Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mediano interview Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ha ha ha. Jeg tænkte nu mere, han kunne holde temperamentet hvis han sad overfor JH og var repræsentant for vores "stand" og "mening"

    ;-)

    Jeg var ved at ødelægge en familie sammenkomst en gang, fordi vi havde tabt i overtiden til Midtjylland...

    MvH ChrisOB
    Den dag smadrede jeg vores hoveddør i arrigskab var det ikke der hvor Duncan scorede til 3-2?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Den dag smadrede jeg vores hoveddør i arrigskab var det ikke der hvor Duncan scorede til 3-2?
      The very same.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        The very same.

        MvH ChrisOB
        Kan huske min kone var rasende på mig i flere dage efter

        Comment


          #49
          Jeg formåede engang at bøje rattet i min bil... det var ikke særlig gennemtænkt, men jeg havde da så heller ikke lige regnet med at det gav efter... men altså jeg kunne ikke nå hjem og se kampen fra start, hvilket allerede irriterede mig voldsomt, og da det første jeg så hører da radioavisen slutter er at vi allerede er bagud, så kortsluttede det lige et øjeblik... Det var hjemme mod EfB, og vi tabte 2-1, og mit rat stod i små 90 grader... Irriterende dag...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jeg formåede engang at bøje rattet i min bil... det var ikke særlig gennemtænkt, men jeg havde da så heller ikke lige regnet med at det gav efter... men altså jeg kunne ikke nå hjem og se kampen fra start, hvilket allerede irriterede mig voldsomt, og da det første jeg så hører da radioavisen slutter er at vi allerede er bagud, så kortsluttede det lige et øjeblik... Det var hjemme mod EfB, og vi tabte 2-1, og mit rat stod i små 90 grader... Irriterende dag...
            Der var nok også noget indbildsk, at forestille mig jeg var "alene" med at overreagere på striwernes nedture.

            ;-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Der var nok også noget indbildsk, at forestille mig jeg var "alene" med at overreagere på striwernes nedture.

              ;-)

              MvH ChrisOB
              I er bestemt ikke de eneste ;-)

              Jeg har brækket min fod på dén konto. Læren dér var, at lygtepæle som regel vinder over et spark med en fod...
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment

              Working...
              X