Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det var sgu da bare for at få noget røre i andedammen. Hvis ikke der ikke er nogen der nævner noget han kan bruge, så gør han det bare selv...
    Jeg er ikke supervild med negative generaliseringer ... hvis det var et rent tilfælde, at der blev nævnt en anden mørkhudet spiller ser jeg intet problem i det.
    Hvis det ikke var et tilfælde burde alle have et problem med det, al den stund at det er så hovedrystende dumt (det kræver ikke mere end at man kigger lidt rundt i ALLE store ligaer, for at finde ud af at det ikke forholder sig sådan) og xenofobisk at påstå det.
    Last edited by Entusiastens; 24-01-2017, 18:39.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      så man må ikke viderebringe et rygte om at manden kan have nogle nykker - FORDI han er mørkere i huden eller?
      Nej, du har ikke helt forstået det :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg er ikke supervild med negative generaliseringer ... hvis det var et rent tilfælde, at der blev nævnt en anden mørkhudet spiller ser jeg intet problem i det.
        Hvis det ikke var et tilfælde burde alle have et poblem med det, al den stund at det er så hovedrystende dumt (det kræver ikke mere end at man kigger lidt rundt i ALLE store ligaer, for at finde ud af at det ikke forholder sig sådan) og xenofobisk at påstå det.
        Du er da heller ikke mere skræmt af det end at du bragte "mørkeræd" på banen, uden du anede om det overhovedet havde noget med sagen at gøre denne gang...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Du er da heller ikke mere skræmt af det end at du bragte "mørkeræd" på banen, uden du anede om det overhovedet havde noget med sagen at gøre denne gang...
          Skræmt? ... nej hvorfor skulle jeg være det.
          Nå nok om det, jeg håber da at vi er enige om at hudfarve og temperament ikke korrelerer/kører parløb.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Nej, du har ikke helt forstået det :).
            Så tror jeg da jeg vil gentage hvad andre har sagt; hvorfor bringer du det så på banen? Der blev spekuleret i mandens mentalitet....hudfarven havde på intet tidspunkt noget at sige.....lige indtil du bringer det op......

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Så tror jeg da jeg vil gentage hvad andre har sagt; hvorfor bringer du det så på banen? Der blev spekuleret i mandens mentalitet....hudfarven havde på intet tidspunkt noget at sige.....lige indtil du bringer det op......
              Der blev tilfældigvis nævnt en anden spiller med mørk hud, derfor spurgte jeg da det unægteligt var påfaldende ...
              Men hvis vi to også er enige om, at der ingen sammenhæng er mellem temperament og hudfarve så er det jo super :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg er ikke supervild med negative generaliseringer ... hvis det var et rent tilfælde, at der blev nævnt en anden mørkhudet spiller ser jeg intet problem i det.
                Hvis det ikke var et tilfælde burde alle have et problem med det, al den stund at det er så hovedrystende dumt (det kræver ikke mere end at man kigger lidt rundt i ALLE store ligaer, for at finde ud af at det ikke forholder sig sådan) og xenofobisk at påstå det.
                Det var rent tilfælde fra min side da det var ordret fra min meget pålidlige kilde...

                Mon ikke at Massango blev nævnt som reference pga den sag der kører med ham nu. Men vil gerne indrømme at jeg ikke fik fortalt hvad "Massango light" egentlig indeholdte. Men den er altså god nok. Han skulle have det hængende over sig i fodboldverden. Men det er da muligt at det kunne ændre sig i en større klub som OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Skræmt? ... nej hvorfor skulle jeg være det.
                  Nå nok om det, jeg håber da at vi er enige om at hudfarve og temperament ikke korrelerer/kører parløb.
                  Fordi du lige sagde du ikke var super vild med negative generaliseringer... trods du lige inden da havde kastet et negativt kort overfor nogen hvor du ikke aner om det overhovedet har noget med "den farlige mørke hudfarve at gøre" som du formulerede det...
                  Det kan jeg ikke svare på, da jeg ikke ved det... men jeg kunne da godt forestille mig der kunne være forskel på forskellige racers temperament, om det så er nogen med en mørkere hudfarve, en lysere, eller folk med en mere rødlig samt rødt hår, så kunne jeg da godt forestille mig vi er forskellige... men jeg ved det som sagt ikke...
                  Omvendt håber jeg da vi er enige om, at bare fordi der nævnes navnet på en mørk spiller, så er der ingen grund til at skal begynde at sætte det op som om det kunne være at folk havde et problem med hudfarve...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Skræmt? ... nej hvorfor skulle jeg være det.
                    Nå nok om det, jeg håber da at vi er enige om at hudfarve og temperament ikke korrelerer/kører parløb.
                    Det er sgu snarere dig der er racistisk eller xenofob, når du altid skal ind og analysere på om det tilfældigvis skulle omhandle personer med ekstra melanin i huden, i forbindelse med opremsning af nogle negative personlighedstræk.

                    Jeg tror vitterligt at du er den eneste her på forum, der ser sammenhæng mellem den farve, en given person måtte have, og de karakteristika personen tillægges.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Der blev tilfældigvis nævnt en anden spiller med mørk hud, derfor spurgte jeg da det unægteligt var påfaldende ...
                      Men hvis vi to også er enige om, at der ingen sammenhæng er mellem temperament og hudfarve så er det jo super :).
                      jeg tror virkeligt du er den eneste der drager den sammenligning.

                      Massango bliver nævnt fordi han har opført sig som en primadonna i randers - og nok fordi det er det eksempel der ligger mest frisk i erindringen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        jeg tror virkeligt du er den eneste der drager den sammenligning.

                        Massango bliver nævnt fordi han har opført sig som en primadonna i randers - og nok fordi det er det eksempel der ligger mest frisk i erindringen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          jeg tror virkeligt du er den eneste der drager den sammenligning.

                          Massango bliver nævnt fordi han har opført sig som en primadonna i randers - og nok fordi det er det eksempel der ligger mest frisk i erindringen.
                          Præcis. Vi kunne jo også inddrage Tobias Grahn som eksemplet på en primadonna, hvis det nu er så vigtigt at omtalte har ligbleg hudfarve.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Præcis. Vi kunne jo også inddrage Tobias Grahn som eksemplet på en primadonna, hvis det nu er så vigtigt at omtalte har ligbleg hudfarve.
                            OG - havde det nu været 2 blegfede skandinaver der blev brugt som eksempel - havde han så også kastet sig over det?......Det er jo i virkeligheden spørgsmålet ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              OG - havde det nu været 2 blegfede skandinaver der blev brugt som eksempel - havde han så også kastet sig over det?......Det er jo i virkeligheden spørgsmålet ;)
                              Næppe

                              #butthisisnottheishearacistthread

                              Skal vi komme videre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Næppe

                                #butthisisnottheishearacistthread

                                Skal vi komme videre
                                Så skidt da 😊

                                Comment

                                Working...
                                X