Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helenius til OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination

Få fingeren ud Jesper Hansen og Kent Nielsen - det må sgu da for fanden være muligt at finde andre, end det der er "safe".

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      selvf. kan man ikke det .. Helenius havde jo også sit fuldstændig mislykkede ophold i England, som vi af menneskelige årsager må trække ud af regnestykket når han endte så tragisk som han gjorde derovre. Det vil imø være urimeligt at at tælle med i statistikken. Han er først nu i SIF ved at finde sit niveau igen så vi kan med rimelighed forvente 8-12 mål pr. sæson fra ham ... men der er som bekendt ingen garanti for noget som helst
      Jeg tør godt garantere, at Helenius ALDRIG igen bliver en 8-12 mål per sæson angriber i Superligaen.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Jeg er ok positiv over det her rygte. Jeg har tiltro til Helenius som et godt supplement til de to andre. MEN, der skal fandeme hentes en NU også! At gå ind i foråret med kun to angribere, der har spillet af helvede til og er kronisk småskadede, det skriger jo til himlen. Så må Jesper Hansen leje en angriber et sted. Det bliver dyrt, men det gør det jo altid, fordi JH bringer sig ud i de her situationer, hvor der igen og igen skal panikhandles. Vi rykker ned, hvis vi ikke får en A-angriber mere i foråret!
        Så behøver jeg ikke skrive meget, for det er det, jeg ville have skrevet. Hvor svært kan det være?
        PS: Har vi ikke en scout mere.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Vil du vide, hvad jeg havde forestillet mig? Jeg havde forestillet mig noget, som vi ikke på forhånd vidste var middelmådigt og som ikke vil tilbyde os en angribertype med de samme kvaliteter, som dem vi har i forvejen, bare på et muligvis lavere niveau. Så havde jeg forventet, at vi ikke endnu en gang skulle se en tidligere AaB-spiller, som vi har set til hudløshed nu, IKKE er løsningen. Og så havde jeg forventet, at der skulle ske noget NU, ikke til sommer.

Det er ikke tilfældigt, at Helenius hverken var god nok sidste sæson i AaB eller til den her sæson, på trods af, at han er en af deres egne, og på trods af, at man har forsvindende lidt kvalitet i forvejen på angriberposten. Manden har ganske enkelt bare ikke kvalitet til at spille med i den bedre halvdel af den her række, det har AaB måtte indse.

Nu har han så fundet et fint niveaumæssigt fint lege i Silkeborg, hvor han kan få den tiltro der skal til, og hvor han får den plads offensivt, han skal bruge for at kunne fungere, som et hold som Silkeborg som regel vil få, med den måde de spiller på. Den plads vil så blive kraftigt formindsket igen, når han kommer til at spille for et hold, der ligesom AaB har meget boldbesiddelse, og hvor modstanderen ofte vil stå dybt, fordi at det begrænser effekten af mellemrumsspillet, som både AaBs og OBs spil er lagt relativt meget an på.

Har Helenius så de evner til at kunne agere rambuk, som AK og Festersen ikke har? Det har jeg godt nok svært ved at få øje på. Han er hverken en dygtig duelspiller, hurtig eller bedre med bolden på fødderne end de er.

Hvorfor skal vi glæde os over at få en spiller ind, som vi nogenlunde ved hvad kan, når det vi ved han kan er ganske middelmådigt på Superliga-niveau? Et niveau ingen andre Superligaklubber fandt særligt interessant, før at Silkeborg, en oprykker, valgte at tage en chance med en lejeaftale. Det var altså ikke AaB der ikke ville sælge, det var Silkeborg der ikke ville købe, da de vidste at det var en stor chance at tage. Hvorfor skal vi danse med på den galej, bare fordi at han har spillet et hæderligt forår? Nårh ja, fordi at det er et kvalitetsstempel at have spillet i AaB under Kent, og at vi ikke har evner og fantasi til at finde andet. Så skid hul i, at det i bedste fald er et skridt til siden.

Helenius bliver ikke en nogen stor succes. Han bliver i bedste fald en angriber der giver os en fornuftig bredde, men absolut ikke lægger noget på vores topniveau. Om han så kan kan forlige sig med at være breddespiller, er så mere tvivlsomt, det kunne han i hvert fald ikke i AaB.

"Ros til JH" min bare røv. Der står da Kent Nielsen all over den her handel, JH skal da allerhøjest sørge for, at der er blæk i fyldepennen.
          Jeg elsker at du nærmest allerede har konkluderet hvordan Helenius kommer til at klarer sig i OB. Skal vi ikke blive enige om at det er din fuldstændig objektive mening, og at vi på ingen måde kan konkludere noget endnu.

Jeg vælger ganske enkelt at tro på at manden kan finde tilbage til nogenlunde samme niveau, som han var under sidste gang han spillede under Kent Nielsen. Hvis det er tilfældet får vi en angriber, som i min optik er bedre end de to vi allerede har. LÆNGE LEVE OPTIMISMEN.

Jeg er fuldstændig enig i, at det havde været bedre hvis vi havde hentet ham allerede, men nu er vinduet jo heller ikke lukket endnu.

Til sidst mangler du at svarer mig på hvilke spillere "middelmådige" eller ej vi kunne have signet, som var bedre end Helenius. Med dine fantastiske analytiske evner omkring Helenius fremtid, må du da have et par emner som i så fald ville være bedre end ham. Måske endda et helt skyggehold ala Poul Hansens? Jeg er sikker på at alle de spændende angribere rundt omkring i europa bare sidder og venter på at JH ringer.
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

Comment

Hvis det ikke var fordi jeg selv var OB-fan, så ville jeg brække mig af grin og finde en OB-fan jeg kunne hyggemobbe lidt.

MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg tør godt garantere, at Helenius ALDRIG igen bliver en 8-12 mål per sæson angriber i Superligaen.

MvH ChrisOB
              6 mål i 20 kampe for SIF kunne da godt antyde 8-12 mål pr sæson, men som jeg skriver er der naturligvis ingen garanti
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Jeg elsker at du nærmest allerede har konkluderet hvordan Helenius kommer til at klarer sig i OB. Skal vi ikke blive enige om at det er din fuldstændig objektive mening, og at vi på ingen måde kan konkludere noget endnu.

Jeg vælger ganske enkelt at tro på at manden kan finde tilbage til nogenlunde samme niveau, som han var under sidste gang han spillede under Kent Nielsen. Hvis det er tilfældet får vi en angriber, som i min optik er bedre end de to vi allerede har. LÆNGE LEVE OPTIMISMEN.

Jeg er fuldstændig enig i, at det havde været bedre hvis vi havde hentet ham allerede, men nu er vinduet jo heller ikke slut endnu.

Til sidst mangler du at svarer mig på hvilke spillere "middelmådige" eller ej vi kunne have signet, som var bedre end Helenius. Med dine fantastiske analytiske evner omkring Helenius fremtid, må du da have et par emner som i så fald ville være bedre end ham. Måske endda et helt skyggehold ala Poul Hansens?
                Altså jeg er enig i at Sheed er lige kritisk nok i forhold til Helenius ... men er vi ikke enige om, at det er dybt kritisk hvis der ikke hentes en angriber til foråret og det kan altså ikke blive Helenius.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Problemet er ikke Hel. Problemet er at han ikke kan spille nu!!!!! Vi har akut brug for en angriber. Min påstand er at RF og AK kun kommer til at være klar i halvdelen af kampene. Hel, kan godt vise sig at værre god, men Kent brugte ham jo ikke alverden i AaB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Altså jeg er enig i at Sheed er lige kritisk nok i forhold til Helenius ... men er vi ikke enige om, at det er dybt kritisk hvis der ikke hentes en angriber til foråret og det kan altså ikke blive Helenius.
                    Jo! Bestemt. Lad os håbe at JH har gang i en kortsigtet løsning :) Ellers må vi jo håbe at man er ved at indse, at Jøhnson skal bruges i angrebet.
                    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                    Lou Holtz

Comment

Helenius. Ved ikke rigtig. Han var jo rigtig stærk før han tog til Aston Villa. Det havde han ikke godt af. Efter han kom hjem havde han også nogle svage sæsoner. Før denne sæson var jeg meget tilfreds med, at han ikke skiftede til os.

Men ud fra hvad jeg har set har han været en positiv overraskelse hos i SIF i denne sæson og har haft en opadgående formkurve.

Hader det ikke. Men vi har lidt brug for noget nu og her.

Jeg har personligt ikke spor imod det hvis vi henter endnu en tidligere AaB-spiller. Isoleret set. Hvis de har kvaliteten.
                      Last edited by Agbre; 29-01-2017, 17:26.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Helenius. Ved ikke rigtig. Han var jo rigtig stærk før han tog til Aston Villa. Det havde han ikke godt af. Efter han kom hjem havde han også nogle svage sæsoner. Før denne sæson var jeg meget tilfreds med, at han ikke skiftede til os.

Men ud fra hvad jeg har set har han været en positiv overraskelse hos i SIF i denne sæson og har haft en opadgående formkurve.

Hader det ikke. Men vi har lidt brug for noget nu og her.

Jeg har personligt ikke spor imod det hvis vi henter endnu en tidligere AaB-spiller.
                        +1

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Hvis det ikke var fordi jeg selv var OB-fan, så ville jeg brække mig af grin og finde en OB-fan jeg kunne hyggemobbe lidt.

MvT
                          Du kan gerne tage mig derfor. :-)
                          Prøver lige at flytte aftale/møde på arbejde kun for at komme til optaktkamp mod Randers selvom det er en lorte mandagskamp.
                          Og det for en klub med sådan en ledelse! Jeg må være helt gale nu...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

Jeg er fuldstændig enig i, at det havde været bedre hvis vi havde hentet ham allerede, men nu er vinduet jo heller ikke lukket endnu.

Til sidst mangler du at svarer mig på hvilke spillere "middelmådige" eller ej vi kunne have signet, som var bedre end Helenius. Med dine fantastiske analytiske evner omkring Helenius fremtid, må du da have et par emner som i så fald ville være bedre end ham. Måske endda et helt skyggehold ala Poul Hansens? Jeg er sikker på at alle de spændende angribere rundt omkring i europa bare sidder og venter på at JH ringer.

"
                            Jeg er fuldstændig enig i, at det havde været bedre hvis vi havde hentet ham allerede, men nu er vinduet jo heller ikke lukket endnu."

Det vil jo grænse til idioti at hente ham nu .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Suk. Manden er på ingen måde bedre end AK og Festersen. Han har allerede spillet for 2 klubber denne sæson, så han kan ikke hentes før sommer.
                              Jeg forstår slet ikke hvis de henter ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Suk. Manden er på ingen måde bedre end AK og Festersen. Han har allerede spillet for 2 klubber denne sæson, så han kan ikke hentes før sommer.
                                Jeg forstår slet ikke hvis de henter ham.
                                Erstatning for Thomas Mikkelsen ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X