Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zenit - OB (05-02-2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Tingager, Tverskov er mine MOM so far.. De ser sgu gode ud sammen.
    Tingager og JJ i min bog

Comment

Gal man det stream her tester godt nok tålmodigheden...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kæmpe udskiftning for fem min. Siden..

Yao, Welbeck, Thrane m.fl. Ind..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Gal man det stream her tester godt nok tålmodigheden...
          Jeg kunne godt smadre et eller andet lige nu i hvert fald.. Jeg prøver at minde mig selv om, at det trods alt er bedre end ingenting. :-)

Comment

Jeg kunne godt smadre et eller andet lige nu i hvert fald.. Jeg prøver at minde mig selv om, at det trods alt er bedre end ingenting. :-)
            Samme her... Trøster mig med at Zenit i det mindste har lavet et stream...

Comment

I følge Zenith-fansene, som åbenbart har prioriteret adgang til fremtiden (eller hurtigere stream) står der 2-1 til Zenith

Edit: men OB siger 1-1 og er godt 10 min længere henne i kampen end mig... wel..

Comment

I det mindste er forbindelsen også ringe for de russiske seere

Comment

Den chat er til at lukke op og skide i... men stream er også 8-10 min forsinket... Den ene halvdel afslører hele tiden hvad resultatet er 8-10 min. frem for at ødelægge spændingen, og den anden halvdel forsøger at forvirre ved at skrive noget andet..

Comment

Altså.. Tingager og Tverskov er fantastisk gode sammen. De virkede meget rolige, og kontrolleret.

Men det er vel ligegyldigt, Kent holder jo fast i hans AAB dengser.. KEP skal nok få sin plads ligesom Jønne.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      I følge Zenith-fansene, som åbenbart har prioriteret adgang til fremtiden (eller hurtigere stream) står der 2-1 til Zenith

Edit: men OB siger 1-1 og er godt 10 min længere henne i kampen end mig... wel..
                      Alternative facts? ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Slut

Comment

Altså.. Tingager og Tverskov er fantastisk gode sammen. De virkede meget rolige, og kontrolleret.

Men det er vel ligegyldigt, Kent holder jo fast i hans AAB dengser.. KEP skal nok få sin plads ligesom Jønne.
                          Håber ikke at du får ret i det sidste du skriver!

Comment

Flot resultat. Hvis jeg var Zenit tilhænger ville jeg være bekymret :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Lige meget hvad den ender så er det en rigtig god træningskamp imod et stærkt Zenit hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Håber ikke at du får ret i det sidste du skriver!
                                Ligeså sikker som amen i kirken.

Comment

Working...
                                X