Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det var netop pga deres situation at jeg ikke nævnte dem. De får sgu ikke styr på deres sager i løbet af de næste 8 dage..
    Sheeeeeit, der er kun otte dage tilbage?!
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Sheeeeeit, der er kun otte dage tilbage?!
      Yep. JH skal nok til at double sine transfermarket timer på kontoret i denne uge så han rammer en god time om dagen...

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Yep. JH skal nok til at double sine transfermarket timer på kontoret i denne uge så han rammer en god time om dagen...
        Mon ikke han har en lang ønskeliste og den time for time får færre navne, så han må til at finde helt nye. Jeg tror det bliver svært uden mange penge. Og så bliver han igen et let offer for en agent - men mon dog ikke han er blevet lidt mindre modtagelig og lidt mindre naiv.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg slog på det "vandrør" jeg havde snakket med tidligere på sæsonen. Vi har stadig kig på den samme angriber (ham der spillede i Danmark, og nej, jeg ved ikke mere end det) som tidligere i vinduet. Om ikke andet betyder det da, at vi er på markedet.
          spillede eller spiller i DK? Ved du om vi snakker SL-niveau eller lavere
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg slog på det "vandrør" jeg havde snakket med tidligere på sæsonen. Vi har stadig kig på den samme angriber (ham der spillede i Danmark, og nej, jeg ved ikke mere end det) som tidligere i vinduet. Om ikke andet betyder det da, at vi er på markedet.
            Ved absolut ingenting, men har svært ved ikke at tænke Serge Deble.

            Så i går Viborg søgte en central midtbane, var der nogen der sagde Izunna for Deble

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Mon ikke han har en lang ønskeliste og den time for time får færre navne, så han må til at finde helt nye. Jeg tror det bliver svært uden mange penge. Og så bliver han igen et let offer for en agent - men mon dog ikke han er blevet lidt mindre modtagelig og lidt mindre naiv.
              Det ville være en fiasko hvis der ikke skete mere men har da forståelse for at det er svært at lande den rigtige kvalitet i et vinter vindue..
              Men han har jo allerede brugt ca 3 mill af transferbudgettet og har jo derved lavet sin prioritering i dette vindue... Prioriteringen har været at hente 2 spillere der stort set aldrig scorer mål til et hold der har svært ved at score mål. Han kunne have haft masser af transfer og løn krudt i lommen til denne sidste uge hvor en kreativ/målscorer skal findes.. Men Jesper Hansen har prioriteret anderledes.. Og han må jo tage straffen eller belønningen i Maj.. Ligesom vi andre skal pga 1 mands valg.
              Det er ikke sådan at jeg ikke kan forstå de 2 indkøb. En meget talentfuld HB og en U21 landsholdsspiller.. På papiret giver det meget god meningen.. Men er dette nok til at redde os fra afgrunden?
              Last edited by fmprOB; 24-01-2017, 08:14.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                spillede eller spiller i DK? Ved du om vi snakker SL-niveau eller lavere
                Tidligere har spillet i DK

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Ved absolut ingenting, men har svært ved ikke at tænke Serge Deble.

                  Så i går Viborg søgte en central midtbane, var der nogen der sagde Izunna for Deble
                  Rygterne går på at Deblé skulle være en primadonna. En Massango light. Ved ikke om det er det vi har brug for umiddelbart. Men som spiller kan jeg godt lide ham

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Ved absolut ingenting, men har svært ved ikke at tænke Serge Deble.

                    Så i går Viborg søgte en central midtbane, var der nogen der sagde Izunna for Deble
                    Hvilket også kunne være en fornuftig handel for begge parter , jeg tror den hårdeste mød at knække i det spil vil være Izunna's løn for jeg har en formodning at VFF ikke kan/vil smide samme høje løn som OB . Det kan selvfølgelig løses med at Izunna får en pose penge med fra OB .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tidligere har spillet i DK
                      som ikke gør det nu formoder jeg så 👍🏻 Preben Elkjær måske 🤔
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det ville være en fiasko hvis der ikke skete mere men har da forståelse for at det er svært at lande den rigtige kvalitet i et vinter vindue..
                        Men han har jo allerede brugt ca 3 mill af transferbudgettet og har jo derved lavet sin prioritering i dette vindue... Prioriteringen har været at hente 2 spillere der stort set aldrig scorer mål til et hold der har svært ved at score mål. Han kunne have haft masser af transfer og løn krudt i lommen til denne sidste uge hvor en kreativ/målscorer skal findes.. Men Jesper Hansen har prioriteret anderledes.. Og han må jo tage straffen eller belønningen i Maj.. Ligesom vi andre skal pga 1 mands valg.
                        Det er ikke sådan at jeg ikke kan forstå de 2 indkøb. En meget talentfuld HB og en U21 landsholdsspiller.. På papiret giver det meget god meningen.. Men er dette nok til at redde os fra afgrunden?
                        Jeg er enig med dig i at begge de nye spillere er ok indkøb, men jeg tror bestemt ikke de er nok til at redde os fra nedrykningsspil. Slet ikke. Det er stadig helt nødvendigt at få tilført en spiller, der virkelig rykker holdet. Sidst vi så en sådan var vel Spelmann.
                        Måske skal JH også tænke på anførerpotentiale. Det var noget overilet at indkøbe KEP og gøre ham til anfører fra dag1 . på et hold han ikke kendte. Det skal ikke ske igen, og jeg synes Festersen har kvaliteterne, men det må ikke betyde færre mål :-)

                        Jeg tror JH jagter en profil, men at det er svært at få dem til at ville spille for os, selv om også jeg tror der ikke skal så meget til før holdet kan præstere.
                        Vi mangler med andre ord REDNINGSMANDEN.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          som ikke gør det nu formoder jeg så  Preben Elkjær måske 樂
                          Der er sgu mange muligheder

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Jeg er enig med dig i at begge de nye spillere er ok indkøb, men jeg tror bestemt ikke de er nok til at redde os fra nedrykningsspil. Slet ikke. Det er stadig helt nødvendigt at få tilført en spiller, der virkelig rykker holdet. Sidst vi så en sådan var vel Spelmann.
                            Måske skal JH også tænke på anførerpotentiale. Det var noget overilet at indkøbe KEP og gøre ham til anfører fra dag1 . på et hold han ikke kendte. Det skal ikke ske igen, og jeg synes Festersen har kvaliteterne, men det må ikke betyde færre mål :-)

                            Jeg tror JH jagter en profil, men at det er svært at få dem til at ville spille for os, selv om også jeg tror der ikke skal så meget til før holdet kan præstere.
                            Vi mangler med andre ord REDNINGSMANDEN.
                            Ja det gør vi. Kunne vi bare finde den Kusk/Falk type ville jeg være glad. Sådan en kunne ændre holdet totalt

                            Comment


                              Vil gætte på Macena...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Vil gætte på Macena...
                                please no!!!!
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X