Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Jeg er faktisk glad for han ikke er udtaget, så kan han få den hvile som han har brug for. Han har jo netop haft en rigtig lang sæson i år med OL og det. Hvis vi kan holde på truppen og få spillerne "ladet" op til sæson start, så jeg tror jeg vi kan få en rigtig god start på sæsonen.
    Den får du lige x 3 på; helt enig fra et OB-fan perspektiv. Tror egentlig også på sigt det er bedre for ham selv at få en hel god sæson for OB, end at spille et par ok u-landskampe.

    Comment


      Haugesund?
      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...piller/7560634

      Samme dag som en FCN-er...

      Comment


        Virker mærkeligt hvis de køber begge to?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Virker mærkeligt hvis de køber begge to?
          Hvorfor det? De spiller ikke samme position

          Comment


            Desler var gået i stå. Godt for ham at han prøver noget nyt.

            Comment


              Giver god mening for os. Desler kommer ikke til at slå igennem i OB, han har fået mange chancer, også for mange, og nu var det ved at være tid til at komme videre. Nu Ludwig er tilbage, er timingen også perfekt, Oliver Lund er ikke en svækkelse som backup til Ryan ift. Desler, så vi var også en spiller for meget til den plads.

              Håber for Desler han finder noget mere niveau i sit spil deroppe. En lille klub der notorisk er et midter/lidt under midten hold i Norge, virker som et fint sted for ham at lande. Han skal sikker nok få sine chancer, og et lavere niveau på modstanderne end i Suppen, er måske det der giver ham noget selvtillid og får skubbet på den udvikling der er gået totalt i stå. Indstillingen og arbejdsiveren har i hvert fald aldrig fejlet noget. Jeg kipper i hvert fald med flaget for en god Assens-dreng.

              Jeg ville i øvrigt heller ikke blev chokeret, hvis Greve røg til Sverige eller Norge inden for de næste par uger, inden deres vindue klapper i. Med 5 mand, udover ham, til de 3 pladser på midten, får vi nok ikke meget brug for den bredde han tilfører, især ikke hvis Frøkjær er ved at være klar til også at få nogle indhop.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                Virker mærkeligt hvis de køber begge to?
                Fynboer begge 2.
                Desler har fået mange chancer, og han er ikke helt slået igennem i OB, så fair nok med et salg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
                  Haugesund?
                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...piller/7560634

                  Samme dag som en FCN-er...
                  kæmpe stort tak og held og lykke til Desler. Håber han får enorm succes , er ihvertfald sikker på fast spilletid vil gavne og han kommer tilbage på
                  sit bedste niveau .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Kan forstå at Desler tager chancen at rejse videre fordi han kom lidt i stå nu allerede før længere tid i OB. Er lidt bekymret at det sker allerede nu og ikke efter sæsonen. Det kan let blive tæt for os med Oliver Lund som eneste ægte back-up for hele forsvarskæden. Yao er vel langt fra at være god nok, Marco Lund aktuelt skadet og Tverskov i karantæne efter næste gule kort. Så hver skade kan skabe en situation hvor vi savner Desler meget. Desuden mister Desler chancen at tage bronze eller pokal med på turen...
                    I hvert fald held og lykke, god vind fremover og tusind tak for en altid kæmpe indsats i alle de år i OB. Det var aldrig mindre end 110% han gav og altid en fornøjelse at opleve sit kæmperhjerte på banen.Var meget imponeret når han kom ned til os efter kampen og så ud som "next to death" pga af indsatsen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Ærgeligt men forståeligt dengang han slog igennem i starten af sin karriere tænkte jeg barw, fantastisk spiller, men desværre er hans udvikling gået i stå :) håber han udvikler sig mere de kommende år.og evt en dag kommer tilbage til OB

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Giver god mening for os. Desler kommer ikke til at slå igennem i OB, han har fået mange chancer, også for mange, og nu var det ved at være tid til at komme videre. Nu Ludwig er tilbage, er timingen også perfekt, Oliver Lund er ikke en svækkelse som backup til Ryan ift. Desler, så vi var også en spiller for meget til den plads.

                        Håber for Desler han finder noget mere niveau i sit spil deroppe. En lille klub der notorisk er et midter/lidt under midten hold i Norge, virker som et fint sted for ham at lande. Han skal sikker nok få sine chancer, og et lavere niveau på modstanderne end i Suppen, er måske det der giver ham noget selvtillid og får skubbet på den udvikling der er gået totalt i stå. Indstillingen og arbejdsiveren har i hvert fald aldrig fejlet noget. Jeg kipper i hvert fald med flaget for en god Assens-dreng.

                        Jeg ville i øvrigt heller ikke blev chokeret, hvis Greve røg til Sverige eller Norge inden for de næste par uger, inden deres vindue klapper i. Med 5 mand, udover ham, til de 3 pladser på midten, får vi nok ikke meget brug for den bredde han tilfører, især ikke hvis Frøkjær er ved at være klar til også at få nogle indhop.
                        Jeg er ikke enig i at han ikke har slået igennem, han er bare gået i stå efter Ryan kom. Han har helt sikkert manglet noget slutprodukt i hans offensive spil, han er meget ét benet og hans indlæg har helt sikkert kunne være bedre.
                        Defensivt kan jeg dårligt huske han nogensinde skulle have lavet deciderde brølere.

                        Fysisk har han været udfordret lidt med småskader og slid, hvilket nok har betydet en del for at udviklingen er gået i stå

                        Comment


                          Godt skifte for Desler hvis det går i gennem, jeg under ham alt succes i verden. Trist at han ikke fik mere succes i OB end han gjorde, en fantastisk fighter som står for så mange af de gode fynske dyder som jeg sætter så meget pris på. Jeg glemmer ikke da han pludselig kom ind og trådte i karakter under Ove P, og husker især en forrygende præstation mod AaB. Han gik desværre lidt i stå i sin udvikling, men jeg tror også det har hæmmet ham en del at han lidt blev OB' altmuligmand som blev sendt lidt rundt på holdkortet efter behov - så er det svært at shine, især når man spiller for et bundhold. Havde han spillet fast på en fast position tror jeg han kunne have ført det længere i OB end ham gjorde.

                          Comment


                            Han gik i stå under Kent. Men det er jo tydeligt nu, at alt gik i stå under Kent. Dejligt for MD hvis han kan få fast spilletid og ny glæde ved fodbold.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Han gik i stå under Kent. Men det er jo tydeligt nu, at alt gik i stå under Kent. Dejligt for MD hvis han kan få fast spilletid og ny glæde ved fodbold.
                              Enig, hvor Ove var ekstremt god for Desler virkede det ikke som om at han passede ind i den form for fodbold Kent gerne ville spille. Havde vi bare fortsat med Ove, men sådan skulle det ikke gå desværre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Han gik i stå under Kent. Men det er jo tydeligt nu, at alt gik i stå under Kent. Dejligt for MD hvis han kan få fast spilletid og ny glæde ved fodbold.
                                Enig. Desler var en spiller der brød igennem med en dynamisk og fanden i voldskhed, som blev fuldstændigt pillet ud af ham i Kents rigide taktiske system, hvor det hele var meget stramt. Det ødelagde desler kombineret med en lang skade, han fandt aldrig rytmen igen, så fint for ham at få en ny start

                                Comment

                                Working...
                                X