Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Roskilde-OB (Træningskamp)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Roskilde-OB (Træningskamp)

    Nu når vi spiller den første kamp i 2017 i morgen vil jeg spørge om der er nogen der dækker kampen fra Roskilde?
    siden 1887

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Nu når vi spiller den første kamp i 2017 i morgen vil jeg spørge om der er nogen der dækker kampen fra Roskilde?
    Nogen hardcore, der skal med og se den? Vil gerne følge trop så.

    Comment


      #3
      1. halvleg

      Michael Falkesgaard – Jacob Buus, Kenneth Emil Petersen, Oliver Lund, Joao Pereira – Christian Sørensen, Izunna Uzochukwu, Mohamed El-Makrini, Mathias Greve – Anders K. Jacobsen, Rasmus Jönsson.

      2. halvleg

      Sten Grytebust – Ryan Johnson Laursen, Frederik Tingager, Jeppe Tverskov, Jacob Barrett – Joan Simun Edmundsson, Nana Welbeck, Mathias Thrane, Jonas Hansen – Yao Dieudonne, Rasmus Festersen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Nogen hardcore, der skal med og se den? Vil gerne følge trop så.
        Jeg kan ikke nå til Roskilde kl. 13 på en fredag, men jeg tager til Helsingborg næste lørdag.

        Comment


          #5
          Christian Sørensen kan da snart lige så godt få en kontrakt til sommer..

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg kan ikke nå til Roskilde kl. 13 på en fredag, men jeg tager til Helsingborg næste lørdag.
            Ok, bor i Hillerød, så såå langt er der heller ikke for mig, heller ikke til Helsingborg btw, bare lidt nederen at stå der ene mand.. Ja, Helsingborg næste lørdag er også super for mig, kunne være sjovt med et lille heppekor:)

            Comment


              #7
              Kunne de opstillinger tyde på at Tingager og JBL står foran KEP og Pereira i forsvaret? Jeg håber, men tvivler.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                Kunne de opstillinger tyde på at Tingager og JBL står foran KEP og Pereira i forsvaret? Jeg håber, men tvivler.
                Tror bare at de mixer det hele lidt. Ellers satte de nok ikke Izu og Makrini sammen hellere

                Comment


                  #9
                  Det kan nemt være jeg ligger for meget i det. Jeg forestiller mig at der med ny mand i forsvaret skal arbejdes på nogle relationer. Resten ser meget blandet ud, men de bagerste 5 i den ene opstilling ligner alle spillere til en startellever

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                    Det kan nemt være jeg ligger for meget i det. Jeg forestiller mig at der med ny mand i forsvaret skal arbejdes på nogle relationer. Resten ser meget blandet ud, men de bagerste 5 i den ene opstilling ligner alle spillere til en startellever
                    Regner med at tage derud. Nogen der ved hvor den spilles?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Regner med at tage derud. Nogen der ved hvor den spilles?
                      På kunstgræsbanen lige ved siden af Roskilde Stadion.. Giv gerne et fornuftigt referet

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        1. halvleg

                        Michael Falkesgaard – Jacob Buus, Kenneth Emil Petersen, Oliver Lund, Joao Pereira – Christian Sørensen, Izunna Uzochukwu, Mohamed El-Makrini, Mathias Greve – Anders K. Jacobsen, Rasmus Jönsson.

                        2. halvleg

                        Sten Grytebust – Ryan Johnson Laursen, Frederik Tingager, Jeppe Tverskov, Jacob Barrett – Joan Simun Edmundsson, Nana Welbeck, Mathias Thrane, Jonas Hansen – Yao Dieudonne, Rasmus Festersen.
                        Christian Sørensen brrr, han kunne ikke komme på et hold i 1. div og måtte så rykke til Island, på et hold som ikke er i top 10 deroppe.
                        Det ville være spild at bruge en plads på ham.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Mon ikke OB opdatere fra deres Twitter profil. Det plejer de at gøre under trænings kampene også :)

                          Comment


                            #14
                            Jeg er på vej derud. Vil gerne smide et par billeder usw. på Twitter: @RBerntsen.

                            Tror OB opdaterer lidt derfra. Fyens plejer også at være der.
                            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                            Comment


                              #15
                              Vi er også et par stykker der tager ind og ser kampen.

                              Comment

                              Working...
                              X