Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det kunne jo være en aftale med " kilden" at denne ikke ville afsløres ?
    det kunne det ja. Kunne være.

    Comment


      #47
      eller en agent - nok det mest almindelige
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #48
        Gryte
        Ryan. KEP. Tverskov. JBL
        Desler. Makrini. JJT. Joan
        Fester. AK

        Falkesgaard
        Buus. Lund. Tingager. Jaoa
        Greve. Casper. Izu. Yao.
        Jønsson. Weber.

        Thrane. Welbeck.

        Forstår et eller andet sted godt at man ikke sælger Izu i tilfælde af at man ikke får forlænget med Makrini men hvad er ideen med Yao, Welbeck og Thrane på sigt??
        Kan Jaoa være tilfreds med en bænkplads? Lund som backup for JBL ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Gryte
          Ryan. KEP. Tverskov. JBL
          Desler. Makrini. JJT. Joan
          Fester. AK

          Falkesgaard
          Buus. Lund. Tingager. Jaoa
          Greve. Casper. Izu. Yao.
          Jønsson. Weber.

          Thrane. Welbeck.

          Forstår et eller andet sted godt at man ikke sælger Izu i tilfælde af at man ikke får forlænget med Makrini men hvad er ideen med Yao, Welbeck og Thrane på sigt??
          Kan Jaoa være tilfreds med en bænkplads? Lund som backup for JBL ...
          Lyder som en fornuftig start 11 ud fra dem der er til rådighed. Han hedder Joao ikke Jaoa..

          Der er ved at komme noget bredde i truppen men det kniber stadig med at få den samlede start 11 kvalitet op på noget der minder om et mandskab der klarer skærene i superligaen..

          Comment


            #50
            Jeg føler mig overbevist om at Desler ryger på bænken og Casper Nielsen eller Jønne ryger på kant.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lyder som en fornuftig start 11 ud fra dem der er til rådighed. Han hedder Joao ikke Jaoa..

              Der er ved at komme noget bredde i truppen men det kniber stadig med at få den samlede start 11 kvalitet op på noget der minder om et mandskab der klarer skærene i superligaen..
              Jeg er sikker på ar Casper spiller fra start af.
              Kunne man ikke forestille sig at man spillede med 5 på midten, eller sværger Kent ubetinget til 2 angriber. Ellers kunne en opstilling være følgende

              Gryte
              Ryan KEP. Tværskov JJB

              Makrini
              Desler. Joan
              Casper. JJT

              Fester

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                Jeg er sikker på ar Casper spiller fra start af.
                Kunne man ikke forestille sig at man spillede med 5 på midten, eller sværger Kent ubetinget til 2 angriber. Ellers kunne en opstilling være følgende

                Gryte
                Ryan KEP. Tværskov JJB

                Makrini
                Desler. Joan
                Casper. JJT

                Fester
                FCK benyttede Kadri mod Halmstad, og han takkede for tilliden med en enkelt kasse. Ståle har dog allerede Verbic, Toutouh og Thomsen til venstrekanten, samt Falk, Kusk og Amankwaa til højrekanten, så Kadri SKAL udlejes, ellers mister han værdi, og Ståle HADER økonomiske tab nærmestpå linje med trænergerningen. Det store spørgsmål er så hvor langt Kadri pt. er fra SL niveau. Hvis han undgår enhver skade, kan han så nå at styrke vores offensiv, mens vi stadigvæk har en aktie i Superligaen? Netop Kadri og RJL vil nok den ene eller den anden være skadede, og så har vi jo Desler, som kan dække begge positioner:) Jeg tror at vi nærmest ville kunne hente Kadri gratis, såfremt vi indlader os i en aftale, hvor han er sikret spilletid, hvis han ikke er skadet. Tror ligeledes at Ståle foretrækker SL spilletid til Kadri, fremfor 1.division.

                Så kunne JH fyre hele budgettet af på en kvalitetsangriber, for hidtil har vinduet stort set været gratis som tidligere omtalt.

                Så ville min foretrukne opstilling være som følger:

                Grytebust/Falkesgaard

                RJL/Desler, Tverskov/KEP, Tingager/Lund, Barret/Perreira
                Joan/Desler, Makrini/Izunna, Thomasen/CN, Kadri/Desler
                Fester/Jønne, AK/ny angriber

                Heraf fremgår at Desler kan dække 3 positioner, og med 2 notoriskt skadede spillere på 2 af disse positioner, så ville Desler i princippet også være fast mand i startelleveren:)

                Comment


                  #53
                  hov, glemte jo helt Greve!!

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                    Jeg føler mig overbevist om at Desler ryger på bænken og Casper Nielsen eller Jønne ryger på kant.
                    Hvis det ikke lykkedes at hente en kantspiller kunne jeg også godt forestille mig det. Syntes dog ikke om nogle af mulighederne. Lad os nu få en ægte kantspiller på den plads

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      FCK benyttede Kadri mod Halmstad, og han takkede for tilliden med en enkelt kasse. Ståle har dog allerede Verbic, Toutouh og Thomsen til venstrekanten, samt Falk, Kusk og Amankwaa til højrekanten, så Kadri SKAL udlejes, ellers mister han værdi, og Ståle HADER økonomiske tab nærmestpå linje med trænergerningen. Det store spørgsmål er så hvor langt Kadri pt. er fra SL niveau. Hvis han undgår enhver skade, kan han så nå at styrke vores offensiv, mens vi stadigvæk har en aktie i Superligaen? Netop Kadri og RJL vil nok den ene eller den anden være skadede, og så har vi jo Desler, som kan dække begge positioner:) Jeg tror at vi nærmest ville kunne hente Kadri gratis, såfremt vi indlader os i en aftale, hvor han er sikret spilletid, hvis han ikke er skadet. Tror ligeledes at Ståle foretrækker SL spilletid til Kadri, fremfor 1.division.

                      Så kunne JH fyre hele budgettet af på en kvalitetsangriber, for hidtil har vinduet stort set været gratis som tidligere omtalt.

                      Så ville min foretrukne opstilling være som følger:

                      Grytebust/Falkesgaard

                      RJL/Desler, Tverskov/KEP, Tingager/Lund, Barret/Perreira
                      Joan/Desler, Makrini/Izunna, Thomasen/CN, Kadri/Desler
                      Fester/Jønne, AK/ny angriber

                      Heraf fremgår at Desler kan dække 3 positioner, og med 2 notoriskt skadede spillere på 2 af disse positioner, så ville Desler i princippet også være fast mand i startelleveren:)
                      Mener du seriøst at vi skal love bestemte spillere spilletid hvis de ikke er skadet? For det synes jeg lyder helt skævt i mine ører.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                        FCK benyttede Kadri mod Halmstad, og han takkede for tilliden med en enkelt kasse. Ståle har dog allerede Verbic, Toutouh og Thomsen til venstrekanten, samt Falk, Kusk og Amankwaa til højrekanten, så Kadri SKAL udlejes, ellers mister han værdi, og Ståle HADER økonomiske tab nærmestpå linje med trænergerningen. Det store spørgsmål er så hvor langt Kadri pt. er fra SL niveau. Hvis han undgår enhver skade, kan han så nå at styrke vores offensiv, mens vi stadigvæk har en aktie i Superligaen? Netop Kadri og RJL vil nok den ene eller den anden være skadede, og så har vi jo Desler, som kan dække begge positioner:) Jeg tror at vi nærmest ville kunne hente Kadri gratis, såfremt vi indlader os i en aftale, hvor han er sikret spilletid, hvis han ikke er skadet. Tror ligeledes at Ståle foretrækker SL spilletid til Kadri, fremfor 1.division.

                        Så kunne JH fyre hele budgettet af på en kvalitetsangriber, for hidtil har vinduet stort set været gratis som tidligere omtalt.

                        Så ville min foretrukne opstilling være som følger:

                        Grytebust/Falkesgaard

                        RJL/Desler, Tverskov/KEP, Tingager/Lund, Barret/Perreira
                        Joan/Desler, Makrini/Izunna, Thomasen/CN, Kadri/Desler
                        Fester/Jønne, AK/ny angriber

                        Heraf fremgår at Desler kan dække 3 positioner, og med 2 notoriskt skadede spillere på 2 af disse positioner, så ville Desler i princippet også være fast mand i startelleveren:)
                        Uanset hvem der kommer til OB skal det kun være præstationer på banen som skal kunne sikre dem spilletid .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Mener du seriøst at vi skal love bestemte spillere spilletid hvis de ikke er skadet? For det synes jeg lyder helt skævt i mine ører.
                          Jeg mener intet absolut/entydigt i dets henseende, andet end at jeg føler mig overbevist om at det ville et ufravigeligt krav fra Solbakken, ellers kunne han jo lige så godt sidde på bænken i FCK. Jeg spørger nærmest mere til om Kadri efter jeres vurdering ville spillemæssigt styrke os i de skæbnessvangre kampe i foråret? Hvis i vurderer, at han tidligst ville kunne gøre det bedre end dem vi allerede har, efter at nedrykningsstriden er afgjort, så er svaret naturligvis NEJ. Han var i FCK-truppen til den sidste CL-kamp så vidt jeg husker, og så var han i spil her i week-enden. Jeg mener at vi bør gøre ALT for at undgå nedrykning, og så må trupsammensætning til kommende sæson være noget man kigger på til den tid. Reelt set mangler vi forsat en Kusk-type(evt. Kadri), samt en angriber som har et niveau til at true AK og Fester fra dag et! Og jeg tvivler stærkt på at lommerne er dybe nok til at hente til begge positioner, derfor bragte jeg Kadri på banen.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Uanset hvem der kommer til OB skal det kun være præstationer på banen som skal kunne sikre dem spilletid .
                            Absolut! Vi kæmper om overlevelse og det lykkes kun når de bedste står på banen. Og hvad ville det betyde for mentaliteten i truppen hvis vi ville indgå sådan en aftale og spilleren præsterer ikke. Ser det allerede nu som problematisk at Kent bygger igen og igen på Jønne (sandsynligvis fordi han håber at sætte ham i gang) selvom svenskeren tilhører til holdets dårligste igen og igen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              med hensyn til venstrekanten, så skal det dælme være skidt af hvem der der ellers tildeles pladsen, hvis det skal overgå skidtheden fra efterårssæsonen. Det er jo nærmest win-win hvordan som helst, selv Jønne kan kun overgå Jønne..

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                med hensyn til venstrekanten, så skal det dælme være skidt af hvem der der ellers tildeles pladsen, hvis det skal overgå skidtheden fra efterårssæsonen. Det er jo nærmest win-win hvordan som helst, selv Jønne kan kun overgå Jønne..
                                Jeg gyser næsten ved tanken om at han ikke overgår efteråret

                                Comment

                                Working...
                                X