Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt: OB-Randers

    Synes, der mangler en nedtaktstråd, plejer vi ikke at have det ? Men anyway, her kommer den, tid til refleksion.

    Som så mange andre, blev jeg glædeligt overrasket over mandagens kamp. RJ og Izunna spillede pludseligt blændende godt, og der var ligeledes fine præstationer fra Tingager/Tverskov, JJT, Joan, og backerne spillede også hæderligt, mens AK stadig kæmper med at finde de rigtige løsninger og tro på tingene, og et lille minus var måske også, at SG for en gang skyld ikke var 100 % sikker i sine indgreb, men det gik.

    Beviste kampen så, at alle brokkerøvene bare skal lukke røven og acceptere, at KN og JH er genier? nej så langt vil jeg ikke gå. For det første, skal det med i ligningen, at Randers kommer ud til vinterpause uden at være kommet ud af en historisk hård krise, og tabte således for 5 gang i streg i ligaen! Det er en voldsom negativ stime, som kronjyderne har gang i. Ikke meget lykkedes for Randers spillerne, og de havde meget svært ved, at dominere og bygge spillet op. De havde dog perioder, hvor OB for hurtigt smed bolden væk, hvilket gav et til tider lettere nervepirrende pres mod boksen, men sådan rigtig farligt blev det aldrig helt.

    Spørgsmålet er, hvad niveau vi reelt mødte på dagen? Jeg husker en kamp i efteråret, hvor vi var rigtigt gode, og det var i pokalkampen mod Vejle, er det reelt der Randers var i mandags? det kan jo også forklare RJ's pludseligt høje niveau, også mod Vejle scorede han to gange.

    Jeg vælger dog at tro, at det er en kombination. Randers er i en sløj forfatning ja, men holdet greb også muligheden og gjorde det svært for Randers. Jeg hæfter mig især også ved, at Kent Nielsens udmeldinger i vinterpausen faktisk slog igennem: vi skød mere udefra og vi var bedre på omstillingerne.

    Det var for mig tydeligt, at der er blevet arbejdet hårdt på at finde nye løsninger i det offensive, og dermed lægge mindre vægt på om AK og Festersen lykkedes med at få bolden i kassen. Joan som en hængende angriber et klart et godt træk, han er bedst lige bag den forreste angriber, og det var også fra en tilbagetrukket position, han sled sig frem til skuddet og målet. Samtidigt så vi en Izunna i langt bedre forfatning, og han virkede frigjort, måske fordi han ikke skal kæmpe med Makrini om pladsen, eller spille ved siden af ham. Izunna er mere aggressiv, står lidt højere i banen, og hvis han lige kan rydde ud i sine lidt klodsede småfejl, kan han lige pludseligt blive den profil, som vi havde regnet med, det er altså godt trænerarbejde af Kent, hvis det lykkedes, og JH kan vise sig at have ret i, at det giver nye muligheder uden Makrini. Tingager og Tverskov ligner simpelthen en drømmeforsvarsduo! Tingager har fået selvtillid og spiller frækt og aggressivt, og tør godt skabt overtal med et raid op af banen, sådan i bedste Morten Olsen stil fra firserlandsholdet (så skal småfejlene bare lige pudses af). Tverskov er bare sikkerheden selv, og til dato KNs bedste anbefaling, virkelig fin spiller. RJ vil jeg også gerne fremhæve for hans mentale indsats, han var virkelig til stede, og selvom han ikke lykkedes med alt, forsøgte han, og var også stærk i genpres og løb meget.

    Så der er bedre takter end længe set. Men det friholder ikke JH og KN for kritik, for top-6 er væk, laaangt væk, og det var den officielle målsætning. Vidste man, at det ville tage længere tid, skulle udmeldingen have været mere defensiv, så JH især ligger som han har redt. Det er stadig kun en kamp, og Randers er dårligt kørende, taber vi mod Horsens, er der intet vundet i stillingen. Og så kan man spørge sig selv, hvorfor KN først nu har arbejdet med de offensiv løsninger? det falder noget tilbage på ham! og selvom RJ viser noget vilje, er det så for meget forlangt? hvorfor har han ikke vist det som minimum hver gang? han har jo spillet som om, han var ligeglad med tilværelsen i hele efteråret, en enkelt god kamp med den indstilling, som man forventer i den stribede trøje, skal være der hver gang, gør ham ikke til den fynske Maradona. Man kan også med rette kritisere KN for, at have holdt stædigt fast ved KEP, når han tydeligvis ikke er på sit højeste længere, og vi har en stærk konstellation med Tingager og Tverskov, der har KN måske nu reelt indrømmet, at han tog fejl? eller vil han snarest bringe KEP i spil igen?

    JH og KN kan stadig ikke tillade sig, at anvende "hvad sagde vi" argumentet, ovenpå et nærmest historisk ringe efterår, der skal kontinuerligt en god indsats til, og nedrykning skal undgås uden større drama, før det er bare nogenlunde godkendt. Men fortsætter takterne, må man selvfølgelig æde sin gamle hat, og erkende, at JH og KN har set rigtigt med truppens muligheder, omend potentialet noget forsinket blev forløst.

    #2
    Helt enig i dette gode skriv.

    Hvis mandagens flotte sejr bliver fulgt op af et nederlag og pinligt indsats i Horsens, er vi jo kommet lige vidt.

    Jeg forventer ikke, at vi snupper sejr efter sejr i foråret, men med efteråret i betragtning kan mindre også gøre det. Dog forventer jeg, at samtlige spillere knokler i kamp efter kamp lige indtil sidste slutfløjt.

    Og hvis det så viser sig, at vi overlever, vil jeg forholde mig positivt til næste sæson, hvor jeg tror på, at Helenius bliver en kærkommen forstærkning til angrebet.

    Men, men, men. Nu skal vi få så mange point, at nedrykning slet ikke bliver noget tema.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #3
      I øvrigt er jeg endnu ikke helt tryg ved, at Kent har droppet tanken om KEP, desværre. Han har muligvis en funktion i truppen, men på banen er han så godt som uduelig. Han er dog en fornuftig reserve på bænken for Tverskov og Tingager, som BØR være faste startere fra nu af.

      Personligt går jeg ind for, at Festersen overtager anførerbindet fast (han er jo også vice), hvis han finder tilbage i startopstillingen. Det er nok oplagt, at Edmundsson sendes tilbage på kanten snart. Det vil dog også ærgre mig lidt, da jeg godt kan lide den måde, som han falder ned i banen på som angriber.

      Men alt i alt er der tale om et luksusproblem. Dejligt at have dem for engangs skyld.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #4
        Dejligt skriv SU1978.

        Jeg er enig i stort set det hele :)

        @StateTrooper
        Skulle vi kunne hente 4 sejre mere i træk, så må man da sige at de sidste 4 kampe vi har giver en ok mulighed :)

        Men som du siger, bare alle 11 kæmper en hvis del ud af bukserne er jeg fint tilfreds.

        Comment


          #5
          Mit input til denne tråd

          Randers først. De har mistet Ishak som var meget definerende for deres spil og en måltyv i tilgift. I deres opstart var Brandur Hendriksson ligeledes stærkt spillende, men fik revet korsbåndet over, så ingen tvivl om at Randers er svækket! Både vi og Esbjerg vandt lidt sidst på efterårssæsonen, og Esbjerg slog ligeledes Sønderjyske med samme cifre, som vi slog Randers. Viborg forsøgte at hænge i sidst på efterårssæsonen med enkelte sejre og uafgjorte, og de indledte med uafgjort mod FCM. For mig at se er BIF og FCK markant stærkere end alle andre, hvorefter resten er relativt jævne hold, hvor de gælder om at ramme formstimer. Vi ramte ingen i efteråret, men spillede os lidt op mod slutningen. Større niveauforskel er der egentlig ikke. Lyngby har holdt et stabilt niveau, men det er vist marginalt hvor mange flere mål de har scoret end os.

          Og så os.

          Vi så som sagt tendenser mod slutningen af efteråret, og vi spillede stærkt mod Plezen og Ukrainerne. Fester har været skadet, så svært at sige hvor han står, mens AK leder forsat efter sit spil. Han kæmper dog det han kan og er bevægelig og går forrest med at lægge pres på. Netop presspillet når modstanderen er på bolden, er vigtigt, det tvinger dem til lange afleveringer, hvor vi er stærke i duelspillet. Med Makrini ude af ligningen har vi yderligere fået en midtbane som er stærkere på bolden. Makrinis styrker var klart det fysiske spil uden bold. Det betyder også at vores udtryk er langt mere direkte op ad banen, og ikke så meget på tværs. Det er dog også vigtigt at vi ikke går ned i kadence, for hvis modstanderen får lov til at være bolden centralt, så bliver det hurtigt tydeligt at Makrini mangler. Vi skal fastholde højt presspil, og hvis det tærer for hurtigt på kræfterne, så skal vi af og til spille possesionbold for at puste ud. Men så snart vi mister bolden skal vi hurtigt op i højt pres igen. For mig at se har det mere at gøre med, at nogle spilleres kvaliteter kommer bedre til sin ret med vores nye spillestil, deriblandt Izu og Jønsson. Men vi kan ikke regne med at skyde drømmemål som mod Randers hver gang, derfor skal vi stadigvæk have AK og Fester igang!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Helt enig i dette gode skriv.

            Hvis mandagens flotte sejr bliver fulgt op af et nederlag og pinligt indsats i Horsens, er vi jo kommet lige vidt.

            Jeg forventer ikke, at vi snupper sejr efter sejr i foråret, men med efteråret i betragtning kan mindre også gøre det. Dog forventer jeg, at samtlige spillere knokler i kamp efter kamp lige indtil sidste slutfløjt.

            Og hvis det så viser sig, at vi overlever, vil jeg forholde mig positivt til næste sæson, hvor jeg tror på, at Helenius bliver en kærkommen forstærkning til angrebet.

            Men, men, men. Nu skal vi få så mange point, at nedrykning slet ikke bliver noget tema.
            For mig har kernen været, at man på intet tidspunkt har skabt et hold, der kunne vinde mere end én kamp ad gangen, som var selve forudsætningen for målsætningen.

            Derfor er vi sådan set ikke kommet nogen vegne, endnu. Derfor finder jeg det stadig komisk, at der nu er nogen, der på baggrund af én kamp, begynder at line sig selv op til at æde ord, der var og er fuldstændigt valide, indtil de er blevet modbevist. Og det er de altså ikke blevet endnu.

            Jeg vil heller ikke æde mine ord, på baggrund af at der er nogen, der beviseligt ikke gjorde deres arbejde godt nok. Kritikken var og er ikke plukket ud af det blå.

            Så groft sagt - hvorfor i alverden skal de pludselig til at få "kredit" for at udføre det stykke arbejde, de burde ha lavet forlængst?

            Jeg har ikke glemt de 11 kampe i efteråret uden et eneste mål scoret - har du? I?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              For mig har kernen været, at man på intet tidspunkt har skabt et hold, der kunne vinde mere end én kamp ad gangen, som var selve forudsætningen for målsætningen.

              Derfor er vi sådan set ikke kommet nogen vegne, endnu. Derfor finder jeg det stadig komisk, at der nu er nogen, der på baggrund af én kamp, begynder at line sig selv op til at æde ord, der var og er fuldstændigt valide, indtil de er blevet modbevist. Og det er de altså ikke blevet endnu.

              Jeg vil heller ikke æde mine ord, på baggrund af at der er nogen, der beviseligt ikke gjorde deres arbejde godt nok. Kritikken var og er ikke plukket ud af det blå.

              Så groft sagt - hvorfor i alverden skal de pludselig til at få "kredit" for at udføre det stykke arbejde, de burde ha lavet forlængst?

              Jeg har ikke glemt de 11 kampe i efteråret uden et eneste mål scoret - har du? I?

              MvH ChrisOB
              Jeg glemmer ikke min kritik på baggrund af en sejr over svage Randers. Jeg glemmer den heller ikke, selv om vi skulle vinde resten af vores kampe i foråret. Det vil aldrig ændre på, at Jesper Hansen og Kent Nielsen (måske indtil nu) ikke har været deres opgave voksen. To-tre sæsoner er blevet spildt med førstnævnte ved roret.

              Når det så er sagt, vil jeg trods alt sige bedre sent end aldrig. Hvis det vitterligt bare har taget tre-fire sæsoner at lave en plan, der virker, så hellere fortsætte med den end at starte forfra igen.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Jeg glemmer ikke min kritik på baggrund af en sejr over svage Randers. Jeg glemmer den heller ikke, selv om vi skulle vinde resten af vores kampe i foråret. Det vil aldrig ændre på, at Jesper Hansen og Kent Nielsen (måske indtil nu) ikke har været deres opgave voksen. To-tre sæsoner er blevet spildt med førstnævnte ved roret.

                Når det så er sagt, vil jeg trods alt sige bedre sent end aldrig. Hvis det vitterligt bare har taget tre-fire sæsoner at lave en plan, der virker, så hellere fortsætte med den end at starte forfra igen.
                Selvfølgelig. Men man får stadig hug for "nøleriet"

                Om vi så vinder resten, så er jeg først blevet modbevist, hvis formen fortsætter ind i næste sæson.

                Det er klart - fyringskravet ville så være blevet gemt væk et stykke tid, men skulle vi nu ikke lige huske på, at ingen er bedre end sin sidste kamp, og indtil videre har vi altså kun vundet én kamp. Som er nummer 5 ud af 22. Enough said.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #9
                  Vil det sige at selv om vi vinder resten så mener i ikke JH skal stå til ansvar for at målsætningen var top 6?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Vil det sige at selv om vi vinder resten så mener i ikke JH skal stå til ansvar for at målsætningen var top 6?
                    Hvem taler du til?

                    Comment


                      #11
                      Jo da, klovnen skal væk hvis klubben skal genrejses

                      Comment


                        #12
                        Min mening har ikke ændret sig en tøddel selvom vi skulle begynde at vinde lidt kampe med godt spil. Han er stadig ikke den rette mand til at stå i spidsen for min klub. Altså Jesper Hansen
                        Mht Kent har jeg nu hele tiden været i den tro at han nok var den rigtige mand selvom jeg gerne så lidt mere Zorniger style i OB og til tid og anden har tvivlet på spillestilen.. Men der har vel reelt ikke været nogen ledige trænere vi kender på markedet der kunne gøre det bedre.
                        Men det vi så mod Randers var lækker fodbold og hvis man kunne optimere lidt på et højt pres/genpres samt dominere lidt mere fysisk kunne jeg godt acceptere dette som det nye OB DNA.. Men jeg vil se vildskab i øjnene fra samtlige 11 spillere. I samtlige kampe. I samtlige minutter.. plus overtid

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Min mening har ikke ændret sig en tøddel selvom vi skulle begynde at vinde lidt kampe med godt spil. Han er stadig ikke den rette mand til at stå i spidsen for min klub. Altså Jesper Hansen
                          Mht Kent har jeg nu hele tiden været i den tro at han nok var den rigtige mand selvom jeg gerne så lidt mere Zorniger style i OB og til tid og anden har tvivlet på spillestilen.. Men der har vel reelt ikke været nogen ledige trænere vi kender på markedet der kunne gøre det bedre.
                          Men det vi så mod Randers var lækker fodbold og hvis man kunne optimere lidt på et højt pres/genpres samt dominere lidt mere fysisk kunne jeg godt acceptere dette som det nye OB DNA.. Men jeg vil se vildskab i øjnene fra samtlige 11 spillere. I samtlige kampe. I samtlige minutter.. plus overtid
                          Kent mener vi har SPILLET bedre kampe; det læser jeg som om, han mener MED bolden. Som er hans fokus. De kampe, vi har vundet i denne sæson, de bedste præstationer, overall, har været i kampe, hvor fight og mere direkte spil i omstillinger, har været nøglen, end det har været hans fokus på, om vi har spillet godt med bolden.

                          Så jeg kunne godt frygte, at som tiden går, og banerne bliver bedre, så vil Kent insistere på, at det skal være opspil, vi skal bringe os i gode positioner, og ikke på de omstillinger, som gav pote imod Randers. Og som også gav pote i 45 minutter imod Brøndby.

                          Lad os lege med på Kents tanke om, at vi kom bedre "med" i slutningen af efteråret... dér var banerne heller ikke til hans spillestil. Så der var andre ting, vi kunne få points på. Fight, f.eks?

                          Det kan måske virke lidt "søgt", men jeg frygter at Kent overhovedet ikke ser lektien af Randers-kampen, men vil stadig insistere på sin spillestil; hvilket til sidst vil fjerne fokus fra at lave omstillinger.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Kent mener vi har SPILLET bedre kampe; det læser jeg som om, han mener MED bolden. Som er hans fokus. De kampe, vi har vundet i denne sæson, de bedste præstationer, overall, har været i kampe, hvor fight og mere direkte spil i omstillinger, har været nøglen, end det har været hans fokus på, om vi har spillet godt med bolden.

                            Så jeg kunne godt frygte, at som tiden går, og banerne bliver bedre, så vil Kent insistere på, at det skal være opspil, vi skal bringe os i gode positioner, og ikke på de omstillinger, som gav pote imod Randers. Og som også gav pote i 45 minutter imod Brøndby.

                            Lad os lege med på Kents tanke om, at vi kom bedre "med" i slutningen af efteråret... dér var banerne heller ikke til hans spillestil. Så der var andre ting, vi kunne få points på. Fight, f.eks?

                            Det kan måske virke lidt "søgt", men jeg frygter at Kent overhovedet ikke ser lektien af Randers-kampen, men vil stadig insistere på sin spillestil; hvilket til sidst vil fjerne fokus fra at lave omstillinger.

                            MvH ChrisOB
                            Så du tror ikke at spillestilen mod Randers er den stil han vil praktisere? Det tror jeg nu altså gerne han vil..

                            Problemet var vel at de modstandere der gav os pladsen til det bare var bedre end os og kunne dæmme ned for det mens resten pakkede sig og tvang os til det langsomme og kedelige spil fordi vi ikke kunne spille op på en target mand.. Ham så vi faktisk lidt i form af Joan mandag aften hvor vi netop tit spillede høje bolde ud og vandt mange 2.bolde..

                            Også skal vi ikke undervurdere at både JJ er blevet meget bedre til at drive bolden frem

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Kent mener vi har SPILLET bedre kampe; det læser jeg som om, han mener MED bolden. Som er hans fokus. De kampe, vi har vundet i denne sæson, de bedste præstationer, overall, har været i kampe, hvor fight og mere direkte spil i omstillinger, har været nøglen, end det har været hans fokus på, om vi har spillet godt med bolden.

                              Så jeg kunne godt frygte, at som tiden går, og banerne bliver bedre, så vil Kent insistere på, at det skal være opspil, vi skal bringe os i gode positioner, og ikke på de omstillinger, som gav pote imod Randers. Og som også gav pote i 45 minutter imod Brøndby.

                              Lad os lege med på Kents tanke om, at vi kom bedre "med" i slutningen af efteråret... dér var banerne heller ikke til hans spillestil. Så der var andre ting, vi kunne få points på. Fight, f.eks?

                              Det kan måske virke lidt "søgt", men jeg frygter at Kent overhovedet ikke ser lektien af Randers-kampen, men vil stadig insistere på sin spillestil; hvilket til sidst vil fjerne fokus fra at lave omstillinger.

                              MvH ChrisOB
                              I bund og grund, med højt presspil/fight, kald det hvad du vil, så står vi HØJERE på banen. Det kræver så også at alle mand jagter, og er villige til at gå i duelspillet, for ellers spilles der bare udenom os, og så bliver resultatet katastrofalt. Lidt over i de to mål som Plezen scorede imod os. Med Makrini stod vi lavere og tættere på banen, og så var Makrini nærmest ene mand om at udføre det arbejde som alle deltager i nu. Vi fik dog også omstillinger fra et lavt stående udgangspunkt, men der løb det ud i sandet når vi forsøgte at spille den op igennem midteraksen (for meget på tværs, og vi manglede "nøglen" til at spille den skærende afleveringen direkte op i banen). Til gengæld var specielt Joan fra højrekanten dygtig til enten at drible sig, eller kombinere sig gennem deres midbanegeled, hvorefter det blev til en 3 mod 3 situation med Joan drivende frem med bolden og AK/Fester mod 3 af deres forsvare, MEN, og meget vigtigt på en relativt stor procentdel af banens areal, qua at vi stod lavt og de højt i situationen der ledte op til. Det er under normale omstændigheder en meget gunstig udgangsposition! Med de rigtige løb, de rigtige positioneringer, så åbner man jo relativt store spilrum, men der var vi bare bedrøvelige til at udnytte. Nu fanger vi i omstillinger modstanderen relativt lavt på deres banehalvdel, qua vores relativt høje udgangsposition kombineret med højt presspil. Det gør i sagens natur afstanden kortere op til en scoringsposition, men også spilrummene mindre.. Meget ala de første 45 minutter mod Brøndby som du selv er inde på. Men både i 2.halvleg mod brøndby og i de første 15 min af hvert interval i kampen mod Randers formåede,vi ikke at holde faste i det udtryk. Også mod Plzen var det lidt det samme. Det er fysiskt krævende direkte at "jagte" modstanderen i samtlige 90 minutter. Tyske hold kan, så det kan godt lade sig gøre, men ekstremt krævende og ikke noget du skal hænge din hat på at vi kan praktisere over 90'min. Selv med en blodrød skrigende sprællemand på sidelinjen har AC Horsens også svært ved at hold kedlerne kogende i 90 min. Specielt hvis de samme 11 skal slæbe læsset kamp efter kamp, hvilket en smal trup oftest medfører. Kan fortælle dig at Hallur Hansson blev opereret for "træthedsbrud" i vinterpausen, han spiller så landskampe i tilgift. Men netop en spiller som altid giver sig 100%. Det er bare fysiskt krævende!

                              Det gælder vel om at finde og acceptere en gylden mellemvej, hvor vi i perioder går i højt pres, og i andre perioder tager hvile perioder. Men i stedet for der at afgive initiativet til modstanderen i hvileperioder, så kunne det jo være fedt, hvis vi kunne få vores ellers ufarlige possesionspil til at arbejde fornuftigt for os:) Altså at vi ALTID gik i højt pres når modstanderen har bolden, men ikke altid var direkte i spillet, når vi så får bolden. At vi af og til trækker den lidt med possesionspil, hvor modstanderen skal jagte os, hvilket gør dem mere trættere end os. Og så eksploderer vi med mere direkte spil i intervaller..

                              Comment

                              Working...
                              X