Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.mitfyn.dk/article/524100?...8807ed5d714e97

    Comment


      Lyder til at han måske allerede er klar til indhop engang i Sep

      Comment


        Fedt! Håber virkelig han får en så nem genoptræning som muligt (nemt er det jo aldrig) - hvis han ligefrem kan nå kampe i efteråret, så er det jo overraskende på den gode måde.

        Comment


          Det lyder godt. Håber at se ham snart igen på fodboldbanen. Alle gode ønsker og en mirakelkur for ham.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Send en spion til FCK og lur hvad de giver Cornelius! Hvem melder sig???

            Comment


              Nogen der kender til en status på Desler ?? Jeg synes vi mangler hans energi og opportunisme på banen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                Nogen der kender til en status på Desler ?? Jeg synes vi mangler hans energi og opportunisme på banen.
                De sagde tre måneder, da han blev skadet i juni, men jeg synes heller ikke der rigtigt er meldt noget ud siden...

                og ja, vi kunne bestemt godt bruge ham...

                mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  De sagde tre måneder, da han blev skadet i juni, men jeg synes heller ikke der rigtigt er meldt noget ud siden...

                  og ja, vi kunne bestemt godt bruge ham...

                  mvh

                  MaxHH
                  Mener at han starter genoptræning inden for 10 dage ca lidt afhængig af hvor hurtigt det var vokset sammen ..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Send en spion til FCK og lur hvad de giver Cornelius! Hvem melder sig???
                    Coke og café latte?
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mener at han starter genoptræning inden for 10 dage ca lidt afhængig af hvor hurtigt det var vokset sammen ..
                      Noget nyt? Ude i 3 mdr så er det jo om små 3 uger og med 14 dages landskamppause så er han jo næsten med når vi starter igen ...
                      Er de 3 måneder inkl genop- og kamptræning på reserveholdet?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Arh, 20. juli og 3 mdr. frem, det er vist ikke om "små 3 uger" :-) Ville da være dejligt hvis det var tilfældet, men tror det næppe. Og ja, ville da være rart med en opdatering på hans status.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Noget nyt? Ude i 3 mdr så er det jo om små 3 uger og med 14 dages landskamppause så er han jo næsten med når vi starter igen ...
                          Er de 3 måneder inkl genop- og kamptræning på reserveholdet?
                          Jeg har desværre ingen opdatering. Men det ville pynte på ob.dk hvis de gad lave en opdatering på vores unge ven..
                          Men nu er det jo "kun" 6 uger siden han blev skadet.

                          Comment


                            Søren Plovgaard ‏@SrenPlovgaard 50 min.50 minutter siden Mikkel Desler havde grund til at være glad i Tommerup. Efter syv uger smider han fredag skinnen. #sportfyn #obdk
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Søren Plovgaard ‏@SrenPlovgaard 50 min.50 minutter siden Mikkel Desler havde grund til at være glad i Tommerup. Efter syv uger smider han fredag skinnen. #sportfyn #obdk
                              lyder sgu godt lad os håbe han snart er tilbage på banen

                              Comment


                                Fedt fedt fedt

                                Comment

                                Working...
                                X