Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingborg - OB (28-01-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det var Tverskov som kvajede sig, ret skal være ret!

    Comment


      #32
      https://twitter.com/offenbax/status/825328228927729667

      Leif Rasmussen tror ikke på en kontrakt til vores svenske ven
      siden 1887

      Comment


        #33
        67. Yao og Pereira ind for Berisha og Barrett.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Leif Rasmussen ‏@offenbax 32s33 seconds ago
          Har igen den der fornemmelse af, at OB kan spille og spille uden et slutprodukt.#sportfyn



          Ja, det lyder jo som noget vi lige har set ca. 21 kampe med.

          Comment


            #35
            Berisha ud og Yao ind.

            siden 1887

            Comment


              #36
              Typisk! https://twitter.com/offenbax/status/825334423444914176
              siden 1887

              Comment


                #37
                81. Igen klart OB-overtag men lidt for hektiske afslutninger.
                siden 1887

                Comment


                  #38
                  Det er vel også meget passende, at vi taber til et hold fra den næst-bedste svenske række.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Slut vi taber, ikke noget nyt der

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Det er vel også meget passende, at vi taber til et hold fra den næst-bedste svenske række.

                      MvH ChrisOB
                      Ja, og i en kamp, hvor vi tilsyneladende har svært ved at skabe de muligheder der skal til, og ikke er dygtige og skarpe nok til at score på de lidt mindre chancer. Folk må gerne prøve at overbevise mig om, hvorfor foråret overhovedet ikke har en risiko for bare at blive en genudsendelse af foråret.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det er vel også meget passende, at vi taber til et hold fra den næst-bedste svenske række.

                        MvH ChrisOB
                        Ingen grund til bekymring om ca 3 dage vil vi høre fra JH og KN at man er meget tilfredse med truppen og at der findes spillere i truppen som tidligere har prøvet at score mål og at der iøvrigt er mange spillere i truppen som kan spille i angrebet . ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ja, og i en kamp, hvor vi tilsyneladende har svært ved at skabe de muligheder der skal til, og ikke er dygtige og skarpe nok til at score på de lidt mindre chancer. Folk må gerne prøve at overbevise mig om, hvorfor foråret overhovedet ikke har en risiko for bare at blive en genudsendelse af foråret.
                          Fordi bla bla bla - tro på det - fordi bla bla bla giv det tid - fordi bla bla bla det er bare en træningskamp - bla bla bla vi stillede ikke i stærkeste opstilling.

                          Pretty much the gist i et sådant forsøg på at overbevise.

                          Du kan roligt regne med foråret bliver én lang gentagelse af efteråret; hvorefter det ender med gyserkampe imod et hold fra 1. Division om at undgå nedrykning. Hvor det stadig vil forbløffe den sportslige ledelse - og dem, der stadig tror på dem, at vi ikke præsterer bedre.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja, og i en kamp, hvor vi tilsyneladende har svært ved at skabe de muligheder der skal til, og ikke er dygtige og skarpe nok til at score på de lidt mindre chancer. Folk må gerne prøve at overbevise mig om, hvorfor foråret overhovedet ikke har en risiko for bare at blive en genudsendelse af foråret.
                            Hvis man kigger på start-11'eren i dag, så er der 0 ud af 6 af de forreste, som ville havde spillet på dagens placering med alle mand tilgængelige i efteråret. Ydermere, så er det formentligt kun CN og Jønsson, som er i spil til idealopstilingen i det hele taget af de 6 forreste i dag (selvom jeg synes, at Greve har vist glimt af fint niveau). Så isoleret set er det vel ikke så mærkeligt, at der er nogle offensive problemer i dag. Så ligesom sejrene i de foregående to træningskampe ikke fik mig op i himlen, så kan et 0-1 nederlag i dag heller ikke bekymre mig synderligt, især ikke når vi stiller så alternativt.

                            Derfor kan man selvfølgelig stadig sagtens være bekymret for foråret (det er der vel nærmest ikke nogen, som ikke er), men dagens resultat bør kun spille meget lidt ind imo.

                            Comment


                              #44
                              Ikke overraskende. Vi mangler fire-fem stamspillere, og vores to angribere.. Ikke overraskende at vi ikke scorer i dag. Muligheden havde måske værer der, hvis Festersen eller AK havde været på holdet.. Men når det er sagt, så er en ny angriber et MUST! De to førnævnte er ingen garanti for mål.

                              Jeg kalder den nu, hvis vi ikke henter en angriber som min. kan score 6 mål i de kommende kampe. Så rykker vi ned.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Nu er det jo heller ikke den startopstilling, der skal redde os i superligaen, men derimod startopstillingen til en træningskamp to uger inde i opstarten, hvor man kan prøve ting og spillere af, og også kan tage hensyn og ingen chancer med den enkeltes spillers behov. På træningslejren kan vi formentligt begynde at lægge noget i startopstillingen. Ikke nu.
                                Hvor mange markante forstærkninger er der i truppen, som ikke var med i dag?
                                Ikke ret mange i mine øjne ... 1 måske 2?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X