Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sidste runde på søndag hvor efter de to taberpuljer skal inddeles . Min skrækpulje må være :

    SIF
    AC Horsens
    OB
    Viborg

    Ikke sexede modstandere som vil lade os "dominere" kampene
    Men der burde vi altså kunne hente 3p på Horsens og holde Viborg bag os.. Også selv om det er hold der står dybt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Men der burde vi altså kunne hente 3p på Horsens og holde Viborg bag os.. Også selv om det er hold der står dybt
      Hvorfor burde vi det? Vi har stadigvæk ikke vundet over nogle af dem i indeværende sæson..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hvorfor er du glad for det?
        Fordi jeg hader den bastard inde fra heden
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Men der burde vi altså kunne hente 3p på Horsens og holde Viborg bag os.. Også selv om det er hold der står dybt
          ... og så tror jeg heller ikke at Tingager ville være toppjattet med hurtige angribere og hurtige kombinationer, fra f.eks FCN.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
            Hvorfor burde vi det? Vi har stadigvæk ikke vundet over nogle af dem i indeværende sæson..
            Fordi vi er et bedre hold og det skal skinne igennem. Hellere dem end FCN og Aab.
            Og ja. Jeg ved godt vi har fået flere point mod dem end mod Horsens/VFF

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              ... og så tror jeg heller ikke at Tingager ville være toppjattet med hurtige angribere og hurtige kombinationer, fra f.eks FCN.
              Nok ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nok ikke
                Jeg er ikke helt pjattet med Tingager som type, for stor og tung i mine øjne ... men han er jo naturligt god i hovedspillet og så kan han faktisk også aflevere når han får pladsen.
                Tingagers problem er når der ikke er så meget plads, eller der skal ageres i høj fart med retningsskift og lignende.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg er ikke helt pjattet med Tingager som type, for stor og tung i mine øjne ... men han er jo naturligt god i hovedspillet og så kan han faktisk også aflevere når han får pladsen.
                  Tingagers problem er når der ikke er så meget plads, eller der skal ageres i høj fart med retningsskift og lignende.
                  I mine øjne er det helt forkert at han skulle være tung eller langsom. Det bygger nok på ens forventning om en spiller som ham.
                  Tværtimod er han ret hurtig både på de korte og specielt de lange løb, ikke blot i forhold til hans størrelse, men helt generelt.

                  Sat op i en sprint mod andre midterforsvarer i ligaen vil han ligge ret højt...

                  Lad os håbe han kan bevare den hurtighed længe...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    I mine øjne er det helt forkert at han skulle være tung eller langsom. Det bygger nok på ens forventning om en spiller som ham.
                    Tværtimod er han ret hurtig både på de korte og specielt de lange løb, ikke blot i forhold til hans størrelse, men helt generelt.

                    Sat op i en sprint mod andre midterforsvarer i ligaen vil han ligge ret højt...

                    Lad os håbe han kan bevare den hurtighed længe...
                    Præcis.

                    +1

                    Comment


                      Funfact: Frederik tingager er 198 cm høj. Usain Bolt er 196 cm høj.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        I mine øjne er det helt forkert at han skulle være tung eller langsom. Det bygger nok på ens forventning om en spiller som ham.
                        Tværtimod er han ret hurtig både på de korte og specielt de lange løb, ikke blot i forhold til hans størrelse, men helt generelt.

                        Sat op i en sprint mod andre midterforsvarer i ligaen vil han ligge ret højt...

                        Lad os håbe han kan bevare den hurtighed længe...
                        Hvis du læser igen vil du se at jeg ikke påstår at han er langsom, men tung ... altså i de små hurtige bevægelser og beslutninger i høj fart, vendinger osv. ... ikke i topfart på en lige strækning, der er han ikke langsom og slet ikke for så stor en mand.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Funfact: Frederik tingager er 198 cm høj. Usain Bolt er 196 cm høj.
                          Bolt er "langsom" de første 50 meter.
                          Det er i øvrigt en lidt mærkelig sammenligning.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Sidste runde på søndag hvor efter de to taberpuljer skal inddeles . Min skrækpulje må være :

                            SIF
                            AC Horsens
                            OB
                            Viborg

                            Ikke sexede modstandere som vil lade os "dominere" kampene
                            Så tror jeg, du kan ånde lettet op. Der er stort set 0% 'risiko' for, at det sker.

                            Enten vil det kræve, at Silkeborg ender som nr 7, OB som 10, Horsens som 11 og Viborg nr. 14. Det kræver at SIlkeborg vinder over FCK, samtidigt med at Aab taber til Viborg m et par mål, sådan at Silkeborg går forbi AaB. Eneste alternativ er at Silkeborg slår FCK m. f.eks. 2 mål og Randers taber med 6 mål - der skal 8 mål på differencen, før Silkeborg går forbi Randers. Samtidigt skal FCN tabe og Esbjerg vinde over Horsens, ligesom vi skal vinde over AGF. Så ender Viborg 14 á points med AGF på 13.plads, men med dårligere målscore, vi ender 10, Horsens 11 og Silkeborg 7.
                            Jeg ved ikke, hvad den kombination ville give af odds, men sæt en plov på det; så er du nok tæt på millionær

                            Ellers ville det kræve, at Silkeborg bliver 8, Horsens 9, OB 12 og Viborg 13, hvilket ikke kan lade sig gøre. Horsens kan kun blive 9er ved at skubbe Silkeborg ned som 10er. Horsens kan ikke synke til 12/13, og hverken OB eller Viborg nå nr. 9, så den mulighed er helt død.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Så tror jeg, du kan ånde lettet op. Der er stort set 0% 'risiko' for, at det sker.

                              Enten vil det kræve, at Silkeborg ender som nr 7, OB som 10, Horsens som 11 og Viborg nr. 14. Det kræver at SIlkeborg vinder over FCK, samtidigt med at Aab taber til Viborg m et par mål, sådan at Silkeborg går forbi AaB. Eneste alternativ er at Silkeborg slår FCK m. f.eks. 2 mål og Randers taber med 6 mål - der skal 8 mål på differencen, før Silkeborg går forbi Randers. Samtidigt skal FCN tabe og Esbjerg vinde over Horsens, ligesom vi skal vinde over AGF. Så ender Viborg 14 á points med AGF på 13.plads, men med dårligere målscore, vi ender 10, Horsens 11 og Silkeborg 7.
                              Jeg ved ikke, hvad den kombination ville give af odds, men sæt en plov på det; så er du nok tæt på millionær

                              Ellers ville det kræve, at Silkeborg bliver 8, Horsens 9, OB 12 og Viborg 13, hvilket ikke kan lade sig gøre. Horsens kan kun blive 9er ved at skubbe Silkeborg ned som 10er. Horsens kan ikke synke til 12/13, og hverken OB eller Viborg nå nr. 9, så den mulighed er helt død.
                              Ha ha :-) .. tak for det regnestykke 👍
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Så tror jeg, du kan ånde lettet op. Der er stort set 0% 'risiko' for, at det sker.

                                Enten vil det kræve, at Silkeborg ender som nr 7, OB som 10, Horsens som 11 og Viborg nr. 14. Det kræver at SIlkeborg vinder over FCK, samtidigt med at Aab taber til Viborg m et par mål, sådan at Silkeborg går forbi AaB. Eneste alternativ er at Silkeborg slår FCK m. f.eks. 2 mål og Randers taber med 6 mål - der skal 8 mål på differencen, før Silkeborg går forbi Randers. Samtidigt skal FCN tabe og Esbjerg vinde over Horsens, ligesom vi skal vinde over AGF. Så ender Viborg 14 á points med AGF på 13.plads, men med dårligere målscore, vi ender 10, Horsens 11 og Silkeborg 7.
                                Jeg ved ikke, hvad den kombination ville give af odds, men sæt en plov på det; så er du nok tæt på millionær

                                Ellers ville det kræve, at Silkeborg bliver 8, Horsens 9, OB 12 og Viborg 13, hvilket ikke kan lade sig gøre. Horsens kan kun blive 9er ved at skubbe Silkeborg ned som 10er. Horsens kan ikke synke til 12/13, og hverken OB eller Viborg nå nr. 9, så den mulighed er helt død.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X