Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi mangler jo stadig forstærkninger der hvor vi er svageste. Ryan ser jegsom et godt køb, dog skulle han have være landet for 2½ år siden, i stedet for vores norske ven. Jeg mener stadig JH er an katastrofe. Han skal godt nok lande godt i den sidste del af vinduet for at jeg ændre det syn - ellers er jeg bange for at JH bringer OB i 1. division på samme vis som han kiksede i Horsens.
    JH er ikke den store succes nej. Men lad nu det ligge lige nu, det behøves vi ikke diskutere.

    Jeg synes bare, at det er gode navne, der bliver hentet ind. Unge, danske talenter, der har et potentiale, der kan og skal forløses.

    Det er lige præcis den slags sultne spillere vi mangler. Og noget af det, der har kendetegnet SønderjyskEs succes for eksempel.

    Men helt sikkert, vi skal da have noget offensivt ind også.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      JH er ikke den store succes nej. Men lad nu det ligge lige nu, det behøves vi ikke diskutere.

      Jeg synes bare, at det er gode navne, der bliver hentet ind. Unge, danske talenter, der har et potentiale, der kan og skal forløses.

      Det er lige præcis den slags sultne spillere vi mangler. Og noget af det, der har kendetegnet SønderjyskEs succes for eksempel.

      Men helt sikkert, vi skal da have noget offensivt ind også.
      Jeg er ikke uenig i din betragtning:), men ikke umiddelbart de positioner som haltede mest.. Alternativ til angrebet, samt hele venstresiden var vores største problem. Jønsson blev ved enkelte lejligheder forsøgt i angrebet, ikke af vellyst KNs side, men mere af nød. Han kom til de antal chancer der skal til, men formåede ikke at omsætte til mål. Hans positioneringsspil som angriber var dog langt over, hvad især AK har bidraget med i efterårssæsonen, så på den baggrund er han stadigvæk en spændende mulighed. Som kant er han defensivt for svag, offensivt en svingende størrelse fra anonym til brugbar i visse kampe. Helhedsindtrykket som kant er dog klart underkendt. Forhåbentligt kan en af Laursen/Desler forsøges på vb..., men så mangler vi stadigvæk minimum en offensiv tilgang til vk, meget gerne Kusk, og også gerne en decideret angriber.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=2868

        ikke ifølge superstats, gad vist hvilken kamp de har overset.. Hvis du remser de 24 op, så skal jeg nok følge det til dørs og give dem en røffel😂
        Jeg tror du har ret i det er 23, men vil så også sige at man overhovedet ikke kan regne med Superstats længere, desværre... Så muligheden for at de har lavet en smutter, den er bestemt tilstede...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg tror du har ret i det er 23, men vil så også sige at man overhovedet ikke kan regne med Superstats længere, desværre... Så muligheden for at de har lavet en smutter, den er bestemt tilstede...
          Det er 23 superliga kampe, men han har vist også spillet en enkelt i pokalen, hvilket bringer totalen op på 24

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=2868

            ikke ifølge superstats, gad vist hvilken kamp de har overset.. Hvis du remser de 24 op, så skal jeg nok følge det til dørs og give dem en røffel😂
            Han spillede hele kampen i Vensyssel som er den 24. Kamp så superstats tal er også rigtige da de kun er superligakampe .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Det er 23 superliga kampe, men han har vist også spillet en enkelt i pokalen, hvilket bringer totalen op på 24
              Det er rigtigt ja... så passer pengene...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Han spillede hele kampen i Vensyssel som er den 24. Kamp så superstats tal er også rigtige da de kun er superligakampe .
                Ok, så er vi vist enige igen😉 I forbindelse med de 5 kampe i forårssæsonen, så spillede han sammenlagt 120 min. fordelt på 1 min., 4 min., 11 min., 45 min. og 59 min. Deraf 59 min. i runde 20 og 45 min. i runde 23. Dertil spillede 2 gange indhop i 1. og 2. runde af sæsonen 16/17 på henholdsvis 22 og 11 min., efter sit langvarige skadesforløb og knæoperation. Reelt set er det vel mest rimeligt at dømme hans præstationer ud fra de 16 SL kampe+1 pokalkamp i efterårssæsonen, hvor der har været kontinuitet i hans optrædener på førsteholdet, og hvor fysikken har holdt til hele kampe, ikke så? Han har været fremragende i de aller fleste af disse IMO!

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Ifølge superstats spillede han 23 kampe i 2016, 18 i efterårssæsonen og 5 i forårssæsonen 15/16. De 5 i 15/16 med samlet 120 min spilletid. De i forårssæsonen kan da umuligt ligge til grundlag for en samlet vurdering, vor herre til hest.. De 5 var ganske rigtigt ikke superliganiveau værdigt.. En rimelig vurdering ville jo nok være at vurdere indeværende sæson, ellers må AK og Fester jo nærmest have været vores bedst spillende, synes du selv det? Edmundsson har overvejende været vores profil om nogen af markspillerne i efterårssæsonen. Han skal åbenbart som kant score og lægge op i hver kamp: , for at have spillet en godkendt kamp?? I så fald var Falk vist nok heller ikke bedre end det samme..
                  Nu er det jo engang sådan at vurderingen er afhængig af øjnene der ser . At du nedgør andres fodboldindsigt for efterfølgende at bruge " han skal åbenbart score og lægge op " retorikken fremmer måske ikke respekten for dit syn på Edmundsons præstationer . At du syntes han har spillet mere end 1/4 af kampene godt er jo dit syn på det , og ja det kan da godt være han har 6 gode og 4 dårlige kampe men imo er gennemsnittet af hans præstationer stadig ikke prangende men jeg har haft denne diskution før ( måske med dig ) da vi havde Schoop og Azer hvor jeg syntes det samme gjorde sig gældende nemlig at der var for få gode kampe og og gennemsnittet af deres formåen ikke var noget som flyttede OB .
                  Edmundson er trods alt 25 så han er jo ikke en grønskolling som udvikler sig voldsomt fremadrettet ,( det er dog set før at spillere udvikler sig i en senere alder)

                  Iøvrigt er det at score mål ikke ensbetydende med at man har spillet en god kamp , syntes ikke Joan spillede særligt godt da han scorede 2 mål mod AaB .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Så er det officielt med Casper Nielsen...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      Ok, så er vi vist enige igen😉 I forbindelse med de 5 kampe i forårssæsonen, så spillede han sammenlagt 120 min. fordelt på 1 min., 4 min., 11 min., 45 min. og 59 min. Deraf 59 min. i runde 20 og 45 min. i runde 23. Dertil spillede 2 gange indhop i 1. og 2. runde af sæsonen 16/17 på henholdsvis 22 og 11 min., efter sit langvarige skadesforløb og knæoperation. Reelt set er det vel mest rimeligt at dømme hans præstationer ud fra de 16 SL kampe+1 pokalkamp i efterårssæsonen, hvor der har været kontinuitet i hans optrædener på førsteholdet, og hvor fysikken har holdt til hele kampe, ikke så? Han har været fremragende i de aller fleste af disse IMO!
                      Vi kan jo trods alt kun vurdere ham ud fra den spilletid han har fået 24 kampe - 1590 min 66,25 min/ pr kamp .
                      Om et halvt år med x antal kampe mere kan vurderingen have rykket sig til det bedre .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Så er det officielt med Casper Nielsen...
                        Jeps :-) http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...sen-i-esbjerg/

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...r-kent-n-snak/
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Ok, så er vi vist enige igen I forbindelse med de 5 kampe i forårssæsonen, så spillede han sammenlagt 120 min. fordelt på 1 min., 4 min., 11 min., 45 min. og 59 min. Deraf 59 min. i runde 20 og 45 min. i runde 23. Dertil spillede 2 gange indhop i 1. og 2. runde af sæsonen 16/17 på henholdsvis 22 og 11 min., efter sit langvarige skadesforløb og knæoperation. Reelt set er det vel mest rimeligt at dømme hans præstationer ud fra de 16 SL kampe+1 pokalkamp i efterårssæsonen, hvor der har været kontinuitet i hans optrædener på førsteholdet, og hvor fysikken har holdt til hele kampe, ikke så? Han har været fremragende i de aller fleste af disse IMO!
                          Den eneste OBer der er tæt på at kan få prædikatet "fremragende i de aller fleste" det er imø Myse... Joan har bestemt været god i en del kampe, men kun fremragende i få, som jeg har set det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Midtbanespilleren er i øjeblikket i Dubai med det danske U21-landshold, hvor han tidligere onsdag scorede i testkampen mod Henan Jianye.

                            talent som presser på for at starte inde... måske ikke det jeg synes vi manglede

                            Comment


                              #59
                              http://www.ob.dk/artikel/casper-niel...ar-for-ob.aspx
                              Velkommen til!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg


                                talent som presser på for at starte inde... måske ikke det jeg synes vi manglede
                                + 1
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X