Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så er det godt der er kvalitet i vores bredde

    Comment


      Læs lige den twitter-tråd igen.

      ob profilen skriver også:

      “vigtigst er, at udsigten til comeback er overskuelig ”

      nogen må da have spurgt ham her til aften?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        2-3 uger klarer vi nok. 2-3 måneder vil eddermame være kritisk.

        @OBstruktionDK
        Regn i hvert fald med, at han er ude i mere end et par kampe.



        Måske vi er tættere på de 2-3 måneder så, end 2-3 uger..?

        Og det er vel også hovedtanken bag de 4 måneder til AJA, måske.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Ryan har selv udtalt han regner med at misse 2-3 kampe, så en måneds tid. Dette sagt til SFÅ på Albani her til aften

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
            Ryan har selv udtalt han regner med at misse 2-3 kampe, så en måneds tid
            Det er til at leve med. Er det en fibersprængning?

            Comment


              Kæft det gdpr pis fucker med fodbolden. Det der kunne OB jo have meldt ud for længst.

              Men god nyhed. 3 kampe er til at leve med.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                Ryan har selv udtalt han regner med at misse 2-3 kampe, så en måneds tid. Dette sagt til SFÅ på Albani her til aften
                Okay, ja det lyder lidt mere spiseligt. Ville sgu være øv at skulle undvære ham længere.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Ryan blev opereret og håber at kæmpe sig tilbage nu:
                  https://www.bt.dk/superligaen/ob-bac...en-en-lettelse
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Ryan blev opereret og håber at kæmpe sig tilbage nu:
                    https://www.bt.dk/superligaen/ob-bac...en-en-lettelse
                    Med al ære og respekt for mennesket ønsker jeg at det lykkedes for ham denne gang. Men jeg har for længst opgivet ham på banen. Hvis han imod forventning skulle blive klar til foråret tror jeg ikke han kan slå Nico af

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Med al ære og respekt for mennesket ønsker jeg at det lykkedes for ham denne gang. Men jeg har for længst opgivet ham på banen. Hvis han imod forventning skulle blive klar til foråret tror jeg ikke han kan slå Nico af
                      Ryans dage i OB er helt sikkert talte, selv om han kan komme tilbage på niveau med Nico kommer han ikke på banen. Der skal er par niveauer ekstra, eller skader til hos Nico og Østrøm før der bliver kikket hans vej er jeg sikker på.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Nico har ikke vist noget endnu der gør, han er umulig og slå af og Ryan på toppen er en klart bedre spiller. Når det er sagt tror jeg ikke en halv sæson er nok for at nå derop, så jeg tænker også det bliver Nico. Men vi skal sætte det bedste hold, så jeg køber ikke den med at han ikke kan komme på fordi hans kontrakt løber ud. Den luxus har vi slet ikke i OB.

                        I øvrigt virkelig dejligt at høre fra Ryan igen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Nico har ikke vist noget endnu der gør, han er umulig og slå af og Ryan på toppen er en klart bedre spiller. Når det er sagt tror jeg ikke en halv sæson er nok for at nå derop, så jeg tænker også det bliver Nico. Men vi skal sætte det bedste hold, så jeg køber ikke den med at han ikke kan komme på fordi hans kontrakt løber ud. Den luxus har vi slet ikke i OB.

                          I øvrigt virkelig dejligt at høre fra Ryan igen.
                          En Ryan på 24-25 måske. Men det er umuligt at vide om han stadig har niveauet. Jeg er ikke sikker på at en Ryan på toppen nu her ville slå ham af alligevel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Nico har ikke vist noget endnu der gør, han er umulig og slå af og Ryan på toppen er en klart bedre spiller. Når det er sagt tror jeg ikke en halv sæson er nok for at nå derop, så jeg tænker også det bliver Nico. Men vi skal sætte det bedste hold, så jeg køber ikke den med at han ikke kan komme på fordi hans kontrakt løber ud. Den luxus har vi slet ikke i OB.

                            I øvrigt virkelig dejligt at høre fra Ryan igen.
                            Hvis Ryan blive klar ville jeg tilgengæld godt kunne se Ryan til højre og Nico på venstreback

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Nico har ikke vist noget endnu der gør, han er umulig og slå af og Ryan på toppen er en klart bedre spiller. Når det er sagt tror jeg ikke en halv sæson er nok for at nå derop, så jeg tænker også det bliver Nico. Men vi skal sætte det bedste hold, så jeg køber ikke den med at han ikke kan komme på fordi hans kontrakt løber ud. Den luxus har vi slet ikke i OB.

                              I øvrigt virkelig dejligt at høre fra Ryan igen.
                              Ryan er selvsagt en klasse back, når han er fit og i form. Det er han desværre meget meget sjældent. Hvilke argumenter har du, for at sige at Nico ikke kan slås af ? Vi har ikke siden Ryans velmagtsdage haft en back som kommer til baglinjen, kan lægge indlæg, og klarer sine returløb også.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Jeg kan slet ikke se RJL fortsætte i OB. Jeg tror planen er at skyde ham af til USA til vinter.

                                Han er jo en fremragende back, men jeg tror ikke man er interesseret i at have de lønkroner bundet op i ham som man har hans skadeshistorik in mente.

                                Man er gået all in på Nico, og han er også dygtig, det så man blandt andet i Vejle kampen hvor man sendte Østrøm over at spille Venstre for at holde Nico på højre.

                                Jeg håber dog at vi for lov til at sige farvel til RJL på stadion. Han har været en fantastisk spiller for den her klub.

                                Comment

                                Working...
                                X