Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Over en bred kam enig med MortenFs betragtninger. Jeg blev som StateTrooper heller ikke meget klogere, hverken på Kent som træner eller omkring de planer og visioner man har i klubben. For den oplyste fan, var det lidt en sludder for en sladder, og det skinner igennem, at man som klub holder kortene meget tæt ind til kroppen, og helst ikke røber nogle af ingredienserne i opskriften.
Ærgerligt, men forventeligt ift. den stil de to sportslige ledere har lagt for dagen kommunikationsmæssigt. Jeg er stadig tilhænger af Kent, fordi at jeg synes han har nogle menneskelige og taktiske kompetencer, som vi i høj grad kan bruge, men jeg blev ikke større tilhænger af ham i løbet af denne snak, og jeg blev absolut ikke overbevist om, at JH er det rigtige match til Kent, og at vores indkøb i så høj grad skal være spillere Kent kender indgående og som han peger ud. Det giver en indspisthed der om noget har gennemsyret den her klub i mange år, og gør os rent fodboldmæssigt forudsigelige.
Kent roder sig også ud i en snak om statistik og data, som enten foregår i nogle luftlag og i et kodesprog, hvor jeg i hvert fald ikke kan være med, eller hvor han sidder og vrøvler lidt, og måske kommer med en af de eneste reelle "afsløringer" i det her interview, nemlig den umiddelbare laissez-faire tilgang man har til brugen af statistik og data, og hvis det er tilfældet i de taktiske forberedelser, er det svært at forestille sig, at det skulle være en integral del af scoutingprocessen.
Noget der var interessant, men som desværre efterlod mig med flere spørgsmål end svar, var da Brüchmann spurgte ind til, om KN ville være træner, såfremt vi rykkede ned. Her mumlede KN noget med, at det bestemte et sportsligt udvalg.
Er der nogle der aner, hvem det sportslige udvalg skulle bestå af? Jeg har forsøgt at søge både på OB.dk og på Google, men jeg kan altså ikke finde noget, om OB og et sportsligt udvalg. Er det igen noget fordækt noget, som ikke skal se dagens lys, som meget andet i klubben, eller er det mig der ikke har fulgt med? Eller siger Kent noget vrøvl?
Comment