Annoncering

Collapse
No announcement yet.

AC Horsens Away!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    AC Horsens Away!!

    Alle mand til Horsens!!

    siden 1887

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Alle mand til Horsens!!

    +1

    Jeg og et par andre tager turen fra KBH. Jeg elsker Horsens Away. Vejle plejede at være min yndlingsaway, men den plads tager Horsens når nu den anden af klubberne ikke deltager i den bedste række :-)
    Last edited by Matti1887; 15-02-2017, 17:29.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      +1

      Jeg og et par andre tager turen fra KBH. Jeg elsker Horsens Away. Vejle plejede at være min yndlingsaway, men den plads tager Horsens når nu den anden af klubberne ikke deltager i den bedste række :-)
      Hvad gør Horsens specielt? :-)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Hvad gør Horsens specielt? :-)
        Den ikke-eksisterende hjemmebane stemning, som gør at vi overdøver alt og alle, fint udebaneafsnit og altid mange fynboer. Jeg synes altid vi har fest i Horsens.

        Den eneste "dårlige" udebanetur i Horsens jeg mindes, var dengang Atle Håland fik rødt kort efter 1 min. - Men vi festede nu alligevel. :-)

        Comment


          #5
          Husk at få skrabet penge sammen til lørdag!!
          siden 1887

          Comment


            #6
            Alle mand til Horsens!!!!.
            Håber der kommer mange der tager tog, bus og biler .

            Horsens er en elsket away da der er kort afstand, vi er tidligt hjemme vi kommer til at eje stadion og dominere stemningen (som altid i horsens). De har et godt away afsnit til os fans, god akustik der gør vi kan ramme stemningsmæssige højder vi sjældent Får på andre aways i DK.

            Kampen er kl 16. Det betyder der er en god mulighed for at benytte sig af byens beværtninger i timerne op til.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
              Alle mand til Horsens!!!!.
              Håber der kommer mange der tager tog, bus og biler .

              Horsens er en elsket away da der er kort afstand, vi er tidligt hjemme vi kommer til at eje stadion og dominere stemningen (som altid i horsens). De har et godt away afsnit til os fans, god akustik der gør vi kan ramme stemningsmæssige højder vi sjældent Får på andre aways i DK.

              Kampen er kl 16. Det betyder der er en god mulighed for at benytte sig af byens beværtninger i timerne op til.
              Ekstremt ærgeligt at Horsens skulle tabe kampen mod SIF på endnu en dommerfejl. Så kommer de og overpræsterer mod os:(

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Ekstremt ærgeligt at Horsens skulle tabe kampen mod SIF på endnu en dommerfejl. Så kommer de og overpræsterer mod os:(
                Det er ligegyldigt, drengene skal have max støtte

                Comment


                  #9
                  Det bliver endnu en fed away i Horsens. Vi må hellere nyde det imens vi stadigvæk spiller i Suppen 😊

                  Comment


                    #10
                    Mon OB arrangerer noget lign mod Horsens

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...det-lange-loeb

                    Comment


                      #11
                      Og så er det altid en fornøjelse at se Bo Henriksen.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #12
                        Hvor mange forventes der at komme? Jeg regner med selv at dukke op

                        Comment


                          #13
                          Jeg regner også med at dukke op...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mon OB arrangerer noget lign mod Horsens

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...det-lange-loeb
                            Der skal med sikkerhed nok komme nogle kampe om nogle måneder, hvor det er lidt bedre givet ud at få fyldt nogle udebaneafsnit op. Lad os håbe at klubben viser noget vilje til at få nogle folk afsted til den tid.

                            Comment


                              #15
                              Der kommer ihvertfald + 200 til horsens!

                              Lad os få en festdag deroppe!

                              Comment

                              Working...
                              X