Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Vores sejr over Randers virker mindre og mindre imponerende....
    tja til dels enig. Men vi fik sejren vi havde brug for - og fik scoret mål.....har svært ved at være rigtigt skuffet ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tja til dels enig. Men vi fik sejren vi havde brug for - og fik scoret mål.....har svært ved at være rigtigt skuffet ;)
      Absolut, men det piller bare lidt ved min personlige optimisme. som så generelt ikke er særligt stor hvad angår OB efterhånden :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Absolut, men det piller bare lidt ved min personlige optimisme. som så generelt ikke er særligt stor hvad angår OB efterhånden :-)
        det kan jeg sagtens følge. Tror bare ikke min optimisme har nået dét niveau endnu - der skal simpelthen flere kampe og flere gode præstationer til før efteråret er glemt.

        Mest af alt glæder jeg mig nok bare over at jeg glæder mig til at se OB spille igen - for det var godt nok ved at være tungt i efteråret. Og at der igen har indfundet sig en tro på at vi faktisk kan vinde en kamp.
        - og så har præstationerne været fine så det peger den rigtige vej.....det lysner, håber jeg....

        Comment


          Ser ud til at vi kan hente lidt på Horsens i denne runde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ser ud til at vi kan hente lidt på Horsens i denne runde
            plus vi passere esbjerg og agf med en sejr.....så det kan udvikle sig til en ganske god runde for os. Men lad os lige få den sejr først

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              plus vi passere esbjerg og agf med en sejr.....så det kan udvikle sig til en ganske god runde for os. Men lad os lige få den sejr først
              Alle kampe føles bare som finaler efterhånden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                plus vi passere esbjerg og agf med en sejr.....så det kan udvikle sig til en ganske god runde for os. Men lad os lige få den sejr først
                ja bortset fra Sifs sejr mod Randers har alt flasket sig for en sejr der rykker for os. Kom så drenge, lad os nu ikke forpasse muligheden..!

                Comment


                  Lad os nu lige få kampene overstået først... FcN foran 2-1 i Brøndby...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Alle kampe føles bare som finaler efterhånden
                    det er det jo også......og vel det man har villet med indførelsen af det nye system.......

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Lad os nu lige få kampene overstået først... FcN foran 2-1 i Brøndby...
                      ikke optimalt for os nej....men uanset vil vi med en sejr i morgen gå forbi efb og agf. Så det ændre det ikke på

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        ikke optimalt for os nej....men uanset vil vi med en sejr i morgen gå forbi efb og agf. Så det ændre det ikke på
                        Nej eftersom det er 9. og 10. pladsen der får flere point nu, så er det da så skidt som det kan være... så er EfB og AGF lidt mere ligegyldige lige i første omgang...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          2-2!
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            FCN 3:2 foran. Der gør rigtigt ondt denne runde hvis vi ikke vinder i morgen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Man kan sgu da heller aldrig regne med BIF
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Og BIF har lige fået et rødt kort

                                Comment

                                Working...
                                X