Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Helenius til OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægSom de fleste havde gættet, var der selvfølgelig tale om en aprilsnar. Vi brugte faktisk en del tid på at udtænke den, og at der bare var én, der hoppede i den, gjorde, at det var det hele værd.
Vi ses nok igen næste år ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet vil på alle måder være frygteligt
Esbjerg og AGF kommer måske til at spille om direkte nedrykning og fortsætter de deres nuværende stime, så må man bare erkende at det er fuldt fortjent.
Comment
-
hele 3 oprykkere fra sidste sæson, og ingen af dem er faldet igennem, på trods af at det ofte er en oprykkers lod.. AC Horsens i en dårlig stime pt., men de så nu stærke ud i efteråret.. Tror ikke det bliver nemt for de SL-klubber, som skal ud i knald eller fald kampene mod toppen af 1.division. Med afsæt i sidste sæsons 3 oprykkere, så er der ikke meget der taler for nogen nemme og overkommelige modstandere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæghele 3 oprykkere fra sidste sæson, og ingen af dem er faldet igennem, på trods af at det ofte er en oprykkers lod.. AC Horsens i en dårlig stime pt., men de så nu stærke ud i efteråret.. Tror ikke det bliver nemt for de SL-klubber, som skal ud i knald eller fald kampene mod toppen af 1.division. Med afsæt i sidste sæsons 3 oprykkere, så er der ikke meget der taler for nogen nemme og overkommelige modstandere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDu har lidt ret. Men man skal dog tænke på at i og med der røg tre hold op og kun et ned. Så gjorde man altså 1. division noget svagere. Derfor er der ikke samme styrke dernede som vi så sidste år. De tre klubber der kom op, er alle klubber der har prøvet det før, og alle har et superliga setup. Det mener jeg ikke rigtig der er nogle klubber i 1. division der har i år. Måske Hobro som de eneste. Vejle har rammerne. Men resten er i mine øjne "glad amatører"
Men man ønsker selvfølgelig ikke at skulle ud i de kampe alligevel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMin vurdering er også at over 2 kampe har jeg svært ved at se Skive,Vendsyssel mm vinde over et superligahold.. På nær Hobro er niveauet altså pænt ringe hvad jeg har set og hørt.. Men superligaklubberne kommer selvfølgelig til at spille under et umenneskeligt pres så der er selvfølgelig en lille chance...
Men man ønsker selvfølgelig ikke at skulle ud i de kampe alligevel
allerede tabt til lavere rangerede hold i Pokalen i år. EfB, Viborg, os selv... men det er selvfølgelig ikke helt det samme, men med det enorme pres du også nævner der vil komme, så tænker jeg egentlig at de kampe kan blive ret åbne...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNiveauet i bunden af Suppen er så også pænt ringe, og flere Suppeklubber har
allerede tabt til lavere rangerede hold i Pokalen i år. EfB, Viborg, os selv... men det er selvfølgelig ikke helt det samme, men med det enorme pres du også nævner der vil komme, så tænker jeg egentlig at de kampe kan blive ret åbne...
Men chancen er der jo altid. Den er bare meget mindre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror bare det giver en forskel når den skal afgøres over 2 livsvigtige kampe og ikke 1 knap så vigtige midtuge kamp imellem 2 vigtige superligaopgør..
Men chancen er der jo altid. Den er bare meget mindre
Jeg tror at mindst et af 1. divisionsholdene vil sende et superligahold ned. Og det kan godt blive AGF igen.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment