Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zenit - OB (05-02-2017)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg kunne godt smadre et eller andet lige nu i hvert fald.. Jeg prøver at minde mig selv om, at det trods alt er bedre end ingenting. :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Den chat er til at lukke op og skide i... men stream er også 8-10 min forsinket... Den ene halvdel afslører hele tiden hvad resultatet er 8-10 min. frem for at ødelægge spændingen, og den anden halvdel forsøger at forvirre ved at skrive noget andet..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægI følge Zenith-fansene, som åbenbart har prioriteret adgang til fremtiden (eller hurtigere stream) står der 2-1 til Zenith
Edit: men OB siger 1-1 og er godt 10 min længere henne i kampen end mig... wel.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægAltså.. Tingager og Tverskov er fantastisk gode sammen. De virkede meget rolige, og kontrolleret.
Men det er vel ligegyldigt, Kent holder jo fast i hans AAB dengser.. KEP skal nok få sin plads ligesom Jønne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægI følge Zenith-fansene, som åbenbart har prioriteret adgang til fremtiden (eller hurtigere stream) står der 2-1 til Zenith
Edit: men OB siger 1-1 og er godt 10 min længere henne i kampen end mig... wel..
Comment
Comment