Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Træls at PB ikke lige spørger om et systemskifte kunne være plan B... en 3-5-2 eller lign.. 3-4-3...
    Istedet for at plan B bare skal omhandle om hvorvidt et stort skur kan bruges eller ej..
    3-5-2 blev jo faktisk prøvet et par gange i efteråret, uden det var en kæmpe succes. Men med den måde vi spiller på, så er talkombinationerne stort set også kun et udtryk for den defensive organisation. Vores "fløje" er jo ikke kanter i traditionel forstand, og backerne går højt, Makrini trak ned osv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      3-5-2 blev jo faktisk prøvet et par gange i efteråret, uden det var en kæmpe succes. Men med den måde vi spiller på, så er talkombinationerne stort set også kun et udtryk for den defensive organisation. Vores "fløje" er jo ikke kanter i traditionel forstand, og backerne går højt, Makrini trak ned osv.
      Bare sjovt at Kent så ikke nævner det i samme ombæring når PB spørger til plan B...

      Comment


        Han nævner Jønsson, KEP og IZU som dem fans især stiller spørgsmålstegn ved. Som jeg husker det slipper han med at kommentere Jønsson, som får det skudsmål at han er den bedste blandt spillerne til den kant. Men der blev ikke fulgt op på KEP i al fald - som jeg husker det.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Han nævner Jønsson, KEP og IZU som dem fans især stiller spørgsmålstegn ved. Som jeg husker det slipper han med at kommentere Jønsson, som får det skudsmål at han er den bedste blandt spillerne til den kant. Men der blev ikke fulgt op på KEP i al fald - som jeg husker det.
          Hvis Kent ser Jønsson virkeligt den bedste vk vi har i truppen så skulle ham bedre skabe et spillesystem uden vk....
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Og man har ikke forsøgt Joan på venstrekanten, når nu Kent mener at CN gør det ok på Joans kant. Man har heller ikke forsøgt CN på venstrekanten. Faktisk er der en hel del muligheder, som ikke er afprøvet. Til gengæld har man prøvet Greve, og jeg synes at han fylder væsentligt mere en Jønne. Det er bare bestemt at Jønne har venstrekanten..

            Comment


              Forskellen på efteråret og nu er vel bare at vi har mistet vores bedste spiller. Jeg synes generelt at de andre klubber har formået at hente hvad der peger på at være en forstærkning eller to.

              Derfor har jeg svært ved at se os ramme slutspillet bedre end nr. 13.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Og man har ikke forsøgt Joan på venstrekanten, når nu Kent mener at CN gør det ok på Joans kant. Man har heller ikke forsøgt CN på venstrekanten. Faktisk er der en hel del muligheder, som ikke er afprøvet. Til gengæld har man prøvet Greve, og jeg synes at han fylder væsentligt mere en Jønne. Det er bare bestemt at Jønne har venstrekanten..
                Ja, det er bare Kent's stædighed som koster dyrt.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-randers-fc-5
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Joan i angrebet, den havde jeg ikke set komme. Men dejligt med Tingager! Endelig viser Kent lidt balls

                    Gryte.
                    Dessler-Tverskov-Tingager,JBL
                    Thomasen-Casper Nielsen-izunna-Jönsson
                    Joan-AK
                    Last edited by RASH; 20-02-2017, 18:04.

                    Comment


                      Det var dog et uhyre ringe bud på en startopstilling. Bærer præg af en journalist der ikke rigtigt følger med.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Joan i angrebet, den havde jeg ikke set komme. Men dejligt med Tingager! Endelig viser Kent lidt balls

                        Gryte.
                        Dessler-Tverskov-Tingager,JBL
                        Thomasen-Casper Nielsen-izunna-Jönsson
                        Joan-AK
                        Havde han rigtige balls startede Greve inde.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Så nærmer vi os....og jeg håber!
                          - Men tror desværre ikke på det.

                          Nogen derude der faktisk tror på det?

                          Comment


                            Den forventede opstilling i min bog
                            Frygtede at han startede med KEP i stedet for tverskov, men så galt gik det heldigvis ikke. Hold kæft det bliver spændende altså. Aner simpelthen ikke hvor vi står! Spillerne må være mere end vilde efter at vise at efteråret var er sammensurium af underpræsteringer. Spørgsmålet er så om det er vores reelle niveau, eller der virkelig er mere i de spillere her!

                            Comment


                              Jønsson? Virkelig?

                              Comment


                                Jeg tænker vi taber 3-1.

                                Randers scorer inden for de første ti - eventuelt på en dødbold. Efterfølgende spiller vi fornuftigt, men mangler skarphed. Så scorer Pourié på en kontra. Med et kvarter igen reducerer AK, inden Pourié igen lukker kampen.

                                Nej, jeg tror ikke på striwede point.

                                Comment

                                Working...
                                X