Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Horsens - OB (25-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Horsens - OB (25-02-2017)

    Det bliver uden Bo Henriksen på sidelinjen mod os på lørdag. Normalt ville jeg ikke tillægge det sååå meget betydning, men han er jo den store indpisker, så i hvert fald ikke en dårlig nyhed for os, tænker jeg:

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...gs-karantaene/

    #2
    Jeg tror bestemt heller ikke at man skal undervurdere Bo's betydning for deres spil på banen, da det jo netop er en af de mange ting han er god til. Han er meget aktiv og forudseende i sin ageren. Men dejlig nyhed for os..

    Jeg tror for første gang i MEGET lang tid på en sejr på lørdag, og jeg glæder mig helt vildt til at komme på stadion! Jeg tror vi kommer til at ødelægge Horsens stadion, lydmæssigt. Drengene kommer i hvert fald ikke til at kunne give os skylden efterfølgende, ved et eventuelt nederlag. :-)

    Comment


      #3
      Må han så godt komme i omklædningsrummet i pausen? Synd for Bo, som jeg har stor sympati for, men supergodt for os!
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Må han så godt komme i omklædningsrummet i pausen? Synd for Bo, som jeg har stor sympati for, men supergodt for os!
        Nej det må han ikke, og han må heller ikke før kampstart. Se nedenstående fra DBU:


        I tilfælde af karantæne til en træner/leder/official, skal følgende retningslinjer overholdes:

        Karantænen gælder fra al dansk fodbold på den spilledag (i den periode) karantænen afsones.

        Pågældende må på karantænedagen fra 1 time før kick-off og indtil slutsignalet har lydt, ikke befinde sig tættere på holdet end på det pågældende stadions tilskuerpladser.

        Vedkommende må således i det pågældende tidsrum hverken være tilstede på spillepladsen, i omklædningsrummet eller andre steder, hvor direkte eller indirekte kontakt med holdet eller enkelte spillere kan opnås.
        Under sit ophold på tilskuerpladsen skal træneren udvise passende opførsel.

        Comment


          #5
          Jeg håber på vi stiller med samme 11 som mod Randers.

          Man kan diskutere om Festersen skal spille i stedet for Casper. Jeg syntes dog vi skal lade denne opstilling få chancen igen. Casper vinder i min bog med en lille my, da han har en bedre fysik. Hvilket jeg umildbart vil tilskrive en vigtig rolle mod Horsens som spiller meget på fysikken.

          Gyte
          Desler Tingager Tverskov JBL
          Nielsen Izunna JJT Jønne
          Joan AK

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Jeg håber på vi stiller med samme 11 som mod Randers.

            Man kan diskutere om Festersen skal spille i stedet for Casper. Jeg syntes dog vi skal lade denne opstilling få chancen igen. Casper vinder i min bog med en lille my, da han har en bedre fysik. Hvilket jeg umildbart vil tilskrive en vigtig rolle mod Horsens som spiller meget på fysikken.

            Gyte
            Desler Tingager Tverskov JBL
            Nielsen Izunna JJT Jønne
            Joan AK
            Hvis Ryan er helt klar skal Desler på bænken ellers enig. Men Ryan skal også være helt klar 😊

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
              Hvis Ryan er helt klar skal Desler på bænken ellers enig. Men Ryan skal også være helt klar 😊
              Han bliver sgu ikke "helt klar" til på lørdag. Tvivler på han overhovedet når en startplads i indeværende sæson. Tror først vi for alvor ser ham i næste sæson, og kun som indskifter i denne..

              Comment


                #8
                Jeg tvivler også på at Ryan er klar lørdag. Mon ikke han får en halvleg søndag for reserverne og fortsætter med at bygge formen roligt.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                  Hvis Ryan er helt klar skal Desler på bænken ellers enig. Men Ryan skal også være helt klar 😊
                  Jeg syntes ikke Desler har spillet så dårligt at Ryan står før ham. Ikke hvis vi tænker på hvor længe siden det er Ryan har spillet 2 kampe i streg

                  Comment


                    #10
                    Optakt med Gryte

                    http://www.ob.dk/artikel/vi-skal-vaere-mandfolk.aspx

                    Comment


                      #11
                      Ifølge Tipperen er Ryan ude.

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...c-horsens-ob-3
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Tror umiddelbart ikke at de har det store styr på Ryan om hvor klar han er. I følge dem lyder han jo stadig skadet..
                        Men tror nu heller ikke at han får spilletid lørdag

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror umiddelbart ikke at de har det store styr på Ryan om hvor klar han er. I følge dem lyder han jo stadig skadet..
                          Men tror nu heller ikke at han får spilletid lørdag
                          D
                          de har nok bare ser at der er en god chance for at få ret hvis de skriver han er skadet ;-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Et kig i tabellen afslører at kampen på lørdag er mere eller mindre årets vigtigste for begge mandskaber! Hvis, gud forbyde, at Horsens slår os, så,krvler de op på 30 point, a point med SønderjyskE. Andre hold der kan nå 30 point er Silkeborg på 27 point og AaB på 29 point, og de mødes indbyrdes. SønderjyskE skal op imod Brøndby, så mon ikke Bo Henriksen kommer til at gejle sine spillere op fra nu af til en time før kickoff? For vores placering i tabellen er en sejr mod Horsens nærmest endnu mere placeringsrykkende! Vi vil komme op på 24 point, og Horsens forbliver på 27. Med andre ord kan de hentes i kommende runde. Vinder Aab på hjemmebane mod Silkeborg, så forbliver Silkeborg ligeledes på 27 point, og kan altså også hentes i kommende runde. FCN har pt. 25 point, men skal møde FCK, så mon ikke de forbliver på 25 point når denne runde er færdigspillet? Esbjerg på 22 point skal på svær udebane møde Lyngby som har 34 point. Den SKAL Lyngby klare. Viborg tager hjemme imod svingende AGF på 23 point. Viborg indledte med uafgjort mod FCM! og AGF tabte mod AaB. Uafgjort eller Viborgsejr tak!

                            Med andre kan vi kravle to pladser op i tabellen allerede i denne runde, og yderligere pladser i kommende;) Sindsygt vigtigt med 3 point på lørdag!

                            Comment


                              #15
                              En standardfrase indbygget i fodboldkommentatorerens softwaregrej til dækning af Superligaen på ligefod med standardinstillinger så som: Læg en besked efter klartonen, jeg kan ikke tale lige nu.. indenfor mobiltelefoni:(

                              Comment

                              Working...
                              X