Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningslejr San Pedro del Pinatar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJa lidt ...
Bliver interessant hvad han kan levere i foråret. Jeg har stort set ingen forventninger til ham, men nu hvor Makrini er væk ligger den 6'er-rolle jo til ham. Måske det kan løfte ham (naivt, I know).
Som udgangspunkt skal han ligge lige foran forsvaret.
------------Gryte
HB----CB----CB-----VB
--------Izunna
Joan---CN/JJT---CN/Greve/Yao/Delser
--------RJ
-------Festersen"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet kræver at Kent vil gå på kompromis med sine to sideliggende midtbanespillere, og flytte ham lidt længere tilbage på banen. Izunna kan ikke spille "boks-til-boks-6er".
Som udgangspunkt skal han ligge lige foran forsvaret.
------------Gryte
HB----CB----CB-----VB
--------Izunna
Joan---CN/JJT---CN/Greve/Yao/Delser
--------RJ
-------Festersen
der var til rådighed. Han holdt sig alt for længe til en (forældet) spillestil, der ikke kunne fungere med korte og sjældne landsholdssamlinger. Resultat: elendighed.
Har man nogle spillere, der kan løfte ekstra, skal de placeres der, hvor de kan det, og så skal resten tilpasses. Han er NØDT TIL at få mere ud af Izunna i foråret, og derfor mener jeg, at han skal ligge foran forsvaret og det øvrige justeres efter det. Nigerianere har meget stolthed og hvis den plejes vil han vokse. Hvis den provokeres - og der skal ikke så meget til - kan det gå galt, som det hidtil er gjort.
Derfor en god opstilling.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJoan har det okay med at være angrebsalternativ
http://www.fyens.dk/sport/OB-i-Spani...rtikel/3120047
Men det er ja klar at han kan ikke sige "nej" til det og det er måske den bedste mulighed for os når Fester er skadet eller Fester/AK som angriber duo stepper ikke op. (så længe det ikke betyder at se Jønsson som kant igen...)
Men begejstring lyder andet ...Last edited by andlox; 03-02-2017, 16:40."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Nu er det over 14 dage siden at RJL i følge OB "ikke blev skadet alligevel". Han træner så vidt jeg ved stadig ikke med i åbent spil..
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...med-skraekken/
Endnu en "alternativ sandhed" der blev meldt ud? Han er sjovt nok heller ikke blevet interviewet endnu som den eneste af de "nye" ansigter der er med....
Nogen der har en opdatering?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNu er det over 14 dage siden at RJL i følge OB "ikke blev skadet alligevel". Han træner så vidt jeg ved stadig ikke med i åbent spil..
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...med-skraekken/
Endnu en "alternativ sandhed" der blev meldt ud? Han er sjovt nok heller ikke blevet interviewet endnu som den eneste af de "nye" ansigter der er med....
Nogen der har en opdatering?
Hvad man ellers har hørt om vores nytilkommere og dem som vender tilbage fra lazarettet, er historier om drillerier af Helenius, manglende fokus hos nybagte fædre, halvdelen af holdet på krykker, træner inklusiv, og..
Mon ikke det næste bliver gruppeterapi i midtercirklen med pædagoger, psykologer og en halv lægestab? bleskift til taktikmøder og onkel Kent i centrum med sine bortforklaringer, såfremt de kan decifreres ud af hans snak der altid er skæmmes af en mand der ser ud og lyder som han gylper en halv MacFeast op igen?
Comment
-
Det kan bestemt forsvares at købe Ryan men det er da et stort spørgsmål om en spiller med hans skadeshistorik kan få ret meget spilletid med de træningsbaner - og så kan det alligevel ikke forsvares.<br>Men nu er han her. skadet og uden at have spillet en kamp i et halvt år.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
God nyhed fra træningslejren...
Odense Boldklub
22 min ·
Cheftræneren kan glæde sig over at have alle mand klarmeldt til fuld træning - inkl. Festersen og Ryan Johnson Laursen.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægGod nyhed fra træningslejren...
Odense Boldklub
22 min ·
Cheftræneren kan glæde sig over at have alle mand klarmeldt til fuld træning - inkl. Festersen og Ryan Johnson Laursen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægSådan man!!!! God nyhed! Jeg håber ikke Ryan bliver skadet efter fem minutters træning. 7-9-13
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægGod nyhed :-)
Så håber jeg vi kan regne med det også er sandheden... ;-)
Det er meget vigtigt at han nu holdes skadesfri for nu gælder det snart. Hvis ikke anser jeg indkøbet som endnu et JH (og co) flop.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment