Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/02-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Gad altså godt se Jønsson med 50% mere selvtillid!

    Comment


      #47
      Prøv at læg mærke til, hvor godt vores forsvar er uden Kenneth Emil. Prøv så at tænk på, hvor god vores offensiv ville være uden Jönsson.

      Comment


        #48
        Fin første halvleg hvor vi er kommet klart bedre med efter rfc sad tungt på os de første 15-20 minutters tid.

        Comment


          #49
          Den kunne fandme have stået 3-0.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #50
            Rigtigt gode takter efter målet, hold op en forskel det gjorde. Indtil da var det virkelig ringe.

            Comment


              #51
              Dagens overraskelse er klart Izunna

              Comment


                #52
                Jeg troede ikke, jeg skulle sige det, men Izunna overrasker altså mig temmelig positivt!!

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Den kunne fandme have stået 3-0.

                  MvT
                  Ro på :-)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Som jeg sagde tidligere handler det ikke kun om at skyde mere men at skyde bedre... DET SER LOVENDE UD. Tror ikke Ak laver mål i dag heller, så er det godt der er andre. Mon ikke Tingager kroner en fin indsats med et mål. Den høje unge mand kan jo DRIBLE.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Prøv at læg mærke til, hvor godt vores forsvar er uden Kenneth Emil. Prøv så at tænk på, hvor god vores offensiv ville være uden Jönsson.
                      Synes nu der kommer en del fine ting fra Svenskeren. Også mindre gode, men han får skabt noget frem ad banen og et par fine indlæg.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Som jeg sagde tidligere handler det ikke kun om at skyde mere men at skyde bedre... DET SER LOVENDE UD. Tror ikke Ak laver mål i dag heller, så er det godt der er andre. Mon ikke Tingager kroner en fin indsats med et mål. Den høje unge mand kan jo DRIBLE.
                        Bare det ikke er nede i eget mål.. Han spiller sindssygt godt men den der hjerneblødning der koster et mål frygter jeg bare hele tiden

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                          Synes nu der kommer en del fine ting fra Svenskeren. Også mindre gode, men han får skabt noget frem ad banen og et par fine indlæg.
                          Jeg har nu ikke lagt mærke til noget, som Greve ikke kunne gøre lige så godt eller bedre.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                            Synes nu der kommer en del fine ting fra Svenskeren. Også mindre gode, men han får skabt noget frem ad banen og et par fine indlæg.
                            ja, han er bedre end længe. Det manglede også bare med al den tillid.
                            Desler har skuffet mig lidt, men håber han får en bedre anden halvleg, Han ser ud til at have lidt problemer med at finde ud af hvad han spiller.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Jeg har nu ikke lagt mærke til noget, som Greve ikke kunne gøre lige så godt eller bedre.
                              Enig. Og når man nok er en af de lønførende i klubben forventer man simpelthen meget meget mere..

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Bare det ikke er nede i eget mål.. Han spiller sindssygt godt men den der hjerneblødning der koster et mål frygter jeg bare hele tiden
                                Ja, han skal ikke drible der. Børnelærdom
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X