Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Nykøbing FC. (22-01-17 Træningskamp)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - Nykøbing FC. (22-01-17 Træningskamp)

    Er der nogen som skal ned og se kampen i morgen, som kan dele lidt informationer med os andre?

    Jeg kan se at Diarra ikke længere er hos Nykøbing, så det bliver ikke til et gensyn med ham.

    #2
    Mon ikke at han er free agent pt. Jeg har tjekket hans wiki og der står ingenting..

    Jeg ser også frem til lidt opdatering hvis muligt

    Comment


      #3
      Jeg er med på en 'kikker' på updates.

      Opst. bliver i 1. halvleg

      Grytebust
      OL KEP Joao Christian Sørensen
      Greve ElMak Izu Yao
      Jonas Hansen Oliver Lønfelt

      2. halvleg

      Falke
      Buus Tverskov Tingager JBL
      Joan Nana Thrane Jönsson
      AK Fester

      Øvelsen i dag ud på direkte spil i 1. halvleg hvor Yao skal udfordre på vk og Greve skal trække ind fra hk og blive ne slags 10er

      2. halvleg bliver med mange flere pasninger og mere kontrolleret

      Edit: Momo fik helt enkelt ikke forlænget med NFC da hans ½års aftale udløb
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg er med på en 'kikker' på updates.

        Opst. bliver i 1. halvleg

        Grytebust
        OL KEP Joao Christian Sørensen
        Greve ElMak Izu Yao
        Jonas Hansen Oliver Lønfelt

        2. halvleg

        Falke
        Buus Tverskov Tingager JBL
        Joan Nana Thrane Jönsson
        AK Fester

        Øvelsen i dag ud på direkte spil i 1. halvleg hvor Yao skal udfordre på vk og Greve skal trække ind fra hk og blive ne slags 10er

        2. halvleg bliver med mange flere pasninger og mere kontrolleret

        Edit: Momo fik helt enkelt ikke forlænget med NFC da hans ½års aftale udløb
        Thomas Christensens gigantindkøb kunne så heller ikke bruges i 1. division? (eller ville han være for dyr?)
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Thomas Christensens gigantindkøb kunne så heller ikke bruges i 1. division? (eller ville han være for dyr?)
          Vis du tænker på momo så fik han næsten ingen spilletid på Falster.. så det var nok et fravalg..

          Comment


            #6
            Han var et PH indkøb...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Thomas Christensens gigantindkøb kunne så heller ikke bruges i 1. division? (eller ville han være for dyr?)
              Husker dag stadig en vis begejstring har på forum da vi hentede ham ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Han var et PH indkøb...
                Nej,ikke i virkeligheden. Det har været fremme at det var TC der havde kontakter i det franske der stod for de to fejlkøb - men jo, PK var tiltrådt på det tidspunkt, men havde ingen indflydelse på de to indkøb - måske dog noget med kontraktudformning,det ved jeg ikke. Den "geniale" scouting stod Thomas Christensen for. Tæ.nker nogle gange på det når jeg læser Football Leaks
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Nej,ikke i virkeligheden. Det har været fremme at det var TC der havde kontakter i det franske der stod for de to fejlkøb - men jo, PK var tiltrådt på det tidspunkt, men havde ingen indflydelse på de to indkøb - måske dog noget med kontraktudformning,det ved jeg ikke. Den "geniale" scouting stod Thomas Christensen for. Tæ.nker nogle gange på det når jeg læser Football Leaks
                  Var det nu ikke Erik Larsens scouting der gav os Momo og CNK
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Nej,ikke i virkeligheden. Det har været fremme at det var TC der havde kontakter i det franske der stod for de to fejlkøb - men jo, PK var tiltrådt på det tidspunkt, men havde ingen indflydelse på de to indkøb - måske dog noget med kontraktudformning,det ved jeg ikke. Den "geniale" scouting stod Thomas Christensen for. Tæ.nker nogle gange på det når jeg læser Football Leaks
                    Okay, den har jeg misset... men grimt var det i hvert fald...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Okay, den har jeg misset... men grimt var det i hvert fald...
                      ok, så Jønne tilbage på kant? En straf fordi han scorede, og ellers spillede bedre end vant, eller hvad??

                      Comment


                        #12
                        Odense_Boldklub ‏@Odense_Boldklub 2 min.2 minutter siden




                        15. Rodet træningskamp indtil videre. Ikke de store muligheder. #obdk #OBNFC


                        Comment


                          #13
                          Izunna og Mak centralt, og foreløbigt samme melding som i fredags, rodet indtil videre, tja...

                          Comment


                            #14
                            Så kom OB bagud

                            Comment


                              #15
                              Leif Rasmussen ‏@offenbax 19 sek.for 19 sekunder siden




                              1-0 til Nykøbing efter flot flugter efter 25 minutter.#sportfyn

                              Comment

                              Working...
                              X