Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvilken position er vigtigst at forstærke sig på i sommeren '17?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Fisker fra Randers

    Comment


      #32
      Som holdet ser ud nu så bejler Dessler vel også til midtbanen/fløjten så Casper Nielsen kan rykkes ind, så vil faktisk sige det ikke er katastrofalt og slet ikke når vi så får Helenius og Joan måske rykker ned igen.. Fandme mærkelig fornemmelse næsten at have spillere på bænken man kunne se starte inde istedet..

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Som holdet ser ud nu så bejler Dessler vel også til midtbanen/fløjten så Casper Nielsen kan rykkes ind, så vil faktisk sige det ikke er katastrofalt og slet ikke når vi så får Helenius og Joan måske rykker ned igen.. Fandme mærkelig fornemmelse næsten at have spillere på bænken man kunne se starte inde istedet..
        Mærkeligt ja.. Men også nødvendigt

        Comment


          #34
          Centerforsvar, Tingager bliver solgt ret hurtigt med det han leverer.

          Comment


            #35
            Izunna har i den grad overrasket positivt i forårets tre kampe. Alligevel er det nok den position jeg er mindst tryg ved i den nuværende trup. I mine øjne er han den eneste rigtige 6'er vi har i truppen. Og han skal nok få sine karantæner.

            Så en konkurrent til ham ville jeg nok prioriterer højst.

            Andre spillere KAN måske bruges der. Tverskov f.eks. Men han er måske vores mest stabile spiller på hans bedste position, i midterforsvaret. Er helt grundlæggende imod at flytte spillere væk fra hvor de er bedst fordi de kan løse opgaven bedre end alternativerne.

            De andre alternativer på den centrale midtbane (Welbeck, Thrane, Casper N.) ser jeg mere som 8'ere.

            I offensiven synes jeg mange af vores spillere minder lidt om hinanden. Jeg kunne især godt tænke mig at se en spiller med noget ekstraordinær fart som en mulighed til angreb/kanterne. Yao er hurtig, men har han niveauet?

            I forsvaret har jeg på ingen måde været imponeret af Pereira. Han virker klart som et fejlkøb i mine øjne. JBL gør det solidt og bygger også på synes jeg, men jeg så gerne en konkurrent til ham på venstre back.

            Comment


              #36
              Lige nu ser det jo godt ud på kanterne, men i efteråret manglede vi kreativitet i offensiven. Den spiller som kan noget ekstraordinært på egen hånd synes jeg stadig vi mangler. Nu har vi vist flere eksempler på at vi har spillere som kan gøre det, men jeg synes stadig der mangler ham Superteknikeren, som kan gøre forskellen i kampe, hvor det kniber med at finde løsningerne. Ville være ret pjattet med, hvis vi kunne finde sådan nogen som asante elle donyoh i rødvin.

              Comment


                #37
                Man skal vel have noget konkurrence til de forskellige pladser. Welbek, Trane synes jeg ikke giver den fornødne konkurrence, til midtbanen. Så der synes jeg man skal forstærke sig. Det kunne godt være Kasper Fisker og så min drøm Marcondes 😀.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  Centerforsvar, Tingager bliver solgt ret hurtigt med det han leverer.
                  Han er selvfølgelig en af dem der skal forlænges med senest til sommer!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    Centerforsvar, Tingager bliver solgt ret hurtigt med det han leverer.
                    Jeg tror mere vi skal frygte et salg af Tverskov, der er nok efterhånden en del udenlandske klubber der følger ham. Jeg tror ledelsen vil holde på Tingager lidt endnu.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Jeg tror mere vi skal frygte et salg af Tverskov, der er nok efterhånden en del udenlandske klubber der følger ham. Jeg tror ledelsen vil holde på Tingager lidt endnu.
                      Men Tverskov har et år mere på sin kontrakt end Tingager, så forhåbentligt fokusere de på dem som snarest har udløb.

                      Jeg håber vi i denne sæson kan få en Europa plads igennem slutspillet (kommer ikke til at ske) eller får en god sæson næste år, så vi kan holde på de spillere vi har.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                        Man skal vel have noget konkurrence til de forskellige pladser. Welbek, Trane synes jeg ikke giver den fornødne konkurrence, til midtbanen. Så der synes jeg man skal forstærke sig. Det kunne godt være Kasper Fisker og så min drøm Marcondes .
                        Det ville være fedt og rigeligt med bare én af de to. Så så jeg helst Marcondes; han er ganske ung endnu, mens Fisker næppe bliver bedre. Marcondes er også en rigtig Kent Nielsen kant, og så sparker han fantastisk.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Lige nu ser det jo godt ud på kanterne, men i efteråret manglede vi kreativitet i offensiven. Den spiller som kan noget ekstraordinært på egen hånd synes jeg stadig vi mangler. Nu har vi vist flere eksempler på at vi har spillere som kan gøre det, men jeg synes stadig der mangler ham Superteknikeren, som kan gøre forskellen i kampe, hvor det kniber med at finde løsningerne. Ville være ret pjattet med, hvis vi kunne finde sådan nogen som asante elle donyoh i rødvin.
                          Synes nu nok at Svenskeren begynder at vise, at han muligvis er en spiller der kan noget ekstraordinært på egen hånd. Desuden er JJT begyndt at sætte flere og flere gode angreb op.

                          Comment


                            #43
                            Ked af at være Karl Erik Kedelig, men vi er 3 points fra sidstepladsen. Det virker næsten AGFsk at snakke transfervindue nu

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Ked af at være Karl Erik Kedelig, men vi er 3 points fra sidstepladsen. Det virker næsten AGFsk at snakke transfervindue nu
                              Det skal alligevel gå meget galt, for at vi ikke skal have et transfervindue om 4 mdr.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Det skal alligevel gå meget galt, for at vi ikke skal have et transfervindue om 4 mdr.
                                Joeh, men Karl Erik Kedelig siger bare, at det er en fundamentalt anden transfersituation, hvis vi rykker ned. Og det er lidt arrogant at udelukke den mulighed, når man ligger 3 points fra jumbopladsen.

                                Comment

                                Working...
                                X