Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Egentlig nogle der ved hvordan der står til med de nye træninga faciliteter osv
    Nej. Men hvis jeg får muligheden på onsdag er det en af de ting jeg vil spørge om

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nej. Men hvis jeg får muligheden på onsdag er det en af de ting jeg vil spørge om
      Det er da muligvis en af de ting de selv tager initiativtil at oplyse lidt om. Ja måske fremlægger de en overordnet plan .. jeg tror de er klar over at det er noget der betydernoget for os fans.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det er da muligvis en af de ting de selv tager initiativtil at oplyse lidt om. Ja måske fremlægger de en overordnet plan .. jeg tror de er klar over at det er noget der betydernoget for os fans.
        Forventer at klubben kommer ud med en plan, gerne til ob-fandagen!!
        siden 1887

        Comment


          Da jeg på fanmødet ikke følte at få et konkret svar på hvad staus er/var på faciliteterne skrev jeg igår en mail til Jesper Hansen. Han har her til eftermiddag svaret tilbage med en fyldestgørende mail omkring de 2 spørgsmål jeg havde. Dem poster jeg her

          Comment


            I forhold til området omkring Røde Stjerne er det OB’s amatørafdeling, der har fået tildelt banerne. Men her venter vi på myndighedernes behandling af projektet, og vi vil derfor først have fuld adgang til Røde Stjerne fra sommeren 2020.
            Vi har lige nu adgang til to baner på Røde Stjernes anlæg, mens vi er ved at renovere en tredje bane, der kræver en del arbejde, før den er klar til fodboldtræning på det niveau, vi ønsker.
            Endelig er vi blevet lovet to nye kunstbaner i Ådalen. Planen var, at disse skulle have været klar før sommerferien, men vi afventer myndighedernes godkendelse, inden det kan sættes i gang. Forventningen er, at banerne kan være klar, så de er brugbare til vintertræningen – omkring 1.11.18.

            Comment


              Vedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.

              Jeg håber, at vi snarest kan melde noget mere konkret ud om planerne, men lige nu afventer vi blandt andet myndighedernes behandling af de forskellige sager.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.

                Jeg håber, at vi snarest kan melde noget mere konkret ud om planerne, men lige nu afventer vi blandt andet myndighedernes behandling af de forskellige sager.
                Det lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Det lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?
                  Dem der skulle dække sådan nogle ting, er vidst ovre og lave VM i fodbold. Der er nemlig en stor mangel af danske journalister derovre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Det lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?
                    Godt spørgsmål. Måske ved de bare ikke hvor meget emnet egentlig fylder hos nogle fans. Tror de har undervurderet det lidt..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.

                      Jeg håber, at vi snarest kan melde noget mere konkret ud om planerne, men lige nu afventer vi blandt andet myndighedernes behandling af de forskellige sager.
                      Fedt at du skrev og fedt at JH faktisk skrev tilbage.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Det lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?
                        Hvis man skal komme dem lidt i møde, så er det jo ikke et fanblad. Der er jo grænser for, hvor mange gange man kan køre “nyheden” om, at der ikke er noget på plads

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                          Fedt at du skrev og fedt at JH faktisk skrev tilbage.
                          Det har han faktisk gjort hver gang jeg har sendt ham en mail de sidste par år. Og får altid et grundigt svar

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det har han faktisk gjort hver gang jeg har sendt ham en mail de sidste par år. Og får altid et grundigt svar
                            Det kunne jo egentlig være, at han bare ikke har det godt, når han står foran en mikrofon, og så kan han måske bedre udtrykke sig skriftligt.

                            Comment


                              Som jeg læser det kan vi vist ikke forvente 1.spadestik bliver taget i år. Nærmere efter sommerferien 2019 ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                                Det kunne jo egentlig være, at han bare ikke har det godt, når han står foran en mikrofon, og så kan han måske bedre udtrykke sig skriftligt.
                                Det vil jeg ikke kloge mig på. Men jeg tager hatten af for at man bruger så meget tid på at svare en fan. Det jeg har postet er ca kun 50% af mailen. Resten er drøftelser omkring mødet igår generelt. Da jeg skrev til Enrico fik jeg også svar samme dag.
                                Så man kan syntes meget og være uenige i mange ting. Men på dette område er de ikke bange for at komme tæt på os fans..
                                Syntes jeg også mødet igår viste

                                Jeg vælger at være positiv overfor det nye projekt. Jakob og HH er lige min kop the på det personlige plan ud fra hvad jeg har oplevet.
                                Og hvis man rent faktisk lykkedes med at hente 2-3 profiler til holdet samt ændre spillestilen så det mere ligner det gamle OB dna kan jeg ikke forlange meget mere.

                                Jeg vil selvfølgelig gerne i Top 6. Men bare det jeg føler man har gjort alt muligt på transfermarkedet og holdet spiller med 100% fight og fart over feltet er jeg meget mere tilgivende overfor placeringen.
                                Når man ikke føler at transfervinduet har været godt og der ikke er gjort alt hvad muligt og spillet er rædselsfuldt kan det være sværere at tilgive manglende resultater

                                Comment

                                Working...
                                X