podcast til dato, men den kan naturligvis indtages i mindre bidder.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Og enkelte af dem er så stressede, at de ikke ved, at det er torsdag i dag ;)
    Det er så sandt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Og enkelte af dem er så stressede, at de ikke ved, at det er torsdag i dag ;)

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Det er på ingen måde for at stresse jer. Jeg siger bare hurtigt, at der er over 200 online på siden en sen onsdag aften i den nok eller mest døde periode på året.
    Og enkelte af dem er så stressede, at de ikke ved, at det er torsdag i dag ;)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Det er på ingen måde for at stresse jer. Jeg siger bare hurtigt, at der er over 200 online på siden en sen onsdag aften i den nok eller mest døde periode på året.
    Ja der er mange med på en "kigger"

    Davidseeeeeeeeeeeeeeeeeeeen...........

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Det er på ingen måde for at stresse jer. Jeg siger bare hurtigt, at der er over 200 online på siden en sen onsdag aften i den nok eller mest døde periode på året.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Så vi kan hate på den?

    åahahhaha... Det er kæmpe motiverende. Tænker Davidsen lukker casten og starter Putin-kritisk podcast i Moskva bagefter. Det bliver jo en ren barneleg efter JH-interview i Odense.


    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Så vi kan hate på den?

    åahahhaha... Det er kæmpe motiverende. Tænker Davidsen lukker casten og starter Putin-kritisk podcast i Moskva bagefter. Det bliver jo en ren barneleg efter JH-interview i Odense.
    Syntes godt nok du tager dine friheder her hvorfor jeg utålmodigt venter på Podcasten........

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Få nu lagt den podcast op Hr Davidsen
    Så vi kan hate på den?

    åahahhaha... Det er kæmpe motiverende. Tænker Davidsen lukker casten og starter Putin-kritisk podcast i Moskva bagefter. Det bliver jo en ren barneleg efter JH-interview i Odense.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Få nu lagt den podcast op Hr Davidsen

    Leave a comment:

Working...
X