Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mediano interview Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mediano interview Kent Nielsen

    Notér lige en streg for hver gang KN siger 'hvad er det det hedder'. Du bliver imponeret. God fornøjelse.

    http://www.mediano.nu/oversigt/2017/...-kritiske-fans

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    Ja, det siger han ofte. Synes ikke det er rimeligt at mobbe ham for det.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #3
      Mobning? Jeg troede, det var et drukspil.

      Comment


        #4
        Kan være at han simpelthen har glemt at det hedder at: score, garne, lave en: pind, kasse osv.

        Ligeså frekvent, som han bruger: hvad er det hedder, ligeså frekvent lyder det som at han er ved at gylpe morgenmaden op igen.. Bare han gør OB til mestre, så er jeg sådan set ligeglad..

        Comment


          #5
          Nu er jeg godt klar over hvad der foregår herinde omkring Kent og Jesper, men altså synes da det er fint interview. Der kan så være nogen pointer man ikke er enig i.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Nu er jeg godt klar over hvad der foregår herinde omkring Kent og Jesper, men altså synes da det er fint interview. Der kan så være nogen pointer man ikke er enig i.
            Jeg mener helt alvorligt, at du ser spøgelser. Der er 1, EN, der påpeger, at han gentager en sætning lige lovligt meget. Personligt har jeg ingen holdning til det, jeg kigger kun på mandens resultater. Hvordan kan du/i se det som noget negativt? Og lad venligst værd med at sammenlign stemningen omkring Jesper og Kent. Ja, de har flettet sig ind i hinanden. Men der er alligevel stor forskel på stemningen omkring de to.

            Comment


              #7
              Da jeg arbejde for TV2/Nord interviewede jeg tit Kent Nielsen. Og hver gang var det et helvede at finde et citat uden netop den sætning. Men udover det leverede/leverer han sgu gode citater. Især dengang var han god til åbent at kritisere, hvis han var utilfreds med spillerne, fans, forholdene eller lignende.
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                Da jeg arbejde for TV2/Nord interviewede jeg tit Kent Nielsen. Og hver gang var det et helvede at finde et citat uden netop den sætning. Men udover det leverede/leverer han sgu gode citater. Især dengang var han god til åbent at kritisere, hvis han var utilfreds med spillerne, fans, forholdene eller lignende.
                Man skal virkelig være opmærksom på sådanne nogle verbale tics. De er forfærdelige at komme af med igen. Jeg havde en gammel chef, der sagde "entaget" i hver anden sætning. Det var til at blive sindssyg af!
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Jeg synes at det er et fint interview, man kan være enig eller uenig i det han siger, men jeg synes at han svare på spørgsmålene.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Det var et OKAY interview. Jeg forventer ganske enkelt ikke, at Peter Brüchmann kan være så godt inde i sagerne som os, der ser alle kampe og diskuterer dem hele ugen igennem og bruger både sommeren og vinterens transfervindue på at diskutere op og ned.

                    Personligt kunne jeg da godt tænke mig, at Peter Brüchmann tog kontakt til fx SU1978 eller ChrisOB (eller en af de andre dygtige debattører, som er inde i sagerne) og lod sig briefe lidt i stedet for at søge spørgsmål på Twitter. De nævnte debattører kunne jo på 30 minutter eller mindre have sat PB langt bedre ind i, hvorfor vi er så sure, at han ligefrem selv er blevet overrasket over det (han glemmer dog Zaza, Lars Jacobsen, Ulrik Larsen og hvad vi ellers har haft gennem tiden af polymik).

                    Jeg synes egentlig også, at Kent svarer efter bedste evne. Han er dog god til hurtigt at skifte retning i interviewet, så snakken om Jesper Hansen pludselig i stedet handler om Ådalens faciliteter. Men hvad skulle en træner også kunne sidde og sige om sin chef? Hvis Kent i virkeligheden forbander JH hver aften, inden han går i seng, så ville han jo aldrig sige det højt.

                    Det er et rimeligt interview, som er langt bedre end det meste andet derude, men det er selvsagt ikke NOK for os, der hører til de mest dedikerede fans.

                    Skal vi have noget, som kan leve op til de krav, så skal nogen herinde (fx Onkel Riffel) lave en podcast eller noget, men jeg tvivler på, at Jesper og Kent ville stille op til sådan noget, hvis de ikke får redigeringsret og spørgsmål på forhånd.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Det var et OKAY interview. Jeg forventer ganske enkelt ikke, at Peter Brüchmann kan være så godt inde i sagerne som os, der ser alle kampe og diskuterer dem hele ugen igennem og bruger både sommeren og vinterens transfervindue på at diskutere op og ned.

                      Personligt kunne jeg da godt tænke mig, at Peter Brüchmann tog kontakt til fx SU1978 eller ChrisOB (eller en af de andre dygtige debattører, som er inde i sagerne) og lod sig briefe lidt i stedet for at søge spørgsmål på Twitter. De nævnte debattører kunne jo på 30 minutter eller mindre have sat PB langt bedre ind i, hvorfor vi er så sure, at han ligefrem selv er blevet overrasket over det (han glemmer dog Zaza, Lars Jacobsen, Ulrik Larsen og hvad vi ellers har haft gennem tiden af polymik).

                      Jeg synes egentlig også, at Kent svarer efter bedste evne. Han er dog god til hurtigt at skifte retning i interviewet, så snakken om Jesper Hansen pludselig i stedet handler om Ådalens faciliteter. Men hvad skulle en træner også kunne sidde og sige om sin chef? Hvis Kent i virkeligheden forbander JH hver aften, inden han går i seng, så ville han jo aldrig sige det højt.

                      Det er et rimeligt interview, som er langt bedre end det meste andet derude, men det er selvsagt ikke NOK for os, der hører til de mest dedikerede fans.

                      Skal vi have noget, som kan leve op til de krav, så skal nogen herinde (fx Onkel Riffel) lave en podcast eller noget, men jeg tvivler på, at Jesper og Kent ville stille op til sådan noget, hvis de ikke får redigeringsret og spørgsmål på forhånd.
                      Jeg har leget med tanken, men hvis vi skal have nogen fra klubben ind over, så skal vi først etableres som rimeligt seriøse, og det kan hurtigt tage et halvt til et helt år. Derudover tror jeg ikke, at jeg ville kunne levere en fast podcast på faste tidspunkter. Jeg er lidt udfordret psykisk, og nogle gange kan det tage mig uger at tage mig sammen til at lave noget til Skygger over Ådalen (andet end at brokke mig på twitter).

                      Men jeg er (halvt) medieuddannet, så hvis folk har spørgsmål, må de meget gerne skrive en pb, og så skal jeg svare efter bedste evne.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Det var et OKAY interview. Jeg forventer ganske enkelt ikke, at Peter Brüchmann kan være så godt inde i sagerne som os, der ser alle kampe og diskuterer dem hele ugen igennem og bruger både sommeren og vinterens transfervindue på at diskutere op og ned.

                        Personligt kunne jeg da godt tænke mig, at Peter Brüchmann tog kontakt til fx SU1978 eller ChrisOB (eller en af de andre dygtige debattører, som er inde i sagerne) og lod sig briefe lidt i stedet for at søge spørgsmål på Twitter. De nævnte debattører kunne jo på 30 minutter eller mindre have sat PB langt bedre ind i, hvorfor vi er så sure, at han ligefrem selv er blevet overrasket over det (han glemmer dog Zaza, Lars Jacobsen, Ulrik Larsen og hvad vi ellers har haft gennem tiden af polymik).

                        Jeg synes egentlig også, at Kent svarer efter bedste evne. Han er dog god til hurtigt at skifte retning i interviewet, så snakken om Jesper Hansen pludselig i stedet handler om Ådalens faciliteter. Men hvad skulle en træner også kunne sidde og sige om sin chef? Hvis Kent i virkeligheden forbander JH hver aften, inden han går i seng, så ville han jo aldrig sige det højt.

                        Det er et rimeligt interview, som er langt bedre end det meste andet derude, men det er selvsagt ikke NOK for os, der hører til de mest dedikerede fans.

                        Skal vi have noget, som kan leve op til de krav, så skal nogen herinde (fx Onkel Riffel) lave en podcast eller noget, men jeg tvivler på, at Jesper og Kent ville stille op til sådan noget, hvis de ikke får redigeringsret og spørgsmål på forhånd.
                        Enig fra A-Z.. Plus Æ,Ø og Å

                        Comment


                          #13
                          Linker lige til MortenFs svar her fra anden tråd... den beskriver meget godt mit syn på interviewet, og kan godt tåle en gengivelse:

                          http://forum.ob.dk/showthread.php?1347-For%E5ret-2017/page30&p=111927#post111927
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg har leget med tanken, men hvis vi skal have nogen fra klubben ind over, så skal vi først etableres som rimeligt seriøse, og det kan hurtigt tage et halvt til et helt år. Derudover tror jeg ikke, at jeg ville kunne levere en fast podcast på faste tidspunkter. Jeg er lidt udfordret psykisk, og nogle gange kan det tage mig uger at tage mig sammen til at lave noget til Skygger over Ådalen (andet end at brokke mig på twitter).

                            Men jeg er (halvt) medieuddannet, så hvis folk har spørgsmål, må de meget gerne skrive en pb, og så skal jeg svare efter bedste evne.
                            Alternativt (det er bare en tanke, og jeg ved overhovedet ikke, om det kan lade sig gøre): OB har jo lanceret sin egen podcast. Måske man kunne høre dem om, hvorvidt det på sigt var muligt at lave en "fan special", hvor en eller flere fans sad med og kunne stille spørgsmål. Eller kunne lave en af podcastene foran publikum, så der kunne komme spørgsmål fra salen. Jeg ved godt, at det ikke er helt det samme, og OB så vil sidde med redigeringsmulighederne og kontrollen, men nu har der været snak om den fanbaserede podcast længe, uden det rigtigt bliver til noget (hvilket er ganske forståeligt), og som Riflen ganske rigtigt påpeger, så vil der formentligt gå et pænt stykke tid, før man kunne få opbygget noget troværdighed om projektet.

                            Comment


                              #15
                              Hvis man vil teste af, om der overhovedet er et publikum, og om man kan lave et interessant format, kunne man evt. afprøve et podcast format via den tjeneste der hedder Spreaker. https://www.spreaker.com/start-your-podcast

                              Her skulle det være muligt at producere podcasts via fælles Skype-samtaler. Det er selvfølgelig noget lavpraktisk, ift. at skulle diskutere med nogle som man sidder og kigger i øjnene imens man snakker, men jeg har hørt podcasts via Spreaker, hvor 3-4-5 mennesker sidder og diskuterer over Skype, og det fungerer ganske udmærket.

                              Comment

                              Working...
                              X