Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Roskilde-OB (Træningskamp)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Ja det er da JHs skyld at han får en fiber ik
    Det er da i den grad hans skyld, hvis han har hentet en kronisk skadet spiller, hvilket meget tyder på, at han har.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #47
      Jeg har ikke så meget at tilføje ift. hvad JMJ og Danhans har nævnt her, samt hvad KN har sagt her: http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-efter-roskilde.aspx, så jeg vil holde det kort:

      Nu skal man passe på med at konkludere for meget ud fra den første træningskamp, hvor hele holdet skiftes ud i pausen, men... Som Danhans fremhæver så var vores angribere ret anonyme, og det er jo desværre fordi vi ikke formår at sætte dem i scene. Det forsvandt ikke lige af sig selv i løbet af pausen, det problem. Specielt i første halvleg, med Makrini og Izunna på midten, var vores opspil meget omstændeligt (og langsomt), men det har vi jo også set før.

      Det så spændende ud med Ryan de 9-10 minutter han nåede at spille. God energi, og nåede på den tid at komme med to rigtigt gode raids, og virkede generelt ærgerrig. Der lignede han i hvert fald en, der gerne ville vise sig frem og ikke manglede motivation. Så kan man jo bare håbe på, at de fangede fiberen i opløbet, så han ikke er ude i længere tid, men måske allerede kan være med næste weekend imod Helsingborg.
      Last edited by bernz; 20-01-2017, 23:54.
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Altså hvis man køber en spiller som der er stor risiko for bliver skadet, så har man da en andel i at man efterfølgende har en skadet spiller ... ik`.
        Den her er både til dig og Chris. Når en spiller har været ude længe kommer de her små skader hurtigt. Giv det lige tid selvom i gerne vil gribe en hver given mulighed for at jagte JH
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #49
          Jeg har lagt lidt billeder op på Facebook, med kommentarer til kampen ved hvert enkelt billede.

          https://www.facebook.com/media/set/?...1904529&type=3

          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Den her er både til dig og Chris. Når en spiller har været ude længe kommer de her små skader hurtigt. Giv det lige tid selvom i gerne vil gribe en hver given mulighed for at jagte JH
            Altså nu KAN du jo heller ikke tage fejl, jævnfør debatten om top 6 ... det gør det lidt svært at debattere med dig :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Den her er både til dig og Chris. Når en spiller har været ude længe kommer de her små skader hurtigt. Giv det lige tid selvom i gerne vil gribe en hver given mulighed for at jagte JH
              Men er du enig i, at man har fejlet som sportsdirektør, hvis man henter en kronisk skadet spiller, som allerede havde et ry for at være skadet, før man hentede ham?

              Det her handler om sandsynligheder, og nu er det jo faktisk det lår, som er det kroniske problem, som han, efter sølle 10 minutter blev skadet i. Igen.

              De lange skadesperioder plejer at være et advarselsblink for de fleste sportslige ledelser, og det er min påstand, at hvis Laursen ikke havde de problemer, han har, og har haft, så var han aldrig havnet i hverken Esbjerg eller OB. Så var han i Brøndby eller Midtjylland. Dit og andres helt store problem er, at du og andre tror, at ting på magisk vis nulstilles, når man kommer til OB.

              At Ryans ry for skader simpelthen bare er slettet fra CVet, og at al den snak som både klubfolk, journalister og fans over Vest på bedriver, det bare er "snak" og at et nyt sted nærmest er garanti for, at hans skrøbelige lår holder.

              Første hug. Bum. Og efter sølle 10 minutter.

              I øvrigt så er det meget let at angribe JH, netop fordi stort set samtlige af hans handler falder igennem på den ene eller den anden måde. Påstand: KEP er væk til sommer. Og til sommer skal vi ud efter en ny venstre back. Farvel til Jönsson. Og Izunna. Og alle de andre med det spillemæssige CV i orden, men som bare er hentet på det forkerte tidspunkt i deres karriere eller som bare ikke passer sammen med de andre.

              Og før du så atter skriver "Giv det tid", som er alle "optimisters" belejlige narresut, så skulle du måske tjekke lidt op på, hvor meget "pessimisterne" på forhånd har kunnet "forudsige" før sæsonen i det hele taget er gået i gang.

              Giv det tid... Du skal nok, igen, tage fejl. Sandsynligheden taler for, at Ryans skadesproblemer fortsætter i OB. Og endda endnu mere, når han skal rende rundt på hårde kunststofsbaner, særskilt den i Ådalen, eller når vores "facilitets udfordringer" sender truppen på øh, græs ved Dyrskuen.

              Sandsynligheden taler for, at dit "Giv det tid" falder til jorden.

              Fordi det altid er en risiko at hente spillere med notoriske skadesproblemer. Nogle af dem, der har snakket om Ryan lader nærmest som om, at de ikke eksisterer.

              Det er da et stort håb for mig, at han bliver til noget, men du kan da overhovedet ikke bebrejde os, der er skeptiske overfor en hver handel vores ledelse foretager sig i disse dage. Alting nulstilles ikke, bare fordi der har været pause.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #52
                At hente en spiller med fyldig skadeshistorik vil altid være et sats. Hvis GF henter Leon Andreasen hjem og han bliver skadet efter halvanden kamp, så kan det umuligt komme bag på nogen. Den slags signinger er altid hug-og-håb.

                Håb er præcis hvad jeg har vedr. Johnson. Håb om at dette er en enlig svale i OB-regi og han kan putte skaderne i fortidsskuffen en gang for alle.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Men er du enig i, at man har fejlet som sportsdirektør, hvis man henter en kronisk skadet spiller, som allerede havde et ry for at være skadet, før man hentede ham?

                  Det her handler om sandsynligheder, og nu er det jo faktisk det lår, som er det kroniske problem, som han, efter sølle 10 minutter blev skadet i. Igen.

                  De lange skadesperioder plejer at være et advarselsblink for de fleste sportslige ledelser, og det er min påstand, at hvis Laursen ikke havde de problemer, han har, og har haft, så var han aldrig havnet i hverken Esbjerg eller OB. Så var han i Brøndby eller Midtjylland. Dit og andres helt store problem er, at du og andre tror, at ting på magisk vis nulstilles, når man kommer til OB.

                  At Ryans ry for skader simpelthen bare er slettet fra CVet, og at al den snak som både klubfolk, journalister og fans over Vest på bedriver, det bare er "snak" og at et nyt sted nærmest er garanti for, at hans skrøbelige lår holder.

                  Første hug. Bum. Og efter sølle 10 minutter.

                  I øvrigt så er det meget let at angribe JH, netop fordi stort set samtlige af hans handler falder igennem på den ene eller den anden måde. Påstand: KEP er væk til sommer. Og til sommer skal vi ud efter en ny venstre back. Farvel til Jönsson. Og Izunna. Og alle de andre med det spillemæssige CV i orden, men som bare er hentet på det forkerte tidspunkt i deres karriere eller som bare ikke passer sammen med de andre.

                  Og før du så atter skriver "Giv det tid", som er alle "optimisters" belejlige narresut, så skulle du måske tjekke lidt op på, hvor meget "pessimisterne" på forhånd har kunnet "forudsige" før sæsonen i det hele taget er gået i gang.

                  Giv det tid... Du skal nok, igen, tage fejl. Sandsynligheden taler for, at Ryans skadesproblemer fortsætter i OB. Og endda endnu mere, når han skal rende rundt på hårde kunststofsbaner, særskilt den i Ådalen, eller når vores "facilitets udfordringer" sender truppen på øh, græs ved Dyrskuen.

                  Sandsynligheden taler for, at dit "Giv det tid" falder til jorden.

                  Fordi det altid er en risiko at hente spillere med notoriske skadesproblemer. Nogle af dem, der har snakket om Ryan lader nærmest som om, at de ikke eksisterer.

                  Det er da et stort håb for mig, at han bliver til noget, men du kan da overhovedet ikke bebrejde os, der er skeptiske overfor en hver handel vores ledelse foretager sig i disse dage. Alting nulstilles ikke, bare fordi der har været pause.

                  MvH ChrisOB
                  Det du beskriver der, falder vel egentlig tilbage på en uduelig træner der for det første er inde over alle handler i truppen. Og som fejler på snart sagt alle parametre mht at få truppen til at præstere på et acceptabelt niveau. Vi har haft en træner i 1 1/2 år der slet ikke formår at få holdet til at vinde kampe. Han har indført en dødkedelig spillestil, hvor bolden bliver skubbet rundt i 4 back kæden uden nogen form for bevægelse.
                  Jeg er ved at være træt af ingen udvikling i min klub, og hvis Kent ikke viser noget mandsmod og får holdet til at levere varen i foråret må han væk senest til sommer.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    At hente en spiller med fyldig skadeshistorik vil altid være et sats. Hvis GF henter Leon Andreasen hjem og han bliver skadet efter halvanden kamp, så kan det umuligt komme bag på nogen. Den slags signinger er altid hug-og-håb.

                    Håb er præcis hvad jeg har vedr. Johnson. Håb om at dette er en enlig svale i OB-regi og han kan putte skaderne i fortidsskuffen en gang for alle.

                    MvT
                    Jeg har samme håb, men igen jeg synes ikke man kan bebrejde nogen, der tvivler på det håb, når manden ikke engang kan holde 10 minutter i årets første træningskamp.

                    Så bliver man sgu nervøs for endnu en omgang "katten i sækken", som vi har haft ALT for mange af under den nuværende ledelse.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det du beskriver der, falder vel egentlig tilbage på en uduelig træner der for det første er inde over alle handler i truppen. Og som fejler på snart sagt alle parametre mht at få truppen til at præstere på et acceptabelt niveau. Vi har haft en træner i 1 1/2 år der slet ikke formår at få holdet til at vinde kampe. Han har indført en dødkedelig spillestil, hvor bolden bliver skubbet rundt i 4 back kæden uden nogen form for bevægelse.
                      Jeg er ved at være træt af ingen udvikling i min klub, og hvis Kent ikke viser noget mandsmod og får holdet til at levere varen i foråret må han væk senest til sommer.
                      Vi bliver aldrig enige om, at det kun er træneren, den er gal med. Jeg vil ha begge væk, fordi JH hentede stadig missere, før Kent kom til, og da Kent er ansat af JH, og JH både har det overordnede ansvar for ALLE handler og kan overrule sin træners anbefalinger, såsom at skrive kontrakt med en notorisk skadet spiller. Det kaldes ledelse.

                      Kent er ikke manager. Han er inde over handlerne, men en sportsdirektør har det forkromede overblik over transfer og de værdier som klubben angiveligt skal stå for, og er derfor ham, der står på mål for om trænerens anbefalinger er noget værd.

                      Man kan også vende den om. Skal JH ikke fyres for ikke forlængst at ha anbefalet en fyring af Kent til bestyrelsen?

                      Så nej, alt det jeg skriver falder IKKE udelukkende tilbage på en uduelig træner. Det falder OGSÅ tilbage på den sportslige ledelse, og i særdeleshed manden der har det daglige og overordnede ansvar for enhver sportslig udvikling i en fodboldklub (og som af bestyrelsen har et mandat til at forlange en bestemt spillestil af træneren - uden at give ham ressourcer til at opnå den dødsens kedsommelige spillestil)

                      Hvis Kent skal væk, og det skal han, så skal JH også med. De er jo ren Knold og Tot. Gøg og Gokke. De er en pakkeløsning.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Jeg har samme håb, men igen jeg synes ikke man kan bebrejde nogen, der tvivler på det håb, når manden ikke engang kan holde 10 minutter i årets første træningskamp.

                        Så bliver man sgu nervøs for endnu en omgang "katten i sækken", som vi har haft ALT for mange af under den nuværende ledelse.

                        MvH ChrisOB
                        Jo jo, men det gælder kun klubbens overlevelse, så giv nu bare tid... Når vi så har givet tid, så forsvinder muligheden for flere skader jo, det ved alle, spørg bare i EfB, og de vil kunne fortælle dig hvordan Ryan holdt op med at blive skadet............ eller, vent nu lige lidt... :-/
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Det er jo det, at et hold der er så nedrykningstruet og som er så svingende og mangler mindst den kreative fremadrettede SKAL bruge hver en krone nu og her på spillere, der kan forstærke fra dag 1. Det har eg skrevet jeg ved ikke hvor mange gange. Derfor er det rent dumpet i den nuværende situation at købe Ryan MED MINDRE der købes yderligere mindst en klassespiller og ja nok to (også angriber).
                          Det er ikke tiden at fedte med pengene. Selv små investeringer kan vise sig tabt i 1.division.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Jo jo, men det gælder kun klubbens overlevelse, så giv nu bare tid... Når vi så har givet tid, så forsvinder muligheden for flere skader jo, det ved alle, spørg bare i EfB, og de vil kunne fortælle dig hvordan Ryan holdt op med at blive skadet............ eller, vent nu lige lidt... :-/
                            Jamen nu er han jo i OB, og som vi alle ved, så forsvinder alle spilleres tidligere problemer jo, så snart man betræder, øh, græsset i Ådalen og på Dyrskuen.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Det er jo det, at et hold der er så nedrykningstruet og som er så svingende og mangler mindst den kreative fremadrettede SKAL bruge hver en krone nu og her på spillere, der kan forstærke fra dag 1. Det har eg skrevet jeg ved ikke hvor mange gange. Derfor er det rent dumpet i den nuværende situation at købe Ryan MED MINDRE der købes yderligere mindst en klassespiller og ja nok to (også angriber).
                              Det er ikke tiden at fedte med pengene. Selv små investeringer kan vise sig tabt i 1.division.
                              Ja det er vigtigt at købe spillere som kan gå direkte ind og forstærke holdet, i den offensive del. Men med Ryan er det jo en langsigtet investering, som stille og roligt skal bygges op til holdet, da vi jo lige på den position har rigeligt med kompetente afløsere som kan spille der.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Ja det er vigtigt at købe spillere som kan gå direkte ind og forstærke holdet, i den offensive del. Men med Ryan er det jo en langsigtet investering, som stille og roligt skal bygges op til holdet, da vi jo lige på den position har rigeligt med kompetente afløsere som kan spille der.
                                Jeg ved ikke med dig, men jeg synes ikke de spillere vi har til den back har været særligt kompetente. Den ene bør slet ikke spille back, den anden har ikke klasse til at gøre OB til mere end nummer næst sidst.

                                Jeg har i øvrigt på fornemmelsen, at den såkaldte langsigtede investering, bliver én man enten kommer til at vente længe på at give afkast, eller også får man intet før den bliver sendt videre til nogle andre "suckers"

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X