Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Suk... dybt suk...

    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...7cb1ce251fd5d6
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

      It only takes 1

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Fuck jer! I fortjener ikke at kalde jer selv OB fans. Klaphatte.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
          Hvor er det underligt..! Nu scorer vi tre mål i en rigtig fin spillet kamp i går og målene lavet af angribere. Pludselig er disse to så ikke angribere for nogle af jer. De spiller kant og derfor bestemt en del af vores angreb. Det er ikke kun Festersen og AK.
          HVORFOR al denne negativitet? Vær dog glad og nyd sejren og hvem der scorer, er ikke SÅ afgørende. Både AK og Fester deltog fint i spillet og der skal nok komme mål fra dem også. Men måske er der bare en del på dette Forum, der bare er født negative og sortseere. Stop det dog og kom videre i jeres liv...!
          Nåååårhhh.. Hvor sødt. Så leder man da også efter anledninger. Indebrændt much? ;-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Tre vildt lækre mål: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...al-mod-randers

            Joans gå-på-mod og power ved det første.
            Aggresivitet på anden bolden og Jønnes helt fantastiske tur ved mål nr. 2
            Og Grytes igangsætning ved 3-0 målet er ren verdensklasse - og Jønne, ja hvad skal man sige: AGF-målet 2.0

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Tre vildt lækre mål: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...al-mod-randers

              Joans gå-på-mod og power ved det første.
              Aggresivitet på anden bolden og Jønnes helt fantastiske tur ved mål nr. 2
              Og Grytes igangsætning ved 3-0 målet er ren verdensklasse - og Jønne, ja hvad skal man sige: AGF-målet 2.0
              Det er bare så dejligt. De øjeblikke er blevet gemt i den alt for tomme "positiv" bank i mit hoved - og så har jeg dem indtil Horsens på lørdag, hvor "Luk kæften på mig" version 2 begynder.

              ;-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Det er bare så dejligt. De øjeblikke er blevet gemt i den alt for tomme "positiv" bank i mit hoved - og så har jeg dem indtil Horsens på lørdag, hvor "Luk kæften på mig" version 2 begynder.

                ;-)

                MvH ChrisOB
                +1

                Comment


                  Det er altså crazy nok at en trup (start 11) på 24 år kan spille så flot fodbold.

                  Jeg har kun en bøn til Kent Nielsen til lørdag:

                  "Never change a winning team"

                  Comment


                    Jeg passer meget på ikke at blive jubeloptimist efter i går, men hold op det kom bag på mig, hvor godt holdet så ud. Vi har nogle unge folk med et stort potentiale i den her trup. Lige nu er det altså svært at bevare sin pessimisme. Stor ros til Kent for at bænke anføreren. Jeg tror, at KEP er blevet overflødig i OB!

                    Når Ryan kommer i gang, og Helenius kommer til sommer, får vi endnu flere strenge at spille på.

                    MÅSKE er OB ikke ved at blive et taberhold alligevel. MÅSKE er der alligevel en plan inde i Kents hoved.

                    Det er endnu for tidligt at sige, om vi har været FOR negative herinde, men jeg vil virkelig nyde denne og de næste dage, for jeg går sgu rundt i en stor glædesrus over den her sejr.

                    Hold op, hvor trådte mange spillere bare i karakter i går!
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Jeg passer meget på ikke at blive jubeloptimist efter i går, men hold op det kom bag på mig, hvor godt holdet så ud. Vi har nogle unge folk med et stort potentiale i den her trup. Lige nu er det altså svært at bevare sin pessimisme. Stor ros til Kent for at bænke anføreren. Jeg tror, at KEP er blevet overflødig i OB!

                      Når Ryan kommer i gang, og Helenius kommer til sommer, får vi endnu flere strenge at spille på.

                      MÅSKE er OB ikke ved at blive et taberhold alligevel. MÅSKE er der alligevel en plan inde i Kents hoved.

                      Det er endnu for tidligt at sige, om vi har været FOR negative herinde, men jeg vil virkelig nyde denne og de næste dage, for jeg går sgu rundt i en stor glædesrus over den her sejr.

                      Hold op, hvor trådte mange spillere bare i karakter i går!
                      Vi har ikke været FOR negative. Uanset om de så vinder de næste 10 kampe. Det er dem, der ikke har bevist sig. Længere er den ikke. Det gjorde de så igår. Men det skal de jo gøre noget mere, ellers er der jo stadig grund til at være negativ. Pas nu på at blodet ikke stiger dig til hovedet - ellers risikerer det at blive en brat opvågning, hvis vi rammer bunden igen i Horsens.

                      Som jeg skrev før kampen: Det her hold skal behandle hver en kamp, som om de ikke har vundet i 10 kampe. Det synes jeg i den grad, at de gjorde igår. Men det gjorde de også mod Brøndby og AGF; hvorefter vi mistede de procenter i de efterfølgende kampe. Måske fordi de sejre faldt før en landskampspause, så vi ikke med det samme kunne følge op?

                      Den chance har vi nu; og jeg så et hold med mere balance end længe set, men også et hold, der i perioder mistede konceptet, navnlig i starten af 2. halvleg, hvor børnesygdommene; passitiviteten, panikken og den manglende greb om situationen dukkede frem, så jeg sad og fik et lille deja vu til kampen imod Brøndby, hvor vi også havde samme grad af tænding og farlighed i 45 minutter; hvorefter vi var heldige med at ridde stormen af og vinde 1-0.

                      Forskellen er så bare, at vi pludselig fandt en effektivitet, vi på intet tidspunkt har vist i denne sæson, hvis man tæller pokalkampen i Vejle fra.

                      Det er dét, vi skal bygge videre på. Selvtilliden det må give ENDELIG at score mere end ét mål og mærke, man kunne styre kampen og holde modstanderen fra åbne chancer i de sidste 25 minutter.

                      Vi er stadig et taberhold indtil vi vinder mere end én kamp ad gangen. Og det er, mig bekendt, ikke sket... ENDNU.

                      Så selv om jeg sidder med et lille smil, både over kampen igår, og at du pludselig kaster dig i grams med det rush, som en (over)-positivisme kan give, så synes jeg nu alligevel, at du lige strammer skruen.

                      En sejr skal følges op. Troen på, at det kan ske, er lidt større end de andre gange, men vi kan sgu ikke regne med Jönsson lige disker op med flere soloture og skruede bolde op i hjørnet. Spis nu liiiiige brød til, men når det så er sagt:

                      Hvor var det befriende og fantastisk at gå fra stadion igår. Men nu skal de edermame vise, at det ikke var, endnu, en enlig svale.

                      Det er nu, de skal tage fat i deres nosser og få os til at æde vores ord noget mere. Bevise sig selv.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det er altså crazy nok at en trup (start 11) på 24 år kan spille så flot fodbold.

                        Jeg har kun en bøn til Kent Nielsen til lørdag:

                        "Never change a winning team"
                        Det er vel også begrænset HVOR flot fodbold det var... Vores start 11er var længe om at komme i gang, og de første 20-25 min. var præget af en del fejl og et Randers hold der sad på det... men jeg er enig i der er folk der spiller egentlig flot fodbold, men noget crazy over holdet synes jeg nu ikke der var... men en god kamp, helt sikkert, og enig i der ikke skal ændres meget, hvis noget overhovedet...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Vi har ikke været FOR negative.

                          MvH ChrisOB
                          Enig... det vi har set i efteråret var historisk ringe...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Jeg passer meget på ikke at blive jubeloptimist efter i går, men hold op det kom bag på mig, hvor godt holdet så ud. Vi har nogle unge folk med et stort potentiale i den her trup. Lige nu er det altså svært at bevare sin pessimisme. Stor ros til Kent for at bænke anføreren. Jeg tror, at KEP er blevet overflødig i OB!

                            Når Ryan kommer i gang, og Helenius kommer til sommer, får vi endnu flere strenge at spille på.

                            MÅSKE er OB ikke ved at blive et taberhold alligevel. MÅSKE er der alligevel en plan inde i Kents hoved.

                            Det er endnu for tidligt at sige, om vi har været FOR negative herinde, men jeg vil virkelig nyde denne og de næste dage, for jeg går sgu rundt i en stor glædesrus over den her sejr.

                            Hold op, hvor trådte mange spillere bare i karakter i går!
                            Jeg tror ikke KEP er blevet overflødig, altså så mange til pladserne har vi jo nødvendigvis heller ikke, men en profil og frontfigur i OB, det bliver han ikke, enig... Der ser ud til at være et stykke op til Tverskov og Tingager, som ganske enkelt bare er noget bedre...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Sorry hvis andre har nævnt dette; læste lige, at Randers FC inden OB kampen havde tabt de sidste 4 kampe og det uden at score! Endnu et aspekt i sejren i går; vi satte ikke gang i et hold, der ikke har vundet eller scoret længe! Meget positivt synes jeg :-)
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Det tænker jeg også. Er glad for sejren, men frygter lidt at det kan blive en sovepude. Jeg er glad for de 3 p, men den her ene kamp mod en såret modstander viser endnu ikke at holdet er solid. Lad os se om vi kan komme tilbage når vi er bagud. Lad os se om vi kan score de lette mål. Vores dødbolde ligner stadig noget som mange ikke ville accepterer i Fynsserien. Glad for sejren, men lad os spise brød til.

                                Comment

                                Working...
                                X