Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Havde vi lige tjent 200 mill i vinters havde vi vel også smidt rundt med midler alle steder.. Men det har vi ikke
    Og da vi havde pengene brugte vi dem på andre ting (KB).
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Og da vi havde pengene brugte vi dem på andre ting (KB).
      Yep. Men igen. Fortid vi ikke kan bruge til det store

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Yep. Men igen. Fortid vi ikke kan bruge til det store
        Lige præcis. Lad os kikke fremad og ikke gentage fortidens fejl.

        Comment


          Det nærmer sig 2 måneder efter vi hørte dette.

          https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen

          Der skulle vel ikke være nogle der har hørt noget nyt?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Det nærmer sig 2 måneder efter vi hørte dette.

            https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen

            Der skulle vel ikke være nogle der har hørt noget nyt?
            Så tænker jeg at det var blevet postet.. Så desværre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så tænker jeg at det var blevet postet.. Så desværre
              Nej det virker mest af alt som om de var lidt for ivrige og hurtige på aftrækkeren da de meldte det ud. Var det dig, der skrev til JH og fik et rimelig detaljeret svar på status i sagen? Det jeg fik ud af svaret var primært, at der var op til flere afventede tilladelser som afhang af hinanden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Nej det virker mest af alt som om de var lidt for ivrige og hurtige på aftrækkeren da de meldte det ud. Var det dig, der skrev til JH og fik et rimelig detaljeret svar på status i sagen? Det jeg fik ud af svaret var primært, at der var op til flere afventede tilladelser som afhang af hinanden.
                Ja det var mig. Svarene kan findes nogle sider længere tilbage i denne tråd.

                Ja det trækker sgu ud. Håber bare på afklaring inden 2019. Og gerne påbegyndelse næste forår

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Nej det virker mest af alt som om de var lidt for ivrige og hurtige på aftrækkeren da de meldte det ud. Var det dig, der skrev til JH og fik et rimelig detaljeret svar på status i sagen? Det jeg fik ud af svaret var primært, at der var op til flere afventede tilladelser som afhang af hinanden.
                  Det kræver jo tilladelse fra kommunen og som jeg vist nok nævnte dengang, husker ikke om det var her ... så skal OB nok ikke forvente mere positiv særbehandling, det lød lidt som om de tænkte "nå det skal godt nok godkendes, men den får vi da helt sikkert ret hurtigt fra kommunen".
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det kræver jo tilladelse fra kommunen og som jeg vist nok nævnte dengang, husker ikke om det var her ... så skal OB nok ikke forvente mere positiv særbehandling, det lød lidt som om de tænkte "nå det skal godt nok godkendes, men den får vi da helt sikkert ret hurtigt fra kommunen".

                    Hvis de tænkte det så har de lige så lidt føling med arbejdsgangen i det offentlige som de har med truppens mangler og transfermarkedet ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment

                    Working...
                    X