Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Hvor er det egentlig bare latterligt, man som fan ingen forventninger har til en hjemme kamp mod Randers. Jeg er fuldstændig modløs efterhånden og ser min klub som underdog uanset hvad modstanderen hedder.
    Send klagen videre til Jesper Hansen.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #62
      Jeg var et smut forbi træningen idag. Jeg kom dog først 20 min. inde i træningen, så jeg har ikke det fulde overblik over dagens indhold. Jeg kan heller ikke komme med det mest interessante referat, dels fordi træningen kun varede en time og så fordi der egentlig ikke var noget nævneværdigt ved den.

      Da jeg kom var der gang i skudøvelser, som dog endte ret hurtigt efter min ankomst. Derefter hed den ung mod gammel på lille bane. Der er naturligvis masser af berøringer og spil frem og tilbage, men ligesom i kampene, så mangler der meget ofte et ordentligt slutprodukt. Kampen endte i øvrigt 1-0 til gamle. Jeg synes ikke, at der var nogen spillere som skilte sig ud - hverken positivt eller negativt. Dette skyldes nok at det hele klumpes meget sammen og angreb konstant brydes eller fejlafleveringer ødelægger flowet.

      Derefter blev der øvet lidt hjørnespark, hvilket også markerede enden på dagens træning. Joan, AK og Tverskov blev yderligere 5 min, hvor de sparkede frispark mod mur med Falke på mål. Der var da enkelte succeser i blandt, men fælles for dem alle tre var, at bolden ligeså ofte røg 2 m. over mål som inde for rammen.

      Dermed kan jeg desværre ikke komme med svar/indikationer på startopstillingen til kampen i morgen.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
        Hvor er det egentlig bare latterligt, man som fan ingen forventninger har til en hjemme kamp mod Randers. Jeg er fuldstændig modløs efterhånden og ser min klub som underdog uanset hvad modstanderen hedder.
        Og hos fem ud af seks bookmakere er Randers favoritter. På udebane!

        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #64
          selvfølgelig er de favoritter med placeringer i tabellen in mente. At det er så lige et opgør blandt bookmakerne er vel det mest overraskende..

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            selvfølgelig er de favoritter med placeringer i tabellen in mente. At det er så lige et opgør blandt bookmakerne er vel det mest overraskende..
            Helt enig. Men det er satme stadig deprimerende læsning, i betragtning af, at vi stadig har et (marginalt?) større budget end Randers.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #66
              Truppen og en ordentlig smøre fra Kent

              http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...premieren.aspx

              Comment


                #67
                Joao P IKKE med i truppen. Ligner en der har tabt pladsen til JBL og er godt ude i kulden

                Ryan,Weber og Buus heller ikke med
                Last edited by fmprOB; 19-02-2017, 15:54.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Joao P IKKE med i truppen. Ligner en der har tabt pladsen til JBL og er godt ude i kulden

                  Ryan,Weber og Buus heller ikke med
                  Og der bliver siet én mere fra i morgen.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Truppen og en ordentlig smøre fra Kent

                    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...premieren.aspx
                    Randers er åbenbart ikke bedre end os bare fordi de har flere point end os.....

                    Og så skal vi hurtigt lægge en færdigspillet kamp bag os og se fremad, se mulighederne fremadrettet og ikke kigge på hvad-nu-hvis.....og så snakker Kent alligevel om alle de chancer vi havde i efteråret.....flot

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Joao P IKKE med i truppen. Ligner en der har tabt pladsen til JBL og er godt ude i kulden

                      Ryan,Weber og Buus heller ikke med
                      Næppe sidste gang Ryan og Pereira ikke er med i truppen. Førstnævnte p.g.a "komplikationer", som støder til, mens han kæmper for at "blive klar" (kalder den nu), mens den anden er en eklatant fejlinvestering til både pris, kvalitet og spillestil.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Randers er åbenbart ikke bedre end os bare fordi de har flere point end os.....

                        Og så skal vi hurtigt lægge en færdigspillet kamp bag os og se fremad, se mulighederne fremadrettet og ikke kigge på hvad-nu-hvis.....og så snakker Kent alligevel om alle de chancer vi havde i efteråret.....flot
                        Tænker at de bare har været heldigere end os... For vi er jo generelt et hold der producerer flere målchancer end modstanderne...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Næppe sidste gang Ryan og Pereira ikke er med i truppen. Førstnævnte p.g.a "komplikationer", som støder til, mens han kæmper for at "blive klar" (kalder den nu), mens den anden er en eklatant fejlinvestering til både pris, kvalitet og spillestil.

                          MvH ChrisOB
                          Fuldstændig enig i den sidste. Men så har vi da en backup i 18 måneder..

                          Den første håber jeg virkelig ikke at du får ret i. Men frygter det selvfølgelig. Men kan nu godt forstå at man tog den kalkulerede risiko med ham. Han er skide god "hvis og hvis min røv er spids" man får ham i omdrejninger og kan tilføre holdet meget..

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tænker at de bare har været heldigere end os... For vi er jo generelt et hold der producerer flere målchancer end modstanderne...
                            Hvis det er analysen at vi bare har været uheldige......så går det sgu da helt galt

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Fuldstændig enig i den sidste. Men så har vi da en backup i 18 måneder..

                              Den første håber jeg virkelig ikke at du får ret i. Men frygter det selvfølgelig. Men kan nu godt forstå at man tog den kalkulerede risiko med ham. Han er skide god "hvis og hvis min røv er spids" man får ham i omdrejninger og kan tilføre holdet meget..
                              Min "hitrate" er betydeligt bedre end Kents og Hansens... Just sayin. Jeg stoler ikke på en eneste af de herrers "kalkulerede risikoer". Jeg er faktisk ikke engang overbevist om, at de i det hele taget betragter det som en risiko.

                              Hans ben? Hver anden uge på "Ringen"? Du kan roligt regne med "komplikationer".

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Randers er åbenbart ikke bedre end os bare fordi de har flere point end os.....

                                Og så skal vi hurtigt lægge en færdigspillet kamp bag os og se fremad, se mulighederne fremadrettet og ikke kigge på hvad-nu-hvis.....og så snakker Kent alligevel om alle de chancer vi havde i efteråret.....flot

                                Pudsigt han i uheldsligningen glemmer fejlagtigt annulerrede mål til VFF , Lyngby's brændte straffe og de giga chancer med bla et stolpeskud i de døende min AaB havde , alle tre kampe fik vi uafgjort ;-) ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X