Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ne-udebanefans
    http://www.silkeborgif.com/nyheder/s...hus-og-viborg/

Initiativer til at sende flere fans afsted, er desværre stadig ikke eksisterende fra OBs side. Kom nu lidt FFS...

Comment

Resultatet i dag er ikke dårligt isoleret set. Jeg tror Horsens får svært ved at vinde kampe i det her slutspil. De får ikke foræret plads og kan lukrere på modstandernes naivitet, som i starten af sæsonen. Udover deres dødbolde evner de stort set ikke at skabe noget, med mindre modstanderen dummer sig. De kommer ikke til at lave mere end 7-8 point tror jeg.

Spillemæssigt er der masser at bekymre sig over. Vi kan igen igen ikke få bugt med et hold der står dybt og lukker mellemrummene og half spaces helt ned. Uden Edmundsson mangler vi akut den rambuk der kan skabe gennembrud med direkte spil. Casper forsøger, men mangler kvalitet i sine afslutninger især.

Vi er heldige at møde et hold som Esbjerg, som skal frem og vinde nogle kampe og derfor næppe vil stå så dybt her. Spørgsmålet er hvordan det kommer til at se ud mod Randers. De har vist opadgående kurve i deres præstationer i de sidste kampe, og plejer gerne at køre os rundt på røv og albuer deroppe, så de kampe er jeg lidt bekymret for.

X hjemme mod Horsens, som vi alligevel ikke kan slå og så 7 point mod Randers og Esbjerg, kunne godt være nok til at smutte forbi Horsens, og vi må nok sætte vores lid tid, at de ikke får høstet sejre imod de to andre hold.

Comment

hvad skal man håbe på i dag? Randers sejr så er de vel så godt som sikkert videre og så er der vel reelt kun en plads at spille om....EfB sejr så lukker man lidt dem ind i kampen igen - omvendt kan det vel også være til vores fordel da Horsens så må formodes at få mere modstand.....uafgjort så holder vi status quo bare med en kamp mindre at gøre godt med.....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          hvad skal man håbe på i dag? Randers sejr så er de vel så godt som sikkert videre og så er der vel reelt kun en plads at spille om....EfB sejr så lukker man lidt dem ind i kampen igen - omvendt kan det vel også være til vores fordel da Horsens så må formodes at få mere modstand.....uafgjort så holder vi status quo bare med en kamp mindre at gøre godt med.....
          En uafgjort ville glæde mig meget. En Randers sejr er også helt o.k. for mig.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Det er jeg enig i. Når vi får er point, så er det fint, at de andre ikke stikker af. Jeg tror ikke Randers falder helt igennem og slutter 3, eller 4. Derfor må de gerne vinde, hvis den ikke bliver uafgjort.
            Ville være rart hvis vi selv afgør det med 3 hjemmesejre og så uafgjort ude.

Comment

Status quo efter denne runde. Nedrykningsspillet har virkeligt givet Superligaen lækkert og spændende fodbold eller noget :-P

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Status quo efter denne runde. Nedrykningsspillet har virkeligt givet Superligaen lækkert og spændende fodbold eller noget :-P
                Det er vel ikke rigtigt begyndt endnu.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Det er vel ikke rigtigt begyndt endnu.
                  Tjaaa , jo længere vi kommer hen jo mindre vil de to hold som ligger på de "sikre" pladser satse . Så det er vel helt op til de fire bundhold at skabe kampene .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Der er noget galt med slutspillet: Tabellen lyver http://footy.dk/2017/04/03/fcm-chef-...er-nummer-tre/ :-)
                    Mon det er sådan KN og JH også tænker?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Jeg finder slutspillet ligeså dødsygt og fremmedgørende, som jeg havde regnet med på forhånd. Måske det bliver lidt spændende, når det hele skal afgøres, men indtil da, er det bare sådan noget mystisk toto-cup agtigt gruppespil, der er svært at forholde sig til. Jeg kan ikke forestille mig, det er godt for seertallet det her, men nu må vi se

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Der er noget galt med slutspillet: Tabellen lyver http://footy.dk/2017/04/03/fcm-chef-...er-nummer-tre/ :-)
                        Tænker jeg også....igen i Horsens blev den bragt på banen bla af festersen....."vi spiller flot" / "Horsens spiller grimt/primitivt og vil ikke noget"
                        ser bare ud til de overser at det reelt ikke betyder noget når ikke vi har kvaliteterne til at spille den type bold. der har jeg langt mere respekt for det Horsens gør - de kender deres styrker og svagheder og spiller ud fra det.....istedet for at komme med undskyldninger

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Tabellen lyver? Dum snak.
                          Tabellen beslutter: om man bliver mester, nedrykker, får en europæisk eventyr og hvor mange tv-penge man får.
                          Håber JH og KN har forstået det - men tvivler den en eller anden gang ...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Tænker jeg også....igen i Horsens blev den bragt på banen bla af festersen....."vi spiller flot" / "Horsens spiller grimt/primitivt og vil ikke noget"
                            ser bare ud til de overser at det reelt ikke betyder noget når ikke vi har kvaliteterne til at spille den type bold. der har jeg langt mere respekt for det Horsens gør - de kender deres styrker og svagheder og spiller ud fra det.....istedet for at komme med undskyldninger
                            Det er sådan noget Morten Olsen snak, som jeg opfatter som en sygdom i dansk fodbold: overdreven fokus på statistikker, nøgletal, teoretisk fodbold, men for lidt fokus på mentalitet og vinderinstinkt. Fodbold afgøres nu engang i felterne, og statistikken over antal mål for og imod er den afgørende. Det er ikke tilfældigt, at vi ikke kan vinde over de svageste hold i rækken, det er en tendens der tyder på arrogance og manglende forståelse for, hvordan fodboldkampe vindes. At spille flot mod Randers og AaB er fint, men giver jo kun 6 point, dem kan vi ikke overleve på.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Tabellen lyver? Dum snak.
                              Tabellen beslutter: om man bliver mester, nedrykker, får en europæisk eventyr og hvor mange tv-penge man får.
                              Håber JH og KN har forstået det - men tvivler den en eller anden gang ...
                              Hehe ja, det er jo så en sandhed med visse modifikationer i den nye struktur...

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Hehe ja, det er jo så en sandhed med visse modifikationer i den nye struktur...
                                Jaja, vejene er meget kompliceret, og i øjeblikket har vi ja endda tre klubber på første plads, på anden plads, på tredje plads og på fjerde plads når man kigger på mesterskabsslutspillet og de to nedrykningspuljer.
                                Men i sidste ende står der heldigvis klubnavne efter enhver af de 14 positioner i rækken...
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X