Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Nykøbing FC. (22-01-17 Træningskamp)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Slut... ender 4-1...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      AK og Fester fik reddet sig en ekstra livline, men vi burde vel have lavet et par flere kasser i dag?
      Jeg så ikke kampen og ved ikke hvem Nykøbing stillede med, men det hold vi stillede med i 1. halvleg var vel tæt på at være så langt fra vores start11 som vi kan komme med nuværende trup. Hvis de stillede med tæt på deres bedste er det nærmest forventeligt med et lille overtag til dem. Større forskel tror jeg ikke der er mellem bunden af superligaen og 1.division.

      I bund og grund tror jeg ikke man skal læse for meget i de to første træningskampe. Hverken resultatet eller hvem der spiller (hvor). Det handler vist bare om at give så mange som muligt tid i kamp. De næste to træningskampe er nok en anden historie.
      Last edited by Agbre; 22-01-2017, 13:58.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Izunna og Makrini skal vel konkurrere om samme plads, glem nu ikke, at Makrini er spærret i hver tredje kamp..
        Hvis de konkurrer om sammen plads som 6er så er det ikke nødvendigt for Izunna at komme til startplads fordi det kapløb kan han ikke vinde.
        Og som erstatning for El Mak hvis den er skadet eller har karantæne skulle man vel bedre sætte begge ind i forskellige halvlege.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Gryte og Mak dog markante skikkelser fra startellever! I det hele taget er resultaterne ikke så ringe endda, FCM havde stort besvær med Vendsyssel(2-2), og både Efb og FCN var også på hælene mod fredericia og helsingør (1-2) og (0-1). Vi har vundet begge komfortabelt og fortjent! Rart at AK og Fester fik scoret i dag, meget tiltrængt!

          Comment


            #50
            En kort opsummering herfra.

            1. Halvleg er der ikke rigtigt noget godt at sige om... Nykøbings mål kom efter et fejl udspark fra gryteburst, og efterfølgende bliver der ikke clearet ordentligt. Fint mål af Lund. Ellers en meget rodede halvleg .

            2. Halvleg så langt bedre ud. Hurtigt spil, og en masse småspil foran modstanders mål, som set så mange gange før. Jeg vil fremhæve specielt Buss på hb. Han så rigtig god ud.
            Tingaer, var god til at komme med frem. Barret på vb, så fornuftigt ud. Og så var det fint at få gang i festersen og ak.

            Comment


              #51
              Nogle få ord fra mig om kampen. første halveg var noget rod. Vi fik ikke sat Lønfeldt og Jonas Hansen i spil. Oliver Lund gjorde det fint. Greve hædeligt og Mak gjorde sig spilbar. Resten var lidt la la. Der var optakt til en del fra Yao men det blev aldrig rigtigt til noget. Fin kasse af OL.

              I anden halveg blev spillet bedre. God lyd på Tverskov. Tingager spillede fint. Nana gjorde det ok og pressede bedre end resten. Flot indlæg fra Buus (tror jeg at det var) da AK scorede det sidste mål. Men AK og Fester får slet ikke nok ud af det. Joan virkede lidt små doven, mens JBL gjorde det godt.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                En kort opsummering herfra.

                1. Halvleg er der ikke rigtigt noget godt at sige om... Nykøbings mål kom efter et fejl udspark fra gryteburst, og efterfølgende bliver der ikke clearet ordentligt. Fint mål af Lund. Ellers en meget rodede halvleg .

                2. Halvleg så langt bedre ud. Hurtigt spil, og en masse småspil foran modstanders mål, som set så mange gange før. Jeg vil fremhæve specielt Buss på hb. Han så rigtig god ud.
                Tingaer, var god til at komme med frem. Barret på vb, så fornuftigt ud. Og så var det fint at få gang i festersen og ak.
                Tak for info; lyder spændende med Buus. Hvis Ryan går i stykker, så kan vi måske håbe på noget der.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                  En kort opsummering herfra.

                  1. Halvleg er der ikke rigtigt noget godt at sige om... Nykøbings mål kom efter et fejl udspark fra gryteburst, og efterfølgende bliver der ikke clearet ordentligt. Fint mål af Lund. Ellers en meget rodede halvleg .

                  2. Halvleg så langt bedre ud. Hurtigt spil, og en masse småspil foran modstanders mål, som set så mange gange før. Jeg vil fremhæve specielt Buss på hb. Han så rigtig god ud.
                  Tingaer, var god til at komme med frem. Barret på vb, så fornuftigt ud. Og så var det fint at få gang i festersen og ak.
                  tak

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Tak for info; lyder spændende med Buus. Hvis Ryan går i stykker, så kan vi måske håbe på noget der.
                    Han lyder spændende ja. Men mon dog at han er klar til den store scene endnu?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Tak for info; lyder spændende med Buus. Hvis Ryan går i stykker, så kan vi måske håbe på noget der.
                      Arh mon dog...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Nogle få ord fra mig om kampen. første halveg var noget rod. Vi fik ikke sat Lønfeldt og Jonas Hansen i spil. Oliver Lund gjorde det fint. Greve hædeligt og Mak gjorde sig spilbar. Resten var lidt la la. Der var optakt til en del fra Yao men det blev aldrig rigtigt til noget. Fin kasse af OL.

                        I anden halveg blev spillet bedre. God lyd på Tverskov. Tingager spillede fint. Nana gjorde det ok og pressede bedre end resten. Flot indlæg fra Buus (tror jeg at det var) da AK scorede det sidste mål. Men AK og Fester får slet ikke nok ud af det. Joan virkede lidt små doven, mens JBL gjorde det godt.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Nogle få ord fra mig om kampen. første halveg var noget rod. Vi fik ikke sat Lønfeldt og Jonas Hansen i spil. Oliver Lund gjorde det fint. Greve hædeligt og Mak gjorde sig spilbar. Resten var lidt la la. Der var optakt til en del fra Yao men det blev aldrig rigtigt til noget. Fin kasse af OL.

                          I anden halveg blev spillet bedre. God lyd på Tverskov. Tingager spillede fint. Nana gjorde det ok og pressede bedre end resten. Flot indlæg fra Buus (tror jeg at det var) da AK scorede det sidste mål. Men AK og Fester får slet ikke nok ud af det. Joan virkede lidt små doven, mens JBL gjorde det godt.
                          Jeg synes også Buus gjorde det ret fint mod Roskilde.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg synes også Buus gjorde det ret fint mod Roskilde.
                            Hans alder taget i btragtning så så han virkelig interessant ud. Nuvel det var kun et hold fra 1 div. Men alligevel
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment

                            Working...
                            X