Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mediano interview Kent Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDen dag smadrede jeg vores hoveddør i arrigskab var det ikke der hvor Duncan scorede til 3-2?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Jeg formåede engang at bøje rattet i min bil... det var ikke særlig gennemtænkt, men jeg havde da så heller ikke lige regnet med at det gav efter... men altså jeg kunne ikke nå hjem og se kampen fra start, hvilket allerede irriterede mig voldsomt, og da det første jeg så hører da radioavisen slutter er at vi allerede er bagud, så kortsluttede det lige et øjeblik... Det var hjemme mod EfB, og vi tabte 2-1, og mit rat stod i små 90 grader... Irriterende dag...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg formåede engang at bøje rattet i min bil... det var ikke særlig gennemtænkt, men jeg havde da så heller ikke lige regnet med at det gav efter... men altså jeg kunne ikke nå hjem og se kampen fra start, hvilket allerede irriterede mig voldsomt, og da det første jeg så hører da radioavisen slutter er at vi allerede er bagud, så kortsluttede det lige et øjeblik... Det var hjemme mod EfB, og vi tabte 2-1, og mit rat stod i små 90 grader... Irriterende dag...
;-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDer var nok også noget indbildsk, at forestille mig jeg var "alene" med at overreagere på striwernes nedture.
;-)
MvH ChrisOB
Jeg har brækket min fod på dén konto. Læren dér var, at lygtepæle som regel vinder over et spark med en fod...
Comment
Comment