Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja til dels enig. Men vi fik sejren vi havde brug for - og fik scoret mål.....har svært ved at være rigtigt skuffet ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægAbsolut, men det piller bare lidt ved min personlige optimisme. som så generelt ikke er særligt stor hvad angår OB efterhånden :-)
Mest af alt glæder jeg mig nok bare over at jeg glæder mig til at se OB spille igen - for det var godt nok ved at være tungt i efteråret. Og at der igen har indfundet sig en tro på at vi faktisk kan vinde en kamp.
- og så har præstationerne været fine så det peger den rigtige vej.....det lysner, håber jeg....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægplus vi passere esbjerg og agf med en sejr.....så det kan udvikle sig til en ganske god runde for os. Men lad os lige få den sejr først
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægikke optimalt for os nej....men uanset vil vi med en sejr i morgen gå forbi efb og agf. Så det ændre det ikke påTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
FCN 3:2 foran. Der gør rigtigt ondt denne runde hvis vi ikke vinder i morgen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment