Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej. Men hvis jeg får muligheden på onsdag er det en af de ting jeg vil spørge omBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er da muligvis en af de ting de selv tager initiativtil at oplyse lidt om. Ja måske fremlægger de en overordnet plan .. jeg tror de er klar over at det er noget der betydernoget for os fans.siden 1887
Comment
-
I forhold til området omkring Røde Stjerne er det OB’s amatørafdeling, der har fået tildelt banerne. Men her venter vi på myndighedernes behandling af projektet, og vi vil derfor først have fuld adgang til Røde Stjerne fra sommeren 2020.
Vi har lige nu adgang til to baner på Røde Stjernes anlæg, mens vi er ved at renovere en tredje bane, der kræver en del arbejde, før den er klar til fodboldtræning på det niveau, vi ønsker.
Endelig er vi blevet lovet to nye kunstbaner i Ådalen. Planen var, at disse skulle have været klar før sommerferien, men vi afventer myndighedernes godkendelse, inden det kan sættes i gang. Forventningen er, at banerne kan være klar, så de er brugbare til vintertræningen – omkring 1.11.18.
Comment
-
Vedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.
Jeg håber, at vi snarest kan melde noget mere konkret ud om planerne, men lige nu afventer vi blandt andet myndighedernes behandling af de forskellige sager.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.
Jeg håber, at vi snarest kan melde noget mere konkret ud om planerne, men lige nu afventer vi blandt andet myndighedernes behandling af de forskellige sager.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDet lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDet lyder jo meget fint, men hvorfor helvede skal vi hive sådan nogle ting ud af folkene i klubben. Har de lukket Fyns.dk helt ned?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVedrørende klubhuset i Ådalen har det været en langstrakt proces. Den har i princippet varet ved i årtier, men den er ofte blevet opgivet, fordi det blev for bøvlet. Siden jeg kom til klubben har det været en af de højeste prioriteter sammen med banerne, og derfor venter vi gerne et par uger eller en måned mere, for at vi får den helt rigtige løsning. Vi har en endelig løsning på papir, som vi har fået en overslagspris på, og den pris har vi måttet vente lidt på. Den skal vi have gennemgået og endeligt godkendt, og herefter skal vi have den endelige aftale med amatørklubben på plads. Når vi er klar med det, skal vi præsentere idéen for kommunen, og herefter venter en proces med godkendelser, sagsbehandling o.s.v. Ådalen er et område med mange restriktioner, men vi har tidligere haft en dialog med kommunen, og ud fra den, tror vi på, at den kommende proces ikke bliver alt for lang. Inden vi melder projektet offentligt ud, vil vi gerne være så konkrete som muligt og i stand til at svare på de spørgsmål, der måtte komme, så derfor venter vi lidt endnu med den del.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet har han faktisk gjort hver gang jeg har sendt ham en mail de sidste par år. Og får altid et grundigt svar
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægDet kunne jo egentlig være, at han bare ikke har det godt, når han står foran en mikrofon, og så kan han måske bedre udtrykke sig skriftligt.
Så man kan syntes meget og være uenige i mange ting. Men på dette område er de ikke bange for at komme tæt på os fans..
Syntes jeg også mødet igår viste
Jeg vælger at være positiv overfor det nye projekt. Jakob og HH er lige min kop the på det personlige plan ud fra hvad jeg har oplevet.
Og hvis man rent faktisk lykkedes med at hente 2-3 profiler til holdet samt ændre spillestilen så det mere ligner det gamle OB dna kan jeg ikke forlange meget mere.
Jeg vil selvfølgelig gerne i Top 6. Men bare det jeg føler man har gjort alt muligt på transfermarkedet og holdet spiller med 100% fight og fart over feltet er jeg meget mere tilgivende overfor placeringen.
Når man ikke føler at transfervinduet har været godt og der ikke er gjort alt hvad muligt og spillet er rædselsfuldt kan det være sværere at tilgive manglende resultater
Comment
Comment