Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - Randers (20-02-2017)
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg3-5-2 blev jo faktisk prøvet et par gange i efteråret, uden det var en kæmpe succes. Men med den måde vi spiller på, så er talkombinationerne stort set også kun et udtryk for den defensive organisation. Vores "fløje" er jo ikke kanter i traditionel forstand, og backerne går højt, Makrini trak ned osv.
Comment
-
Han nævner Jønsson, KEP og IZU som dem fans især stiller spørgsmålstegn ved. Som jeg husker det slipper han med at kommentere Jønsson, som får det skudsmål at han er den bedste blandt spillerne til den kant. Men der blev ikke fulgt op på KEP i al fald - som jeg husker det.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHan nævner Jønsson, KEP og IZU som dem fans især stiller spørgsmålstegn ved. Som jeg husker det slipper han med at kommentere Jønsson, som får det skudsmål at han er den bedste blandt spillerne til den kant. Men der blev ikke fulgt op på KEP i al fald - som jeg husker det."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Og man har ikke forsøgt Joan på venstrekanten, når nu Kent mener at CN gør det ok på Joans kant. Man har heller ikke forsøgt CN på venstrekanten. Faktisk er der en hel del muligheder, som ikke er afprøvet. Til gengæld har man prøvet Greve, og jeg synes at han fylder væsentligt mere en Jønne. Det er bare bestemt at Jønne har venstrekanten..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægOg man har ikke forsøgt Joan på venstrekanten, når nu Kent mener at CN gør det ok på Joans kant. Man har heller ikke forsøgt CN på venstrekanten. Faktisk er der en hel del muligheder, som ikke er afprøvet. Til gengæld har man prøvet Greve, og jeg synes at han fylder væsentligt mere en Jønne. Det er bare bestemt at Jønne har venstrekanten.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJoan i angrebet, den havde jeg ikke set komme. Men dejligt med Tingager! Endelig viser Kent lidt balls
Gryte.
Dessler-Tverskov-Tingager,JBL
Thomasen-Casper Nielsen-izunna-Jönsson
Joan-AK
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Den forventede opstilling i min bog
Frygtede at han startede med KEP i stedet for tverskov, men så galt gik det heldigvis ikke. Hold kæft det bliver spændende altså. Aner simpelthen ikke hvor vi står! Spillerne må være mere end vilde efter at vise at efteråret var er sammensurium af underpræsteringer. Spørgsmålet er så om det er vores reelle niveau, eller der virkelig er mere i de spillere her!
Comment
Comment