Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Desler
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af retep Se indlægNogen der kender til en status på Desler ?? Jeg synes vi mangler hans energi og opportunisme på banen.
og ja, vi kunne bestemt godt bruge ham...
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDe sagde tre måneder, da han blev skadet i juni, men jeg synes heller ikke der rigtigt er meldt noget ud siden...
og ja, vi kunne bestemt godt bruge ham...
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMener at han starter genoptræning inden for 10 dage ca lidt afhængig af hvor hurtigt det var vokset sammen ..
Er de 3 måneder inkl genop- og kamptræning på reserveholdet?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNoget nyt? Ude i 3 mdr så er det jo om små 3 uger og med 14 dages landskamppause så er han jo næsten med når vi starter igen ...
Er de 3 måneder inkl genop- og kamptræning på reserveholdet?
Men nu er det jo "kun" 6 uger siden han blev skadet.
Comment
-
Søren Plovgaard @SrenPlovgaard 50 min.50 minutter siden Mikkel Desler havde grund til at være glad i Tommerup. Efter syv uger smider han fredag skinnen. #sportfyn #obdkTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSøren Plovgaard @SrenPlovgaard 50 min.50 minutter siden Mikkel Desler havde grund til at være glad i Tommerup. Efter syv uger smider han fredag skinnen. #sportfyn #obdk
Comment
Comment