Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB- HB Køge testkamp torsdag d. 16-02-07

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Da det ikke gavner ham sig selv og OB at pynte på sandheden om faciliteterne er det vel noget af det eneste vi ikke kan beskylde ham for..
    Sandt. Haha

Comment

Langsigtede investorer/ejere havde for længst sørget for bedre faciliteter
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Langsigtede investorer/ejere havde for længst sørget for bedre faciliteter
        Ja det er sgu trist at vores milliardær ejer skulle vise sig at være Joachim Von And

Og ja. Jeg ved godt hvor mange penge han har lagt i klubben de sidste mange år.... Men for helvede hvor er det snart pinligt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Da det ikke gavner ham sig selv og OB at pynte på sandheden om faciliteterne er det vel noget af det eneste vi ikke kan beskylde ham for..
          Jeg har snart mange gange hørt sangen om at vi skal have bedre faciliteter , så jeg tænker han må prøve at snakke banen bedre
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jeg har snart mange gange hørt sangen om at vi skal have bedre faciliteter , så jeg tænker han må prøve at snakke banen bedre
            Han prøver uden tvivl

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Den skulle eftersigende være rimelig slidt, og i dårlig stand - eller har jeg misforstået noget?
              Er den ikke fra omkring 2010? Ok kortsigtet løsning, hvis den allerede er ubrugelig...
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

Comment

Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                Er den ikke fra omkring 2010? Ok kortsigtet løsning, hvis den allerede er ubrugelig...
                2008 begyndte arbejdet, og hvis jeg husker rigtigt var det færdigt tidligt 2009. Banen er så også blev brugt af ALLE i klubben, hvor man måske skulle have begrænset det lidt, men ja.. banens tilstand er eftersigende i dårlig stand i dag, eller der findes i hvert fald bedre alternativer i byen.

Comment

Vores faciliteter er i så ringe stand, at Sten Grytebust troede det var en joke, da han blev præsenteret for dem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det er korrekt... på en eller anden mærkværdig måde er den sat ud af spillet...
                    Det er egentlig såre simpelt:

Vinteren 2010 og vinteren 2011 var ekstra hårde, så i stedet for at flytte træningen, så de kunne nå at rydde banen - UDEN at skrabe al fyldet af - så arbejdede folkene under tidspres - og skrabede så al fyldet af - gang på gang - med det resultat, at der til sidst ikke var noget fyld i den. Det betyder banen er som beton. Banen er ubrugelig, bare der kommer det mindste frost.

OB - hvor man skaber større problemer for sig selv. Hele tiden.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

2008 begyndte arbejdet, og hvis jeg husker rigtigt var det færdigt tidligt 2009. Banen er så også blev brugt af ALLE i klubben, hvor man måske skulle have begrænset det lidt, men ja.. banens tilstand er eftersigende i dårlig stand i dag, eller der findes i hvert fald bedre alternativer i byen.
                      Banen er snart 10år gammel. Tror nu det er de færreste der er noget værd efter så lang tid. Er det den 3. eller 4. bane de kører på i Farum Park?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Banen er snart 10år gammel. Tror nu det er de færreste der er noget værd efter så lang tid. Er det den 3. eller 4. bane de kører på i Farum Park?
                        Vores bane var allerede lort og "slidt op" 4 år efter, vi anlagde den. Det var dårlig vedligeholdelse, der slog den bane ihjel.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Vi burde sgu lave en indsamling / kickstarter, hvor folk kan overføre det beløb de lige har råd til igennem en årrække. Om det er en krone eller 50 kr. kroner i ny og næ, og lade indsamlingen kører i flere år, og til sidste udbetale det til OB mhp. at få forbedret nogle af tingene, hvor de selv kan spæde resten til, eller indhente sponsorater eller lign.

De har fandeme talt om det i 1.000 år, så en indsamling på 5 år ville ikke gøre noget, fordi til den tid er intet forbedret.

Måske er jeg den eneste som gerne vil smide lidt kroner efter det.. :-) Men hold kæft hvor er jeg træt af at høre om de skide faciliteter.

Comment

Vi burde sgu lave en indsamling / kickstarter, hvor folk kan overføre det beløb de lige har råd til igennem en årrække. Om det er en krone eller 50 kr. kroner i ny og næ, og lade indsamlingen kører i flere år, og til sidste udbetale det til OB mhp. at få forbedret nogle af tingene, hvor de selv kan spæde resten til, eller indhente sponsorater eller lign.

De har fandeme talt om det i 1.000 år, så en indsamling på 5 år ville ikke gøre noget, fordi til den tid er intet forbedret.

Måske er jeg den eneste som gerne vil smide lidt kroner efter det.. :-) Men hold kæft hvor er jeg træt af at høre om de skide faciliteter.
                            Ja nu er det snart 10 år siden en samlet spillertrup gik til ledelsen med krav om opgradering og indtil nu har der kun, ud ad til, været snak snak snak. So here's to another 10!

Vi får aldrig den opgradering og da slet ikke nu, hvor OSE er under beskydning for at havet modtaget ulovlige kommunale penge. Det er den sidste ende op til kommunen.

Men også her går der "Odense" i den.

MvH ChrisOB

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Ja nu er det snart 10 år siden en samlet spillertrup gik til ledelsen med krav om opgradering og indtil nu har der kun, ud ad til, været snak snak snak. So here's to another 10!

Vi får aldrig den opgradering og da slet ikke nu, hvor OSE er under beskydning for at havet modtaget ulovlige kommunale penge. Det er den sidste ende op til kommunen.

Men også her går der "Odense" i den.

MvH ChrisOB
                              Det er forfærdeligt. Det må fandeme også være pinligt for dem i klubben, som skal vise de nye spillere rundt. Tænk sig at skulle stå inde for sådan en omgang bras, og fortælle dem "Ja, det er så her du skal træne i minimum de næste to år", og så bare stå og bide det i sig, når der kommer mærkelige ansigtstræk fra spilleren af.

Er der nogen her på forum, som har et nogenlunde overblik over hvad der på nuværende tidspunkt er langt under standard, hvilke ting der er nogenlunde, og tør jeg spørger om der er nogle gode ting omkring træningsfaciliteterne?

Har man et estimeret bud på hvor meget der vil kræve at opgradere hele lortet?

Comment

Det er forfærdeligt. Det må fandeme også være pinligt for dem i klubben, som skal vise de nye spillere rundt. Tænk sig at skulle stå inde for sådan en omgang bras, og fortælle dem "Ja, det er så her du skal træne i minimum de næste to år", og så bare stå og bide det i sig, når der kommer mærkelige ansigtstræk fra spilleren af.

Er der nogen her på forum, som har et nogenlunde overblik over hvad der på nuværende tidspunkt er langt under standard, hvilke ting der er nogenlunde, og tør jeg spørger om der er nogle gode ting omkring træningsfaciliteterne?

Har man et estimeret bud på hvor meget der vil kræve at opgradere hele lortet?
                                Problemet med Ådalen er, at man ikke må bygge ud. Og dens lave belligenhed betyder at undergrunden under bane 1 er så blød, at den bliver pløjet op, når bare der kommer en gennemsnitlig sjat dansk regn.

Selve banen er fin. Men der er kun 1. Fordi der ikke er plads til flere. Og intet styrkerum. Hvis du nogensinde har været og spille i Ådalen, som jeg har, både fodbold og bordtennis, så vil du opleve klassisk dansk 1960er style omklædning, som du finder i enhver provinshal, der er bygget omkring samme tidspunkt.

Jeg har kun haft ét kort blik på første holdets omklædningsrum, og det var flere år siden, men jeg kan næppe forestille mig det er blevet meget anderledes. I hvert fald ikke i størrelse.

Ådalen er idyl. Ikke elite. Og har altid været det.

Og det er umuligt at bygge ud. Så eneste alternativ er et helt nyt anlæg. Og det koster knaster. Mange knaster. Men det er muligt. Når man har Niels Thorborg i ryggen kan man godt finde penge til et nyt anlæg.

Men så skal vi også have et godt produkt at sælge til kommunen. Hvodden er det lige, det går med det?

MvH ChrisOB

Comment

Working...
                                X