Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er måske ikke nok til at køre den helt store Breaking News, men vi kan da fortælle, at OB har modtaget et bud på Casper Nielsen.

    http://obstruktion.dk/ob-har-modtage...asper-nielsen/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Det er måske ikke nok til at køre den helt store Breaking News, men vi kan da fortælle, at OB har modtaget et bud på Casper Nielsen.

      http://obstruktion.dk/ob-har-modtage...asper-nielsen/
      If the price is right......

      Er han 5 mill værd?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        If the price is right......

        Er han 5 mill værd?
        Den dag Moses scorede mod OB kunne han næsten gå på vandet, husker ham som god ... holdt lidt øje med ham efterfølgende, p.g.a. landsholdet (håbet er der jo altid) men så ikke det helt store, jeg vil dog mene at han er lidt samme type som Casper Nielsen og med en betydeligt højere succesrate, dog løber han nok mindre/er mindre med i spillet.

        Moses for Casper ser JEG ikke som en svækkelse for jer ... det er dog LIDT overfladisk med vandmanden.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          If the price is right......

          Er han 5 mill værd?
          I så fald er det bedre at beholde ham i kommende sæson.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            I så fald er det bedre at beholde ham i kommende sæson.
            Hvis buddet er under? Kunne umiddelbart godt nøjes med 4,5 mill hvis det gør at vi har råd til at afvise lave bud på Tverskov.
            Selvom vi har solgt for 16-17 mill i år er der nok budgetteret med lidt i sommervinduet også..

            Syntes Casper har været god. Men mener han langt fra er uerstattelig. Også med vores økonomiske formåen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Den dag Moses scorede mod OB kunne han næsten gå på vandet, husker ham som god ... holdt lidt øje med ham efterfølgende, p.g.a. landsholdet (håbet er der jo altid) men så ikke det helt store, jeg vil dog mene at han er lidt samme type som Casper Nielsen og med en betydeligt højere succesrate, dog løber han nok mindre/er mindre med i spillet.

              Moses for Casper ser JEG ikke som en svækkelse for jer ... det er dog LIDT overfladisk med vandmanden.
              Synes Moses er en anden type end Casper Nielsen.
              Han har mere fysisk og en væsentlig højere topfart. Teknisk mener jeg han er bedre og han arbejder også begge veje. Tror dog heller ikke at han løber samme antal meter som Casper.
              Derudover ligner han en bedre afslutter, hvilket dog ikke siger så meget.
              Moses har et bedre udgangspunkt end Casper, nu skal vi bare hjælpe ham med at forløse det.
              Hvis vi kan få 5 mio for Casper, så synes jeg det er et fint salg.

              Comment


                5?! Sælg!!!!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  5?! Sælg!!!!!
                  Var bare et gæt/spørgsmål fra min side... Der er ingen rygter omkring pris. Men kan ikke forestille mig det er mindre hvis vi sælger

                  Comment


                    Jeg syntes mere og mere man får en fornemmelse af hvor svært JHs job kan være. De fleste af de spillere, vi allerhelst vil beholde. Lader til ikke at ville snakke undervejs i sæsonen, og trækker tiden. Så er det også lidt svært

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Jeg syntes mere og mere man får en fornemmelse af hvor svært JHs job kan være. De fleste af de spillere, vi allerhelst vil beholde. Lader til ikke at ville snakke undervejs i sæsonen, og trækker tiden. Så er det også lidt svært
                      Vi vil altid skulle være en sælgende klub. Sådan er det. Og de fleste begynder at kigge sig om med 12 måneder tilbage af kontrakten. Specielt efter en god sæson.. Kunsten for JH og det jeg vil bedømme ham på er om han får lavet nogle store salg og nogle indkøb der slår til.

                      JH har et lønloft og hvis en spiller ikke vil forlænge inden for det er der jo ikke meget andet han kan gøre. Man kan måske begynde at forlænge noget tidligere med spillere hvis det er muligt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                        Synes Moses er en anden type end Casper Nielsen.
                        Han har mere fysisk og en væsentlig højere topfart. Teknisk mener jeg han er bedre og han arbejder også begge veje. Tror dog heller ikke at han løber samme antal meter som Casper.
                        Derudover ligner han en bedre afslutter, hvilket dog ikke siger så meget.
                        Moses har et bedre udgangspunkt end Casper, nu skal vi bare hjælpe ham med at forløse det.
                        Hvis vi kan få 5 mio for Casper, så synes jeg det er et fint salg.
                        Bedre teknik deraf en højere succesrate og umiddelbart ser det ud som at begge er meget aktive på banen og satser lidt på fart ... deraf samme type, men Opondo med bedre evner i alle facetter, måske bortset fra kilometerne.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          JH har sagt flere gange at Opondo er købt med rettidig omhu. Så spørgsmålet er nok om man overhovedet vil erstatte Casper hvis han sælges..
                          Så kan man vel godt tillade sig at sige at vi er en del svækket ift sidste sæson hvor Superligaens bedste målmand er erstattet af en fra U19 og en af vores absolut bedste sidste år erstattes af en talentfuld 21 årig der kommer med et efterslæb..
                          Kridtet lidt hårdt op men ikke helt skævt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Bedre teknik deraf en højere succesrate og umiddelbart ser det ud som at begge er meget aktive på banen og satser lidt på fart ... deraf samme type, men Opondo med bedre evner i alle facetter, måske bortset fra kilometerne.
                            Mon ikke at Blond nok skal få ham i form til at løbe 11-12 km i hver kamp

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Mon ikke at Blond nok skal få ham i form til at løbe 11-12 km i hver kamp
                              Mit kendskab til Opondo ER begrænset, så min vurdering skal også ses på den baggrund ... men han virker som en bedre spiller.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                JH har sagt flere gange at Opondo er købt med rettidig omhu. Så spørgsmålet er nok om man overhovedet vil erstatte Casper hvis han sælges..
                                Så kan man vel godt tillade sig at sige at vi er en del svækket ift sidste sæson hvor Superligaens bedste målmand er erstattet af en fra U19 og en af vores absolut bedste sidste år erstattes af en talentfuld 21 årig der kommer med et efterslæb..
                                Kridtet lidt hårdt op men ikke helt skævt
                                Du har ret - det ER kridtet ret hårdt op!

                                1) Hvem siger Oliver bliver starter? Måske Mandé gør, og Oliver blomstrer the fuck up, når Mandés kontrakt udløber.

                                2) Hvem siger vi ikke køber en erstatning for CN, hvis han sælges?

                                Comment

                                Working...
                                X