Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Krystalkuglen Vinter 2016/2017

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så kom første handel i hus. Vi må hellere lukke spillet

http://www.ob.dk/artikel/ob-og-weber-forlaenger.aspx
    Sådan der! 50 af de store hjemme. Delt førsteplads!

Edit: Man skal jo i øvrigt ikke hænge folk ud, men alligevel...
    Jeg var nysgerrig om der overhoved var nogen, der havde svaret nej til 7'eren. Det var der. Ganske mange.
    Til gengæld havde følgende en ret interessant kombo:
    Nixcha, andlox, Jeppetoje og Neverland har alle sagt "Nej, der forlænges ingen kontrakter, men ja: Enten Weber eller Kurucay forlænger". Det synes jeg er lidt sjovt.
    Last edited by jchristo; 29-12-2016, 12:46.

Comment

Der kan man bare se! En har nok ikke helt gennemtænkt spørgsmålet :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg

Jeg var nysgerrig om der overhoved var nogen, der havde svaret nej til 7'eren. Det var der. Ganske mange.
        Nixcha, andlox, Jeppetoje og Neverland har alle sagt "Nej, der forlænges ingen kontrakter, men ja: Enten Weber eller Kurucay forlænger". Det synes jeg er lidt sjovt.
        Der må hoveres på den store klinge herinde

Ja der var del der faldt i så kan man jo se at det kan betale sig at være grundig

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg

Hmmmmm.....
          Men holder i hvert fald fast i min top-6-målsætning! Har stor tiltro til truppens kvalitet, jeg var altid god med, mangler kun lidt skarphed...
          (Hilsen til Jesper/Kent, som viser vejen.) ;-b
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Spørgsmål 10 ved vi jo først når/hvis man melder noget ud mht Kurucay men det kommer vel frem når træningen starter igen
            Spørgsmål 7 kender vi svaret på nu
            "Weber eller Kurucay forlænger for resten af sæsonen. Den anden forlader klubben"

Altså, nu kan det vel ikke blive andet end nej? Weber har forlænget længere end resten af sæsonen, så uanset, om Kurucay forlader klubben, er det stadig et nej til det samlede spørgsmål?

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              "Weber eller Kurucay forlænger for resten af sæsonen. Den anden forlader klubben"

Altså, nu kan det vel ikke blive andet end nej? Weber har forlænget længere end resten af sæsonen, så uanset, om Kurucay forlader klubben, er det stadig et nej til det samlede spørgsmål?
              han har da forlænget for resten af sæsonen - og så lidt til ;)

tror vi må have en overdommer på (uden lige på stående fod at kunne huske hvad jeg selv svarede på lige deet spørgsmål....)

Comment

Jeg svarede kun nej til det spørgsmål. Selvom der vel er 2 spørgsmål i 1 der :p

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Har lige holdt et møde med resten af Krystalkugleledelsen og haft det oppe på bestyrelsesmøde.. Vi har efter lange og intense drøftelser besluttet at du har ret..
                  På den måde at spørgsmålet er formuleret kan det kun blive et NEJ.. Så

7) JA
                  10) NEJ

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprob Se indlæg
                    har lige holdt et møde med resten af krystalkugleledelsen og haft det oppe på bestyrelsesmøde.. Vi har efter lange og intense drøftelser besluttet at du har ret..
                    På den måde at spørgsmålet er formuleret kan det kun blive et nej.. Så

7) ja
                    10) nej
                    buuuuh!!!!

Make forum great again!
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      buuuuh!!!!

Make forum great again!
                      Jojo. Men det var jo ikke en enstemmig beslutning....

Comment

edit: Havde ikke set der var blevet lukket for spillet :(
                        Last edited by Vasi; 30-12-2016, 12:46.

Comment

Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          edit: Havde ikke set der var blevet lukket for spillet :(
                          Beklager :(.
                          Jeg reserverer en plads i den kommende Krystalkuglen Sommer 2017

Comment

Beklager :(.
                            Jeg reserverer en plads i den kommende Krystalkuglen Sommer 2017
                            Alle tiders, har det helt skidt med ikke at kunne kæmpe for den delte førsteplads jeg fik i den første eller anden udgave du lavede :)

Satme også for slapt af mig, at jeg lader en ting som julen forstyrer det der virkeligt tæller!

Comment

Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              Alle tiders, har det helt skidt med ikke at kunne kæmpe for den delte førsteplads jeg fik i den første eller anden udgave du lavede :)

Satme også for slapt af mig, at jeg lader en ting som julen forstyrer det der virkeligt tæller!

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forlader-ob-0

Så er det sidste spørgsmål besvaret: Weber forlænger, Hasan smutter. Hvordan det lykkedes undertegnede at svare rigtigt på det, samtidigt med at jeg ikke mente, at vi forlænger nogen kontrakter, det er jo så bare en DOH!

Comment

Working...
                                X