Alle mand til Horsens!!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
AC Horsens Away!!
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægAlle mand til Horsens!!
Jeg og et par andre tager turen fra KBH. Jeg elsker Horsens Away. Vejle plejede at være min yndlingsaway, men den plads tager Horsens når nu den anden af klubberne ikke deltager i den bedste række :-)Last edited by Matti1887; 15-02-2017, 17:29.
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægHvad gør Horsens specielt? :-)
Den eneste "dårlige" udebanetur i Horsens jeg mindes, var dengang Atle Håland fik rødt kort efter 1 min. - Men vi festede nu alligevel. :-)
Comment
-
Alle mand til Horsens!!!!.
Håber der kommer mange der tager tog, bus og biler .
Horsens er en elsket away da der er kort afstand, vi er tidligt hjemme vi kommer til at eje stadion og dominere stemningen (som altid i horsens). De har et godt away afsnit til os fans, god akustik der gør vi kan ramme stemningsmæssige højder vi sjældent Får på andre aways i DK.
Kampen er kl 16. Det betyder der er en god mulighed for at benytte sig af byens beværtninger i timerne op til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægAlle mand til Horsens!!!!.
Håber der kommer mange der tager tog, bus og biler .
Horsens er en elsket away da der er kort afstand, vi er tidligt hjemme vi kommer til at eje stadion og dominere stemningen (som altid i horsens). De har et godt away afsnit til os fans, god akustik der gør vi kan ramme stemningsmæssige højder vi sjældent Får på andre aways i DK.
Kampen er kl 16. Det betyder der er en god mulighed for at benytte sig af byens beværtninger i timerne op til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment