Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jo jo. Det er absolut ingen kritik af Stemmer Fra Ådalen. Det håber jeg ikke er blevet misforstået. Fantastisk podcast, og jeg får da også doneret og støttet projektet igennem 10'er.

    Kritikken gik udelukkende på JH's sæsvanlige håndtering af "pressen". Deraf de lave forventninger.
    Der er sikkert nogen, der ville mene - og spørge "os" om, hvad vi forventer, han vil sige - og at der er visse ting, der enten er over vores "pay-rate" eller som er direkte fortrolige, men det er det, der er pointen. Hvis han alligevel bare kommer til at sige det samme, som han altid har gjort, så må vi jo tænke ud af boksen eller forberede os på, at det bliver et langt tungt interview, hvor man får et indtryk af, at der er forskellige virkelighedsopfattelser os og OSE imellem.

    I får ham jo ikke til at sige, at Thorborg og CO skal give ham et større budget. I får ham ikke til at sige, at scouting-netværket måske ikke ligefrem har kastet store profiler af sig. I får ham heller ikke til at tage det på sin kappe, som sportslig over-ansvarlig, at resultaterne og spillet skræmmer folk væk fra stadion. Ja hell, vi kan vinde 4 hjemmekampe i træk uden at det får tallet over de 5.000. Hvorfor har vi mistet taget på det fynske publikum? Har vi nogensinde rigtigt haft det?

    Kan han kende forskel på Chris Sørensen og Kenneth Emil Petersen? På Anders Møller og Kenneth Emil? Forvaltningen af erfaring til forskel?

    Kender han i det hele taget begrebet "kulturbærere"? Er der nok af dem på OB's hold? Burde han ikke gøre noget for at få Oldboys-holdet tilbage i folden? Kan han se betydningen af at en esbjergenser som Schjønberg udstråler mere OB-kultur end de fleste af dem, vi har i truppen per nuværende? Kender de betydningen af de "highlights" der kører på skærmene før kampene på stadion, hvor gamle koryfæer minder os om dage, hvor OB var frygtet? Fordi man slog sig på os? Anerkender de, at hvis man laver en bestemt spillestil, som mange ikke associerer med "OB", så er man under et ekstra pres for at få den spillestil til at give resultater, ellers vil det bare fremmedliggøre visse dele af OB's fankorps? Inklusiv dem, der kommer hver gang, uanset hvad? (Jeg selv undertegnet)

    Forstår man i OSE frustrationen hos, ja alle, over de old-nordiske træningsforhold - og utålmodigheden for at høre, hvor langt man er nået med det projekt?

    Der kunne komme mange andre presserende ting - men for mig handler det om at adressere nedgangen i tilskuertal - og den impact han selv, qua sit arbejde og kommunikation - qua hans og Kent's rekruttering (herunder kontraktlængder til enkelte bestemte spillere) - har haft på det tilskuertal, der ikke kun kan undskyldes med den generelle nedgang i Superligaen og i dansk elitefodbold generelt.

    Kan han forstå, hvorfor mange ser på hans og Kents projekt med ikke bare skepsis - men med direkte modstand? Anser han os bare for at være gamle, sure bitre mænd, som jeg er sikker på en lille del af hans "forsvarere", til tider, eller hele tiden, synes vi er?

    Har han i det hele taget opdaget at Odense ikke er Horsens? At OB ikke er Den Gule Fare?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Få nu lagt den podcast op Hr Davidsen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Få nu lagt den podcast op Hr Davidsen
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Få nu lagt den podcast op Hr Davidsen
          Så vi kan hate på den?

          åahahhaha... Det er kæmpe motiverende. Tænker Davidsen lukker casten og starter Putin-kritisk podcast i Moskva bagefter. Det bliver jo en ren barneleg efter JH-interview i Odense.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Så vi kan hate på den?

            åahahhaha... Det er kæmpe motiverende. Tænker Davidsen lukker casten og starter Putin-kritisk podcast i Moskva bagefter. Det bliver jo en ren barneleg efter JH-interview i Odense.
            Syntes godt nok du tager dine friheder her hvorfor jeg utålmodigt venter på Podcasten........

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Så vi kan hate på den?

              åahahhaha... Det er kæmpe motiverende. Tænker Davidsen lukker casten og starter Putin-kritisk podcast i Moskva bagefter. Det bliver jo en ren barneleg efter JH-interview i Odense.


              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Det er på ingen måde for at stresse jer. Jeg siger bare hurtigt, at der er over 200 online på siden en sen onsdag aften i den nok eller mest døde periode på året.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Det er på ingen måde for at stresse jer. Jeg siger bare hurtigt, at der er over 200 online på siden en sen onsdag aften i den nok eller mest døde periode på året.
                  Ja der er mange med på en "kigger"

                  Davidseeeeeeeeeeeeeeeeeeeen...........

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Det er på ingen måde for at stresse jer. Jeg siger bare hurtigt, at der er over 200 online på siden en sen onsdag aften i den nok eller mest døde periode på året.
                    Og enkelte af dem er så stressede, at de ikke ved, at det er torsdag i dag ;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Og enkelte af dem er så stressede, at de ikke ved, at det er torsdag i dag ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Og enkelte af dem er så stressede, at de ikke ved, at det er torsdag i dag ;)
                        Det er så sandt

                        Comment


                          Et hurtigt pip - den er på vej. Formentlig i løbet af formiddagen. Kan afsløre, at det bliver vores længste podcast til dato, men den kan naturligvis indtages i mindre bidder.
                          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Et hurtigt pip - den er på vej. Formentlig i løbet af formiddagen. Kan afsløre, at det bliver vores længste podcast til dato, men den kan naturligvis indtages i mindre bidder.
                            Lyder som 1,5 time

                            Comment


                              Jeg tror faktisk, at det blev lidt over halvanden time... :-)
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                                Jeg tror faktisk, at det blev lidt over halvanden time... :-)
                                Så du siger at JH overhovedet ikke har travlt med at passe sit transfer vindue












                                Comment

                                Working...
                                X